Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Last of Us - Officiell Tråd


Citerar metroid_prime:
Citerar Peddi93 ch ja, det släpps typ under E3 veckan. Hoppas det inte skadar så mycket.

Det kommer att skada spelet rätt mycket förmodligen. Spelets recensioner måste då till exempel slåss om platsen samtidigt som alla videos från E3 läggs upp på hemsidor. Sedan kommer vi nog också vad som hände med Infamous 2 som fick världens stealth launch.


Fast recensionerna beror ju lite på embargo. De kan komma att släppas innan E3 börjar.

Infamous 2 hade en bättre opening week än föregångaren åtminstone.
320,000 jämfört med 1ans 260,000. 1an släpptes förövrigt under Maj månad.

Dessutom har TLOU en hel del hype men ja, det finns helt klart bättre tidpunkt att släppa spelet på. Frågan är ju inte direkt om att det kommer floppa på grund av detta utan hur mycket bättre det kunde ha sålt om release datumet var bättre.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Spelet skulle komma ut på min födelsedag, så perfekt. Nu kommer det inte på min födelsedag.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Lite off-topic men jag hoppas att Joel släpps som DLC till PlayStation All-Stars under Juni.
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Citerar märta:
DLC till PlayStation All-Stars under Juni.


Man kan väl nästan glömma det här helt och hållet.
  • 0
Längtar galet mycket efter det här
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Längtar galet mycket efter det här

Väntan är olidlig. Demo om ca 1 månad för de som har God of War Ascension.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Väntan är olidlig. Demo om ca 1 månad för de som har God of War Ascension.


Yes, det blir gött.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar moviefreak:
2013 är så långt bort...


Not anymore.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar metroid_prime:
http://www.gamereactor.se/blog/metroid_prime/548571/


Ser helt fantastiskt ut!
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Njeeeeeee inte snyggt nog
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag svämmar typ över av hype inför det här spelet
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Jag svämmar typ över av hype inför det här spelet


jag håller helt med här.. Är riktigt pepp på det här!
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
Varnar er från att läsa YouTube-kommentarer då slutet ska ha läckts ut. (Var kanske för ett tag sen, men trollen finns än kvar) Har själv redan blivit spoilad.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Varnar er från att läsa YouTube-kommentarer då slutet ska ha läckts ut. (Var kanske för ett tag sen, men trollen finns än kvar) Har själv redan blivit spoilad.


Fan vad trist. Kommer ihåg när jag fick spoilat om vem skurken var i Heavy Rain, lyckligtvis så trodde jag verkligen inte på det så när det väl kom så vart jag ändå chockad. Men fortfarande jäkligt tråkigt att folk ska hålla på och spoila sluten för andra.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Oh well, assholes gonna asshole. ;) Köpte God of War Ascension idag så att man kan få tag i demot lite tidigare iaf. ^^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Köper ni standard versionen eller lyxar ni till det lite? Själv förbokade jag Ellie edition i helgen då El-giganten hade det för 599kr. En ganska bra deal tyckte jag.

Kan förövrigt säga att detta är det första spel i år som jag absolut måste ha. Inte känt sådan här pepp sen P4G. Skillnaden nu är att jag inte kollat på en massa gameplay etc. Så det kommer att bli mer av en överraskning
"We all serve one master, one king! And his name is, Gaming! FOREVER MAY HE REIGN!" -Kevin Butler
  • 0
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Swednapper:
Köper ni standard versionen eller lyxar ni till det lite? Själv förbokade jag Ellie edition i helgen då El-giganten hade det för 599kr. En ganska bra deal tyckte jag.


Har också en förhandsbokning på Ellie Edition!
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Swednapper:Köper ni standard versionen eller lyxar ni till det lite? Själv förbokade jag Ellie edition i helgen då El-giganten hade det för 599kr. En ganska bra deal tyckte jag.

Har också en förhandsbokning på Ellie Edition!

Samma här
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Swednapper:
Köper ni standard versionen eller lyxar ni till det lite?


Skulle vara sweet med någon av specialutgåvorna (vet inte om jag skulle välja Joel eller Ellie), men jag tror faktiskt att jag får nöja mig med standardutgåvan. Är på tok för lat för att boka någon annanstans än hos Cdon, och de verkar inte sälja spelutgåvan. Dock så tycker jag att bonusarna man får vid förhandsbokning räcker gott och väl för mig.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Ser fram emot detta. Knappt kollat på någon trailer alls och demot tänker jag definitivt inte testa. Väntar in recensioner och hoppas att det blir så bra som förväntat!
  • 0
Medans Petter sitter där och njuter sitter man här och väntar.

http://piclair.com/data/izlhk.jpg

"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Medans Petter sitter där och njuter sitter man här och väntar.

http://piclair.com/data/izlhk.jpg

Haha I hear you
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Hur är demot allesammans? Det skulle väl låsas upp idag, om jag inte minns fel.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!