Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half-Life 2: The Orange Box


Portal klarade jag ut direkt. Helt underbart spel!
hej
  • 0
"little rocket man" var inte alls särskilt svårt, som jag trott
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar Tromb:
Säg inte att du ska köpa det till konsol...

Jag fattar inte hur folk kan köpa Orange Box till 360/PS3!!!




Du vet väl att det finns achievements finns till datorn.
Glorp.
  • 0
Jag orkar inte med "Little Rocket Man". Blä, usch och fy.
I don't envy you.
  • 0
  • Rova
  • Rova
*borta* kom på vad det var.


Den verkar ganska rolig. Trädgårds tomten ser ju helt grym ut!
Glorp.
  • 0
Citerar Samurai-:
Jag orkar inte med "Little Rocket Man". Blä, usch och fy.


Den är faktist inte särskilt svår
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Har klarat HL2 och HL2 episode one. Så nu är jag på episode two. Någon annan här som tycker att dom där krypen som skjuter såna dära gröna bollar är sjukt störiga?
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Testade Portal hos en kompis, det var magnifikt! Hmm, kanske man ska skaffa sig Orange Box, ändå...? Har alltid trott att jag bara klarat mig med tokbraiga Half-Life 2 allenast. Men, men...

Bland det första jag gjorde när jag fick spela var att sätta en portal i taket och den andra...på golvet. Åksjuka! Underbart! Briljant!
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Bland det första jag gjorde när jag fick spela var att sätta en portal i taket och den andra...på golvet. Åksjuka! Underbart! Briljant!


Ja, det är ballt.
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Hur lång tid tar det att spela igenom hela spelet (singeldelen) om man är nybörjare? Då menar jag alla delar.
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Ska hämta spelet på Elgiganten om nån timme, hur många svårighetsgrader finns det?
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Citerar Lotta-Potta:
Ska hämta spelet på Elgiganten om nån timme, hur många svårighetsgrader finns det?


Dom tre klassiska Easy, Medium och Hard.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Skitfult omslag, men übergrymt innehåll Det är ju trots allt insidan som räknas
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
Fick hem mitt 360 igår och satte mig idag ner och skulle fortsätta på HL2:episode 2. Spelar i ca 15min, sen har jag klarat hela skiten! Fan va bittert.
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
köpte det begagnat förut men nu funkar det inte så ska lämna tebax imorn och ta ett nytt
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Orange box kommer delas up i separata paket nästa månad.

http://pc.qj.net/Individual-Orange-Box-games-to-be-released-next-
month/pg/49/aid/115291


Ett för TF2, en för portal och en för alla half-life 2 spelen.
Endast PC dock.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Klarade Half-Life 2 igår. Riktigt bra spel!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Ska köpa Orange Box till min kommande 360!
  • 0
299:- är ett rätt bra klipp för fem spel, får man nog lov att säga.

Själv köpte jag mitt för precis en hundralapp mer, men då alldeles efter det hade släppts. Det får nog också räknas som ett rätt ok köp...
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Calley:
Citerar Chaos Spirit:
Bland det första jag gjorde när jag fick spela var att sätta en portal i taket och den andra...på golvet. Åksjuka! Underbart! Briljant!


Ja, det är ballt.


riktigt ballt
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Någon som vet om det kommer någon ny bana till TF2?
  • 0
Det ska komma två nya. Gratis dessutom.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!