Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella The Sims 2-tråden


Denna tråd fungerar som en officiell The Sims 2-tråd och en Hur var din dag i The Sims 2-tråd, ungefär.
Jag använde sökfunktionen och hittade ingen tråd om detta geniala spel.
Så skriv vad ni tycker (man får givetvis diskutera expansionerna till The Sims 2, och vad som kan tänkas komma i The Sims 3).
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Jippie, spelar du också The Sims 2, TjippY? Det äger och köttar alla andra spel, tycker jag!
Så himla kul!
Såhär tror jag att alla expansioner kommer bli tillslut:
1. The Sims 2
2. The Sims 2: Studentliv
3. The Sims 2: Nattliv
4. The Sims 2: Arbetsliv
5. The Sims 2: Lantliv
6. The Sims 2: Stadsliv
7. The Sims 2: Djurliv.

Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Djurliv blir nästa Sims 2
Jag har alla expansioner faktist, jag spelar 2 gånger och sedan lägger ner, fast jag spelade Arbetsliv väldigt väldigt länge

bye
  • 0
Jag gillar inte att sims 2 fick 8/10 i GR. Det är ju skitbta.
Nu blir jag sugen på att spela det, fan vad synd att jag har lånat ut mitt.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
"Jag gillar inte att sims 2 fick 8/10 i GR."

Inte jag heller, ett sådant skitspel är inte ens värt att recenseras.
  • 0
Va menar du? Det förtjänar åtminstone 7, helst 8, vilket det också fick. Det är ett bra spel
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Precis som det mesta som blir en "fluga" så skapas det hat mot saken i fråga. (Pokémon t.ex, när alla tillbehör och krimskrams kom så började folk hata fenomenet trots att spelen i grunden var och fortfarande är bra)

Att hata och säga skit om ett spel som andra uppskattar är bara omoget.
Fjom romp stromp
  • 0
Tycker att det förtjänar 9/10

Hur bra som helst!
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Precis, TjippY, själv körde jag det precis. Det finns så mycket man kan göra! Min gubbe, "Töftring", låg och läste en bok i sin säng. Sen satte han på radion och låg och nynnade med i låten.
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Jag har TheSims 2 grundspelet men funderar på att köpa ett (1) expansion.

Köpte alla expansion till TheSims 1 och det var lite väl mycket pengar spenderade

Vilket av de TheSims2 expansionpack som finns är mest prisvärt?
Fjom romp stromp
  • 0
Hmm, då jag bara har Studentliv kan jag tyvärr inte svara på detta.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Arbetsliv och Studentliv är dom 2 bästa.
bye
  • 0
Har bara The Sims 2 och Nattliv.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Vad kan man göra i Arbetsliv? Kan nån beskriva spelet?
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Det kunde man väl i ettan också?
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Ja, det kunde man. Men 2:an är roligare på grund av andra saker också, som t.ex. ålderdom.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Fanns inte det i ettan?
Kul att man kan göra hur många våningar som helst, iaf.
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Nä, hur många som helst går det inte (Försökte bygga en skyskrapa). Jag tror att gränsen går på 8 - 10 våningar, kommer inte ihåg exakt.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Jag gör allra höst fyra. Orkar inte möblera så många våningar.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Nej jag hade bara lust att göra en skyskrapa, så jag tänkte inte möblera ett enda rum, ville göra en hel "Storstad". Fast det gick inge vidare
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Nej. Men ett hus på 10 våningar ser väl ut som en skyskrapa lr?
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Jag tycker att det borde det.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Jag vet, men jag ville typ 30 - 40 våningar. Egentligen borde jag fattat att det inte gick.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Men är det ingen som vill beskriva Arbetsliv? Vad det finns för nytt och så?
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Det vette f4n...
Nej men man kan ju öppna en egen affär och försöka driva den framåt, och göra den så framgångsrik som möjligt.
Mer finns det, men inte vad jag känner till.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!