Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


hangmans N.O.O.S.E är en bra grej att köra om man vill skaffa poäng
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar 131:
jaha vad ska man med denna tråden till när man blir bannad så fort man säger något om handlingen.. löjligt


Alla ska kunna gå in på den tråden utan att bli spoilad, löjligt är det knappast.
I'm livin' in a very confusing dream. I want to get out of it but i can't, not because it's a dream, because if you wan't to solve a murder you got to be prepared for the worst. I'm being tested, not by god, by the villian inside me.
  • 0
Vart får man handskarna sm man ser lite här o var på bilder?
  • 0
Citerar sparx:
Vart får man handskarna sm man ser lite här o var på bilder?


Möjligtvis i en av klädbutikerna
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Eller så finns dom inte alls
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Någon som har en aning om huruvida den Europeiska versionen fungerar med Amerikanskt xbox?


(den eviga frågan för mig )
It's time to kick some ass and chew bubblegum, and I'm all outa' gum.
  • 0
Citerar Duke_Nukem:
Någon som har en aning om huruvida den Europeiska versionen fungerar med Amerikanskt xbox?


Xbox 360 är inte regionsfri.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Citerar Duke_Nukem:Någon som har en aning om huruvida den Europeiska versionen fungerar med Amerikanskt xbox?

Xbox 360 är inte regionsfri.

Jo. Men vissa av spelen är inte det.
Halo 3 och Guitar hero fungerar båda med amerikansk xbox.
It's time to kick some ass and chew bubblegum, and I'm all outa' gum.
  • 0
Citerar Duke_Nukem:
Jo. Men vissa av spelen är inte det.
Halo 3 och Guitar hero fungerar båda med amerikansk xbox.


Samt Quake 4.
  • 0
Shameless bump . Måste få veta innan jag blir galen .
It's time to kick some ass and chew bubblegum, and I'm all outa' gum.
  • 0
Vilket är eran favorit multiplayer grej som deathmatch o race m.m.
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar wovve:
Vilket är eran favorit multiplayer grej som deathmatch o race m.m.

Jag gillar "Free Mode". Perfekt att spela tillsammans med polarna på en fredagkväll medans man sitter i fåtöljen med lite läsk och chips till hands.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Någon mer än mig som har problem med att landa helikoptern? Lyckas oftast efter lite besvär, men jag har också kraschat skiten någon gång. Då blev brucie inte glad;)
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Någon mer än mig som har problem med att landa helikoptern? Lyckas oftast efter lite besvär, men jag har också kraschat skiten någon gång. Då blev brucie inte glad;)


Det är svårt men jag börjar få klämm på det
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Citerar Powergrace:
Någon mer än mig som har problem med att landa helikoptern? Lyckas oftast efter lite besvär, men jag har också kraschat skiten någon gång. Då blev brucie inte glad;)

Det är inte speciellt svårt, det är bara att sakta ner ordentligt innan man landar.
  • 0
Citerar Powergrace:
Någon mer än mig som har problem med att landa helikoptern? Lyckas oftast efter lite besvär, men jag har också kraschat skiten någon gång. Då blev brucie inte glad;)


Träna att landa på ett öppet ställe. Jag kan landa vart jag vill perfekt
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
antingen landar man parfekt men när man har brottom så brukar jag krasha hellikopetrn, annars brukar de ta sån tid
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Tog 3 nya achievements idag, och är nu uppe i 690 i gamerscore och 87,25 i game progress. :3
...
  • 0
Själv har man klarat 78.15 % av spelet.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
hur ska man göra för att få ett medelande av Stevie för att kunna Text message cars.
  • 0
Det har nått med Bruice att göra, antingen göra alla biluppdragen som man får på mail... Eller kanske att klara all "Bruice" uppdragen i storyn. Minns inte riktigt, man jag har klarat av alla Stieve uppdragen och jag använde mig av en karta som fanns på internet
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Jag har gjort alla biluppdrag som man får via mail. Dock får jag inga SMS.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
hmm klarat storyn?
Let's Rock with GTA power!
  • 0
Citerar wovve:
hmm klarat storyn?


Ja.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
ok
Blivit bra vän med bruice`?
Let's Rock with GTA power!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!