Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Bros 4 - Officiell Tråd


Men hur blir de då när man kör free for all 4 pers.......... speciellt mot sämre spelare och cpu. Den som spelar little Mac kommer ju hela tiden vara den som slår ut flest ? Denna KO punch kommer ju minst ge 2-3 extra kills per match. Jag tkr den gubben e så sjukt konstig o obalanserad.......
  • 0
Citerar Berndtsson4President:
Men hur blir de då när man kör free for all 4 pers.......... speciellt mot sämre spelare och cpu. Den som spelar little Mac kommer ju hela tiden vara den som slår ut flest ? Denna KO punch kommer ju minst ge 2-3 extra kills per match. Jag tkr den gubben e så sjukt konstig o obalanserad.......


Falcon Punch och spamma den. Träffar alltid minst en i free for alls.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Vilken karaktär ska NI först köra när Super Smash Wii U kommer ut?
(Vet att Super Smash 3ds har kommit ut, men det räknas inte)
  • 0
Citerar Habits:
Vilken karaktär ska NI först köra när Super Smash Wii U kommer ut?
(Vet att Super Smash 3ds har kommit ut, men det räknas inte)


Villager
  • 0
Citerar Marvelous_Ellie:
Citerar Habits:Vilken karaktär ska NI först köra när Super Smash Wii U kommer ut?
(Vet att Super Smash 3ds har kommit ut, men det räknas inte)

Villager


Ah, han verka fett kool! Jag är sugen på Wii fit trainer och Baby Bowser. Kommer sakna Lucas som fan. :/
  • 0
Citerar Habits:
Vilken karaktär ska NI först köra när Super Smash Wii U kommer ut?
(Vet att Super Smash 3ds har kommit ut, men det räknas inte)
Citerar Habits:
Vilken karaktär ska NI först köra när Super Smash Wii U kommer ut?
(Vet att Super Smash 3ds har kommit ut, men det räknas inte)


Robin eller Lucina. Fastnade väldigt mycket för dessa karaktärer i 3DS-versionen. Jag fastnade så mycket att jag äntligen fick tummen ur och köpte Fire Emblem Awakening.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Som jag har förstått det är det många som köper Gamecube-kontroller nu för att köra SSB.

Varför?

Visst, vi får möjligheten och jag själv ska plocka upp en ny GC-kontroll till mitt Gamecube då jag bara har en för tillfället. Men till SSB ska jag köra med Pro-kontrollen.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Som jag har förstått det är det många som köper Gamecube-kontroller nu för att köra SSB.

Varför?

Visst, vi får möjligheten och jag själv ska plocka upp en ny GC-kontroll till mitt Gamecube då jag bara har en för tillfället. Men till SSB ska jag köra med Pro-kontrollen.


Robin och Lucina verkar också nice, ska med köra dem. Har inte kört 3ds versionen.

Jag och mina syskon bruka lira tillsammans, vi har redan fyra gamecube-kontroller så det är självklart att vi kör med dem, då wii-kontrollerna inte är speciellt anspassade för Super Smash.
  • 0
Var sjukt tryck på bundeln med GC-apadter. Jag hade inte förhandsbokat och de fanns inga kvar i de butikerna jag kollade utöver för de som hade förhandsbokat.

Surt, har alltid förhandsbokat spel förut men nu sket jag i det. Dålig disciplin.

Hur som helst, ingen i GBG-området som vill sälja sin? Har ni koll på någon butik som säljer dem löst, det är väl bara bundeln som finns än?
  • 0
Hej alla glada gamers. Tänkte bara kolla om någon ville spela lite online någon gång. Heter drugsbunny89 på nintendo network. bara att adda om ni vill spela.
  • 0
Spelar mest med Wario då han är min favorit karaktär någonsin! Underbart spel.
  • 0
Är det någon här som innehar information kring huruvida vi i Sverige skall gå tillväga för att erhålla Mewtwo? Förutsatt att man införskaffat sig båda versionerna av Super Smash Bros. 4, det vill säga. Vet i alla fall att vissa europeiska länder kommer få möjligheten. Hoppas såklart även det gäller oss här i Sverige likväl!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Jag vill lira mot vem som helst! Har Wii-versionen, lite osäker på hur det hela funkar men hör gärna av er om ni är sugna på några matcher under de kommande dagarna!
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Väldigt kul att Meta Knights svärd går rakt igeenom fienderna utan att skada.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Nu kom äntligen nästa skeppning av GC-adapters. Hade förhandsbokat på Webahallen. Så det var bara att gå förbi och plocka upp.
  • 0
Citerar jimbuktu:
Nu kom äntligen nästa skeppning av GC-adapters. Hade förhandsbokat på Webahallen. Så det var bara att gå förbi och plocka upp.


Trevligt! Riktigt bra av dem att tillverka mer med tanke på den stora efterfrågan...
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!