Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls Online


Vad kostar det i månaden?
  • 0
Citerar Legacy:
Citerar felixen:Konstigt bara att de ska sitta på pengarna så länge :/

Det tar tid att föra tillbaka pengar. Samma sak om du lämnar tillbaka tex ett par skor i en affär så brukar det dröja två veckor innan pengarna kommer på ditt konto.

Btw, måste man köpa ett fysiskt exemplar? Finns ju inte på steam eller någon annanstans vad jag har sett. Jag har ingen CD-läsare i min dator.


Du kan köpa spelet på deras hemsida
i'll Be Back
  • 0
Varför lägga serverunderhåll på den sämsta tiden under dygnet?
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Varför lägga serverunderhåll på den sämsta tiden under dygnet?


Verkar vara på gång upp igen...

Btw vad kör du för något, själv kör man en sorc med bow och sedan när jag är lvl 15 ska jag skaffa ett 2-h greatsword att byta mellan, samt även massa knockbacks och roots som spells

Tillagt 2014-04-07 20:07:
Jaha nu måste man skriva en access code som inte ens kommer till mailen....

Tillagt 2014-04-07 20:16:
Och att det tar dom enorm tid att skicka tillbaka pengarna så jag kan köpa en häst!
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Btw vad kör du för något, själv kör man en sorc med bow och sedan när jag är lvl 15 ska jag skaffa ett 2-h greatsword att byta mellan, samt även massa knockbacks och roots som spells


Kör Wooden Elf, Nightblade (eller något liknande) med bow. Funderar dock på att byta till svärd då det är värdelöst när man möter flera fiender samtidigt.

Citerar felixen:
Tillagt 2014-04-07 20:07:
Jaha nu måste man skriva en access code som inte ens kommer till mailen....

Tillagt 2014-04-07 20:16:
Och att det tar dom enorm tid att skicka tillbaka pengarna så jag kan köpa en häst!


Det här kan nog vara bland den sämsta spelupplevelsen jag varit med om, vilka jävla nollor Zenimax framstår som nu.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar felixen:
Du kan köpa spelet på deras hemsida


Det kunde man, ja. Tack ska du ha.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Jag och en kompis lirar för tillfället Aldmiri Dominion på den europeiska servern, och har dragit igång en skojguild som heter "Mudcrab Hunting Society". Om det finns någon Aldmiri Dominion-lirare som spelar och känner sig ensam så kontakta mig online på @simonnice! Skulle vara kul att vara ett gäng!
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Någon som vet om spelarna som lirar på Xbox one samt PS4 i framtiden kommer att kunna spela tillsammans även om man har olika konsoler eller har de respektive konsolerna olika nätverk/servrar för spelen?
The rise of evil
  • 0
Ska jag köpa ESO + 60 dagar game time, när man får pengar lr ?
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Ska jag köpa ESO + 60 dagar game time, när man får pengar lr ?


Nej, nej, nej.
Scoreacek scores again
  • 0
Jag kommer köpa det
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Jag kommer köpa det


Don't do it!
Scoreacek scores again
  • 0
Jag kommer lira med polare.
Evil Is Back
  • 0
Hjälper inte speciellt mycket..
Scoreacek scores again
  • 0
Köp det, spelet är underbart!
Kört upp till lvl 25 nu och är mer än nöjd. Knappt haft några buggar heller vilket verkar vara det största minuset i folks ögon. Swordplayet har de def fixat till sedan betan och systemet där enbart quests och inte grinding ger xp är ett genidrag!
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
  • Prey
  • Prey
Spelet var en ganska stor besvikelse måste jag säga, 500 spänn i sjön.
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Köpte det i torsdag, gillar det som tusan, en Nord Dragonknight lvl 10 och Dark Elf 7
Evil Is Back
  • 0
The Elder Scrolls Online kostar just nu 198 kronor inklusive frakt hos Electro World (en del av Elgiganten): http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-mac/
PCCDELDERONLI/the-elder-scrolls-online-pc?scid=PRICECOMP_PRI
SJAKT


Önskas Imperial Edition så finns den digitalt hos Green Man Gaming för 500 kronor
http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/mmos/elder-
scrolls-online-imperial-edition/#item-s2



Så vad säger Ni som nu har haft tid att testa det i två månader? Är det värt pengarna för dom som inte köpte det direkt, ska dom vänta lite till så att buggar fixas eller kanske strunta i det helt?
  • 0
Citerar Akahz:
Så vad säger Ni som nu har haft tid att testa det i två månader? Är det värt pengarna för dom som inte köpte det direkt, ska dom vänta lite till så att buggar fixas eller kanske strunta i det helt?


För det priset tycker jag det är värt det, finns säkert ett gäng buggar kvar men har inte stött på någon på senaste tiden (stötte på buggar med relativt jämna mellanrum tidigare, men verkar som att de fixat en del vid det här laget). Men har haft rätt kul med det här spelet, dock varierar det i vissa stunder mellan att vara mediokert och bra. Men för det priset tycker jag absolut det är värt det.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Längtar tills jag köpt ny dator då jag kan njuta av detta spel till Max då pvp var riktigt skoj men krävande och jag tycker att det var kul att questa
i'll Be Back
  • 0
Content Update 2 har nyss släpps, ska bland annat lägga till en ny Veteran Dungeon, göra så man kan plocka upp vapen och rustningar från marken och diverse buggfixar.

http://elderscrollsonline.com/en-uk/news/post/2014/06/25/update-
2-has-launched
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Elder Scrolls Online kommer släppas till Playstation 4 och Xbox One den 9:e juni och ha undertiteln "Tamriel Unlimited".

Något som nästan alla redan listat ut så kommer spelet EJ att kräva en månadsavgift för att spela, den slopas i PC-versionen från och med den 17:e mars.

Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited kommer därmed använda sig av samma modell som det mycket lönsamma Guild Wars 2 där du betalar för spelet en gång och har sedan full tillgång till spelvärlden. Precis som Guild Wars 2 kommer man ha möjlighet att köpa kosmetiska saker med riktiga pengar, och antagligen även saker som unika riddjur, större bankvalv och kanske även köpa guld eller olika exp och crafting boosts.

Bethesda kommer även erbjuda möjligheten att fortsätta betala månadsvis för ett premiumkonto. Detta ska ge tillgång till all DLC, exklusiva bonusar samt en summa pengar att handla för i spelets butik.


ESO går nu att köpa för under 200 kronor då de flesta butiker vill bli av med spelet, så kanske värt att köpa ett exemplar en dag och testa det igen.
  • 0
Kanske är värt att återvända till spelet då, tyckte det var hyfsat men inte tillräckligt bra för att rättfärdiga månadskostnaden.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Köper PS4-versionen när det väl letat sig ner i reabacken.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!