LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Vilket spel klarade ni senast?


      Klarade Saints row IV igår
      My signature this is.
      • 0
      Har äntligen klarat Bioshock (X360), det är verkligen vad jag skulle kalla ett sant mästerverk.
      • 0
      Klarade final fantasy Criss core idag och det var femton väl spenderade timmar i det spelet!
      • 0
      Diablo 3 och Destiny om man nu kan räkna dessa med sina oändliga endgames. Men alla achievements I Diablo 3 och en paragon lvl på nästan 300 borde väl räknas som nåt? Destiny, kört storyn, massa strikes men inga raids. Kör mest dailies I endgame och farmar en massa skräp. Nästa på listan blir Shadow of mordor, känns bra med ett spel som har ett slut för en gångs skull
      Gamertag: II Linus II
      • 0
      Klarade just Wolfenstein: The New Order och det var fan grymt.
      • 0
      Beyond: Two Souls med lillsyrran. Vi hade provat demot lite, och hon tyckte det verkade intressant. Hittade sedan spelet för 200kr, och vi hade kul under hela tiden
      Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
      • 0
      Brothers - A Tale of Two Sons, rekommenderas varmt! Sjukt vackert spel och them feels. Brukar hålla mig samman rätt bra när jag spelar men här kom det en tår eller två.
      • 0
      Resident Evil 4 HD - Separate Ways. Äntligen.
      • 0
      Klarade nyligen ut The Walking Dead säsong två och Sleeping Dogs på samma dag!
      PSN: RoyTheReaper
      • 0
      Klarade main storyn till Diablo 3: Reaper of Souls till PS3 igår. Gillar inte systemet med att man får ställa in svårighetsgraden själv. 99% av spelet kändes tyvärr löjligt enkelt (trots att man spelade på svåraste som var möjligt för tidpunkten). Den enda fighten som var småklurig var sista bossen. Som helhet ett riktigt schysst spel dock.
      *Moves fork* STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!
      • 0
      Så... Efter nästan 5 år och otaliga försök att ta mig igenom det så har jag äntligen klarat Dragon Age: Origins (X360), och det var tamefan värt det. helt klart ett av de bästa spelen som jag någonsin spelat.
      Nu är det bara att invänta att trean släpps.
      • 0
      Varvat Alien Isolation samt Wolfenstein Tno
      • 0
      Senaste jag klarade var nog Saints Row 3 (andra gången jag klarade det nu, fast förra gången var på 360, nu spelar jag det på PC), har dock bara klarat storyn men håller på att försöka få 100 % på spelet igen
      • 0
      Klarade Bayonetta (X360) igen.
      • 0
      Spelade klart Call of Duty: Advanced Warfare (X360) nyss.
      Bästa CoD sedan World at War.
      • 0
      The Wolf Among Us... härligt lir
      • 0
      Alien: Isolation, på hard. Fixade alla achievements förutom collectables-skiten, klara spelet utan att dö, samt bli dödad av xenomorphen hundra gånger...
      • 0
      Klarade Prince of Persia från 2008 (X360).
      • 0
      Hotline miami till ps4, har klarat det till ps3 tidigare o evil within som jag äntligen körde klart alldeles nyss
      • 0
      Klarade precis Borderlands 2 ^^
      • 0
      Klarade Super Time Force (X360).
      • 0
      Destiny, Tyvärr.
      • 0
      Battlefield 4
      • 0
      Efter mycket frustration och kämpande klarade jag The Evil Within. Nöjd faktiskt.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!