Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Citerar jerrko:
Kom just ihåg något:
http://www.thespeedgamers.com/rockstar-games-teases-next-loca
tion-for-grand-theft-auto

Får väl se om det blir någon ny utannonsering nu i mars


Deras utannonsering var väl helt enkelt att expansionerna kommer till PS3 och PC?
Ally's
  • 0
Fortfarande inte klarat The Ballad of Gay Tony. Däremot kommit igång ordentligt nu. Får se till att avsluta vad jag betalade för. Speciellt när det är så sprängfyllt med sköna kvalitéer som Ballad of Gay Tony.
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
  • 0
Citerar Psycho Boy Jack:
Fortfarande inte klarat The Ballad of Gay Tony.


Inte jag heller, har inte orkat ta tag i det. Bara jag klarar det innan GTA V så är jag nöjd.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar addeSYNC:
http://www.joystiq.com/2010/04/07/rooster-teeth-experiments-with
-third-person-driving-in-real-life/


Fyfan vad rätt!
Ally's
  • 0
Jag har nu klarat 55 % av spelet, men nu slutar uppdragen att komma. Jag har tittat noga på hela kartan, men det enda som finns där är Assassins-uppdragen. Min fråga är:
Måste man göra dem uppdragen, eller ska jag helt enkelt lattja lite till i sta'n och vänta på att ett nytt uppdrag kommer att komma?
  • 0
Citerar Wertman:
Jag har nu klarat 55 % av spelet, men nu slutar uppdragen att komma. Jag har tittat noga på hela kartan, men det enda som finns där är Assassins-uppdragen. Min fråga är:
Måste man göra dem uppdragen, eller ska jag helt enkelt lattja lite till i sta'n och vänta på att ett nytt uppdrag kommer att komma?


Kan inte minnas att Assassins-uppdragen är länkade till storyn överhuvudtaget. Kan du inte genomföra något uppdrag alls? Ibland brukar vissa personer ringa upp dig senare.
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Kan inte minnas att Assassins-uppdragen är länkade till storyn överhuvudtaget. Kan du inte genomföra något uppdrag alls? Ibland brukar vissa personer ringa upp dig senare.


Nej, alltså inga uppdrag finns visade på kartan :/ Har jag tur så ringer väl någon upp snart
  • 0
Någon som orkat 100% alla uppdrag i TBoGT än?
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Citerar Wertman:
Nej, alltså inga uppdrag finns visade på kartan :/ Har jag tur så ringer väl någon upp snart


Ja, i värsta fall så får du väl sysselsätta dig med Assassins-uppdragen, som dock är riktigt roliga.

Citerar Its cow:
Någon som orkat 100% alla uppdrag i TBoGT än?


Har inte ens orkat klara 80% på alla uppdrag.
Ally's
  • 0
Måste säga att jag älskar tempot i TBoGT, fantastiskt mycket action & på jämn nivå. Sen att all ny arsenal är totalt awesome hjälper ju inte att sluta spela heller. Mycket bra expansion.
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
  • 0
Hur lång är TBoGT egentligen? Själv har jag bara GTA IV, ingen expansion =) Tror dock inte det blir någon heller då GTA IV är asnice och ett inköp av red dead eller Just Cause 2 blir det nog.
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Hur lång är TBoGT egentligen? Själv har jag bara GTA IV, ingen expansion =) Tror dock inte det blir någon heller då GTA IV är asnice och ett inköp av red dead eller Just Cause 2 blir det nog.


Kan tänka mig att du tveklöst kan spendera runt en 20 timmar på att klara storyn & alla andra nöjessakerna såsom att hoppa fallskärm, slåss i LCs Fight Club, Club Management etc. Det finns hur mycket som helst att göra.
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
  • 0
nice ;) Sen är jag mycket av en glida-runt-i-bilen-o-sladda-på-GTA-kille ;) Så med alla nya weps och sånt så blir det la en xxxx-timmar kanske ;)
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar smoothedahustla:
nice ;) Sen är jag mycket av en glida-runt-i-bilen-o-sladda-på-GTA-kille ;) Så med alla nya weps och sånt så blir det la en xxxx-timmar kanske ;)


Jo förmodligen. Finns ju Drug Wars och allt möjligt också. Sen är ju fallskärmen tillbaka så det räcker gott & väl att hoppa fallskärm för att få några timmars underhållning till...
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
  • 0
haha fett nice. Istället för fallskärm i gta4 originalet, så underhåller jag mig med att base-jumpa från helis.... ni förstår hur det slutar ^^
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Psycho Boy Jack:
Citerar smoothedahustla:
nice ;) Sen är jag mycket av en glida-runt-i-bilen-o-sladda-på-GTA-kille ;) Så med alla nya weps och sånt så blir det la en xxxx-timmar kanske ;)


Jo förmodligen. Finns ju Drug Wars och allt möjligt också. Sen är ju fallskärmen tillbaka så det räcker gott & väl att hoppa fallskärm för att få några timmars underhållning till...


Fallskärmen var ett mycket kärt återseende från GTA SA, den har jag saknat mycket. Det jag saknar mest är dock jetpack:en.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
var får man hunden sparro ifrån och skeppet som lucas har i början
  • 0
Citerar addeSYNC:
http://www.joystiq.com/2010/04/07/rooster-teeth-experiments-with
-third-person-driving-in-real-life/


Haha, awesome!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Hur lång är TBoGT egentligen?

För mig tog det exakt 10h att klara av storyn, nu väntas multiplayer och de andra aktiviteterna som följde med expansionen
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Funderar på om man skulle ta och försöka dra 80% på alla uppdrag i TBoGT. 100% orkar jag inte satsa på men 80% känns faktiskt överkomligt. Får väl se hur mycket tid man får till GTA framöver.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Funderar på om man skulle ta och försöka dra 80% på alla uppdrag i TBoGT. 100% orkar jag inte satsa på men 80% känns faktiskt överkomligt. Får väl se hur mycket tid man får till GTA framöver.


Funderar också på 80%. 100 blir nog för svårt. Synd att inte TLaD hade procentsystemet i uppdragen.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Synd att inte TLaD hade procentsystemet i uppdragen.

Ja, faktiskt. Det bästa är ju att man kan spela om vilket uppdrag man vill när man vill. En otroligt bra funktion.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
spela om vilket uppdrag man vill när man vill. En otroligt bra funktion


Ja det var en riktig höjning av spelet.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Citerar Teddan:
spela om vilket uppdrag man vill när man vill. En otroligt bra funktion


Ja det var en riktig höjning av spelet.


Indeed
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!