Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Har problem med grafikinställningarna. Det står att jag har 505 MB att använda mig av, men kan inte använda mig utav mer än 202 MB utan att bilduppdateringen faller.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar RiseOfTheMonkey:
Kolla på min första GTA IV film. Håller på lära mig Replay Editor


Var finnes detta redigeringsverktyg?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Nu spelar man gta 4 med icenhancer och hd texturer å jävlar va snyggt spelet är, det är nog det snyggaste spelet jag spelat. Känns som jag spelar ett helt nytt spel, rekommenderar att modda spelet varmt.

Känns sjukt att 4:an mördar 5:an med mod fast det inte släppts änns
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag vill kunna installera spelet, men det kan jag inte, jag behöver en massa downloads. Hur gjorde ni?
Rihanna <3
  • 0
Kan man på något sätt ladda ner gta 4 om man har det registrerat på sitt games for windows acc? Köpte det i affär för några år sen och är riktigt sugen på att få spela det igen
Har det registrerat på mitt account men vet inte vart skivan är, och har det inte installerat..
  • 0
Fattar inte grejen med icenhancer. Han har dragit upp brightness till max typ? Texturer och dylikt är dom samma.
  • 0
Citerar Ciriux:
Fattar inte grejen med icenhancer. Han har dragit upp brightness till max typ? Texturer och dylikt är dom samma.


Icenhancer med nya ultimate texture pack så blir det som ett helt nytt spel WOW, om man däremot bara använder icenhancer blir det inte så bra.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Kollade en film om det nu. Tycker fortfarande att allt är för vitt. Super brightness 3000. Vissa saker är så vita att konturerna försvinner.
  • 0
Är rätt så hypad och hoppas att det blir mycket som GTA: San Andreas, men det verkar det som, när jag köpt spelet ska jag cykla runt hela spelvärlden och köra ute på landet med en sportbil samt flyga lite.
  • 0
Tänkte höra om någon vet hur man fixar gta 4 problemet på steam om man har ett grafikkort med 3gb, tydligen står det något med warning your graphics has limit något typ.

Vet att det finns massa svar på nätet men vilket av alla är rätt och funkar ?
Tacksam för all hjälp jag kan få så min kompis slipper tjata på mig om hjälp.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Köpte nyligen gta iv:eflc från steam och tycker bilden är grötig. inte dålig kvalitet på texturer eller något sådant, men det är som flimmer på skärmen.

Någon som vet om det går att få bort?
  • 0
Undrar om någon skulle vilja tipsa om några mods för att göra GTA IV lite bättre? Har inga specifika önskemål, men om ni vet några bra mods skulle jag vara tacksam om ni kunde dela med er Har nämligen inte spelat GTA IV på pc, utan alltid varit en konsol-spelare, men har ganska nyligen köpt en dator som är kapabel att spela spel på.
Success isn't permanent and failure isn't fatal
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!