Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelande tjejer?


Citerar Maki-Liin:
... och ur är dem då?


Det undrar jag med.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Jokerius:
Nej, för alla tjejer som spelar är på ett speciellt vis, det finns inga undantag i dessa fall!


Vill du utveckla?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Jokerius:
Nej, för alla tjejer som spelar är på ett speciellt vis, det finns inga undantag i dessa fall!


Öh?
  • 0
Ett tips är att inte lägga för mycket tanke eller tid på Jokerius, då han endast är ute efter att provocera.
  • 0
  • SeKe
  • SeKe
Men det är väl visat att nästan 40% av alla spelare är tjejer? Men vad definierar de som spelare då.. Att spela Sims exklusivt är ju inte precis... vad en spelare gör.
I am free of prejudice. I hate everyone equally.
  • 0
Well..
Jag brukar gå på fester, umgås med vänner etc.
Men när jag har pluggat klart och har tråkigt om kvällarna så spelar jag spel som HoN och DotA. Hihi , förstår inte varför tjejer inte kan spela - killspel-
  • 0
Citerar SeKe:
Men det är väl visat att nästan 40% av alla spelare är tjejer? Men vad definierar de som spelare då.. Att spela Sims exklusivt är ju inte precis... vad en spelare gör.


Vad är definitionen av en "spelare" då? Det räcker väl med att man spelar regelbundet för att kunna vara det, sen vad det är för sorts spel har väl ingen som helst betydelse.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Min lillasyrra har haft GTA serien som favorit spel sen hon var 8 nu är hon 13


hon är lite galen... kanske efter allt GTA spelande xD
jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
  • 0
Citerar kingdom heart:
Min lillasyrra har haft GTA serien som favorit spel sen hon var 8 nu är hon 13


Din syster?
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Din syster?


Haha, fan va nice. Har spelat GTA-spelen sen jag var 7 och jag är inte speciellt våldsam, är man iof
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar davegame:
Din syster?


Haha, vad fan är det här?
Jag spelade GTA2 när jag var mindre en hel del. Men jag fattade inte så mycket, sprang mest runt och snodde bilar och eldade människor ._.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Min syrra kör över alla människor och pepprar dom med kpist och allt XD hon kör verkligen för att döda

GTA2 är (L)
jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
  • 0
En tjejkompis till mig lirade jag en hel del css med innan. Det är faktiskt riktigt sexigt när man ser tjejer göra rampage på Css
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Citerar Skejte:
En tjejkompis till mig lirade jag en hel del css med innan. Det är faktiskt riktigt sexigt när man ser tjejer göra rampage på Css


Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Gaaah! Tjejer som spelar fyfan va ballt!

I min skola är det nördigt att spela.
  • 0
Varför skulle inte tjejer kunna spela precis som killar?

Jag är tjej haha. Spelar mest Pokémon och Sims men även annat som final fantasy, civilization, mariokart, urbz osv...
  • 0
Jag har spelat ända sen jag var liten. Varför skulle det vara annorlunda nu bara för att jag är tjej?

Har en väldigt varierad spelsmak men tycker att det är grymt kul att lira fps-spel som t.ex. Killzone 2, bilspel som Need For Speed och spel i tredjeperson som Assassins Creed 2.
  • 0
Citerar Ferventmonkey:
Jag har spelat ända sen jag var liten. Varför skulle det vara annorlunda nu bara för att jag är tjej?


Den vedertagna normen är ju tyvärr att tv-spel är en pojkleksak. Tur dock att den normen är i en förändringsfas.
  • 0
Citerar Ferventmonkey:
Jag har spelat ända sen jag var liten. Varför skulle det vara annorlunda nu bara för att jag är tjej?


Var du inte tjej som liten också.

Förstår inte riktigt vad du menar.
Du spelar. (check)
Du gillar att spela. (check)
Du bor i ett land där du som tjej får spela. (check)
Du bor i ett land där du kan spela utan att någon tvingar dig att inte spela. (check)
Du har hemsidor (som denna) där du kan hitta andra och spela online mot. (check)

Du kan spela hur mycket du vill utan att någon kan tvinga dig att inte göra det.
Det är väl bra?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Gejmar med tjejer dagligen, och det känns inte direkt annorlunda, om man säger så.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Jag fattar inte varför just tjejer som spelar tv spel ska bli så mobbade över xbl osv
Folk säger att just tjejer som spelar tv spel är fula eller tjocka, Och ingen har sagt någonting sånt om just killar på xbl....
Killar kan väl lika gärna vara fula och tjocka, Jag håller inte med det som sägs om "Girlgamers"!!!
tycker folk som snackar skit om tjejer som spelar tv spel är idioter
Dra En Vits!
  • 0
Ett problem med tjejer som spelar TV-spel är ju att det kan vara lite jobbigt att ha en spelkonsol i köket.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Ett problem med tjejer som spelar TV-spel är ju att det kan vara lite jobbigt att ha en spelkonsol i köket.


Haha,Värdelöst skämt.....
Ett problem med killar som spelar tv-spel är att det kan vara lite jobbigt att ha spelkonsol i garaget.....
Dra En Vits!
  • 0
Nu tycker jag att du generaliserar lite väl mycket, Lord Of Morrowind, du får sluta med det.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Men Fattar bara inte varför alla ska ha något emot just tjejer som spelar tv spel xD
Dra En Vits!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!