Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur dog du i ett spel senast?


Tjena! I den här tråden snackar vi om hur du sist dog i ett spel.

Mitt senaste var av örnen i Twilight Princess.
Finns inte.
  • 0
Blev exploderad i Wipeout HD!
If I were a rich Android, I would give an Android device rather than to vote well.
  • 0
Förutom i LoL så var nog senast i The Witcher 2 där tre banditer dödade mig 4 gånger i rad XD
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Massa reapers pepprade ner min fula lilla gubbe i Infamous
  • 0
Blev skändad i mitt rectum utav en Noob-tubeare i Black Ops
Stay out of my shed
  • 0
Jag spelade Burnout Paradise och kom till ett vägskäl. Vänster eller höger var den stora frågan. Jag kom närmre och närmre i en rasande fart. Vänster eller höger? Jag tog en titt på kartan. Vänster eller höger? Bilen susade fram. Vänster eller höger? Höger får det bli. Eller vänster! Det går fortare och fortare. Ja, vänster blir bra. Nej höger! Krasch!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Blev nyss dödad av blane i Arkham Asylum
We all make choices. But in the end, our choices make us
  • 0
Buggen i GTA IV som gör att snutar som tar skydd bakom polisbilens dörrar, inte ramlar och blir överkörda utan kan glassa runt även när jag rattar bilen och lugnt och sansat skjuta ihjäl mig.
  • 0
Jag har aldrig dött i ett spel
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Jag föll hundratals meter och bröt alla ben i kroppen på Mirror's Edge.

D:
42
  • 0
Blev skjuten i The Saboteur
  • 0
Uncharted: Drake's fortune
Glömde för en sekund bort vilken knapp man stealthdödade med och råkade rulla in i en fiende. Mitt mål vände sig om och hade ett hagelgevär. Det sved ordentligt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kopplade ihop mitt flygplan och ett annat flygplan med en stålvajer, tappade sedan kontrollen och kraschade ner i havet. Så går det när man försöker leka luftpirat...

Spelet var såklart Just Cause 2.
Krax.
  • 0
Tappade kontrollen över min Ferrari och krockade rätt in i en betongvägg i Forza. Jag dog inte, men bilen gjorde det.
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Fick ett hus över mig i Red Faction: Guerilla
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Förlorade en match i Starcraft 2.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Al'akir HC. Första wipen efter 2månish farm. :<
[23:25] [W From] <Parthex>: I did not fail.. how can i fail when i was dead?
  • 0
Blev pwnad av en cannonrush i sc2!!!!!
  • 0
The Operator dödade mig (helt utan ansträngning) i The Witcher 2.
  • 0
Blev jagad av en stor, brinnande stenkula och glödande sektioner i marken framför mig gjorde flykten mycket svår. Lyckas träffa samma två brinnande plattor 8 gånger i rad innan jag förbannar mig för att jag laddade ner Little Big Planet istället för Wipeout.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Sprängd av Heaven Smile i killer7.
Spay me for the doreet
  • 0
Nerpepprad av terrorister i Deus Ex: Human Revolution.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Sköt mig själv i huvudet i singularity.
3DS Friendcode: 5198-2582-1395
  • 0
Föll ner från nåt tak i L.A. Noire.
  • 0
Glömde fälla ut fallskärmen i Just Cause 2
"Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men kanske är det slutet på början." - Winston Churchill
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!