Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella The Sims 2-tråden


Låter coolt. Ska kanske köpa det.
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Jag med, funderar på det. Eller så kanske jag får den i födelsedagspresent.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Min dag i The Sims 2:

Min tonårskille blev vuxen och flyttade ifrån sina överbeskyddande föräldrar till ett eget förortshus och hemmastadde sig där.
Sen kom hans pappa och hälsa på.
Sen gick tonårskillen och la sig och somna och då slutade jag spela.
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
borta
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
Dubbelpost! Ajjabajja.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Jag är ny Tjippy.
Ny medlem på gr! =D! Var snäll mot mig. =P
  • 0
När kommer The Sims: Djurliv? Som Destroyah skrev bland kommentarerna till den nyheten: "När släpps det"? Någon som vet?
VILL HA DET!!!
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Hmm grabbar.. Jag försöker skaffa lite möbler till tjejen, som spelar detta. Vad jag har uppfattat det hela så ska man skapa en mapp vid namn "Downloads" lägga in den i TheSims2-mappen, sen lägga in filerna där ifrån där jag har laddat ner. Har självklart packat upp rarfilerna. På en annan sida står det att man ska lägga in filerna i "Mina Dokument--> EA-Games--> TheSims2--> Downloads.. Och på ett tredje ställe --> Mina dokument --> EA-games --> TheSims2--> Collections..

Jag blir aningen förvirrad. Jag har testat samtliga alternativ, ändå får jag inte in nåt på spelet.. Har också installerat CEP som kan krävas för vissa prylar, någon redigerings-program som installeras automatiskt.
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Citerar Kvarniz:
Hmm grabbar.. Jag försöker skaffa lite möbler till tjejen, som spelar detta. Vad jag har uppfattat det hela så ska man skapa en mapp vid namn "Downloads" lägga in den i TheSims2-mappen, sen lägga in filerna där ifrån där jag har laddat ner. Har självklart packat upp rarfilerna. På en annan sida står det att man ska lägga in filerna i "Mina Dokument--> EA-Games--> TheSims2--> Downloads.. Och på ett tredje ställe --> Mina dokument --> EA-games --> TheSims2--> Collections..

Jag blir aningen förvirrad. Jag har testat samtliga alternativ, ändå får jag inte in nåt på spelet.. Har också installerat CEP som kan krävas för vissa prylar, någon redigerings-program som installeras automatiskt.


Lita olagilg där kanske
Vad hade då världen varit utan Einstein?
  • 0
Citerar jimpalovegames:
Lita olagilg där kanske


Det finns ju på deras hemsida.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Jag undrar bara om man ska köpa t.ex. The Sims 2 Jorden runt, måste man ha vanliga The Sims 2 då?
You don´t know the power of the Dark Side
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar Kjarls Ingvar Jönsson:
Jag undrar bara om man ska köpa t.ex. The Sims 2 Jorden runt, måste man ha vanliga The Sims 2 då?



Jo man måste ha fulla versionen av The Sims 2.
Glorp.
  • 0
Det var ett tag sedan man skrev i forumet nu, men jag har ett problem.. Ett The sims 2 problem. Håller på att installera expansioner men det går inte riktigt som jag vill.

Efter att man har satt i andra skivan på expansionen så blir man beordrad att sätta i skiva 4 från originalspelet, the sims 2 ska nämligen göra en uppdatering. Och det är här det skiter sig, när uppdateringen börjar så dröjer det inte länge innan det kommer ett felmeddelande där det står " Ett fel uppstod under installationen av uppdateringen" och ingen mer information, det ända valet jag har är att trycka "ok" och installationen avbryts.

Om det är någon som vet vad som kan vara fel så var snälla att dela med er, min flickvän har nämligen 12 expansioner jag ska installera och jag börjar sakta men säkert bli psyksjuk av detta.

tack på förhand!
Guns for show,knives for a pro.
  • 0
Jag kan inte hitta sparfilerna från The Sims 2 Djurliv, ska kopiera dem och sedan avinstallera några Sims 2-spel, eftersom jag nyligen uppgraderade till trean med prylpaket och expansion. Nu går det lite långsamt och då ska jag ta bort lite 2, eftersom jag inte spelar dem längre. Help please!
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!