Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Äsch, jag som hade ett fett Fusion Rifle väntande i Stashet...

Fast med tanke på min Warlocks horribla frisyr känns det samtidigt rätt skönt att bli tvungen att starta på nytt
  • 0
Citerar PappaBosse:
Äsch, jag som hade ett fett Fusion Rifle väntande i Stashet...

Fast med tanke på min Warlocks horribla frisyr känns det samtidigt rätt skönt att bli tvungen att starta på nytt


Hehe! Hoppas dom fixar så man kan ha skägg på sin human vid releasen.
Mountain Dew <3
  • 0
Jo ansiktsbehåring och lite fler olika ansikten vore såklart gött ...åsså lite mindre pojkbandsfrisyrer tack!

Fast efter att ha brottats med character creator i 3 olika Souls-spel senaste 2 åren så var jag rätt jäkla nöjd med vad som bjöds i Betan måste jag säga.
- mina karaktärer såg alltid ut som miffon i dom där spelen, vilket innebär att jag var mest bekväm med att ränna runt som Hollow
  • 0
Tjena!

Om någon är sugen på att lira Destiny så lägg till mitt psn-id: nizyo1

Ser fram emot detta spelet sjukt mycket. ^.^
  • 0
Halloj.

Jag letar efter folk att spela Destiny(PS4) raids med när det släppts.

Van vid kommunikation över mikrofon.
Spelat massa mmo´s och raidat på högre nivå.
Är 27 år gammal.


Letar du efter folk till detta så bara adda mig och skriv ett meddelande på psn.
PSN ID- CazzMatazz
  • 0
Vill också gärna hitta ett gött gäng att spela med. Har en del erfarenhet av mmo, men inte på någon höre nivå. Glad amatör helt enkelt. Kommer dock ha en hel del tid för spelet i perioder.

Adda gärna mig!

PSN-ID: Babulanta
  • 0
Är det någon här som har tänkt lira Destiny på Xbox One så får ni gärna adda mig på gamertag: ShowstoppinSee
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Ser fram emot att få lite feedback när ni här spelat destiny ett tag. Mitt intresse bara dog sådär, men blir det ett bra spel så köper jag det
  • 0
Citerar Alfvin:
Vart förhandsbokar man spelet till Xboxone, bäst pris? För inte går det väl att köpa i förväg på live?


Nu går det att förboka vanliga och Vanguard-edition på Xbox Marketplace. 59$ respektive 89$. Förbokar jag vanliga landar det på 411 spänn vilket känns helt stört billigt för ett nytt spel!
www.trinet.se
  • 0
Jag har nu startat en grupp på Bungie.net för oss svenska GR-medlemmar.
Vore kul om vi blev ett gäng där! Har även tänkt att starta en klan när den funktionen är online igen.

Gruppnamnet är 'Petters Pojkar'
Länk till gruppen: http://www.bungie.net/en/Clan/175245

Kom och joina vetja!
  • 0
Citerar dungen:
Jag har nu startat en grupp på Bungie.net för oss svenska GR-medlemmar.
Vore kul om vi blev ett gäng där! Har även tänkt att starta en klan när den funktionen är online igen.

Gruppnamnet är 'Petters Pojkar'
Länk till gruppen: http://www.bungie.net/en/Clan/175245

Kom och joina vetja!


Snyggt! ;>
  • 0
Tog just å joinade
  • 0
Citerar dungen:
Jag har nu startat en grupp på Bungie.net för oss svenska GR-medlemmar.
Vore kul om vi blev ett gäng där! Har även tänkt att starta en klan när den funktionen är online igen.

Gruppnamnet är 'Petters Pojkar'
Länk till gruppen: http://www.bungie.net/en/Clan/175245

Kom och joina vetja!


Najs!
Skickade in en ansökan också.
  • 0
Bara jag som är fruktansvärt sugen på detta spelet? Känns som flera år sedan jag hade en sådan här känsla. Känner mig som en liten 12 årig pojke inför julafton
  • 0
Citerar dungen:
Jag har nu startat en grupp på Bungie.net för oss svenska GR-medlemmar.
Vore kul om vi blev ett gäng där! Har även tänkt att starta en klan när den funktionen är online igen.

Gruppnamnet är 'Petters Pojkar'
Länk till gruppen: http://www.bungie.net/en/Clan/175245

Kom och joina vetja!


Snyggt, har skickat in CV och väntar på svar

Kommer mest teama upp för raids, strikes och crucible på PS4. Gillar att köra Story solo. PSN: RockTurboman

Tillagt 2014-09-01 22:36:
Citerar Nizyo:
Bara jag som är fruktansvärt sugen på detta spelet? Känns som flera år sedan jag hade en sådan här känsla. Känner mig som en liten 12 årig pojke inför julafton


Ja herrejävlar. Varit intresserad av det sen det utannonserades men blev helt besatt runt jul av någon anledning ändå fram tills nu. Känns som en evig väntan snart är över. Har dövat smärtan med Guardian Radio podden varje tisdag. Nån annan som lyssnar på den?
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Snyggt, har skickat in CV och väntar på svar

Kommer mest teama upp för raids, strikes och crucible på PS4. Gillar att köra Story solo. PSN: RockTurboman

Ja herrejävlar. Varit intresserad av det sen det utannonserades men blev helt besatt runt jul av någon anledning ändå fram tills nu. Känns som en evig väntan snart är över. Har dövat smärtan med Guardian Radio podden varje tisdag. Nån annan som lyssnar på den?


Du är godkänd

Ja, nu börjar suget bli riktigt stort! Känns som att jag har kollat igenom alla videos på hela Youtube snart . Podcasten visste jag däremot inte om, ska kolla in den direkt.
  • 0
Ingen dum ide' alls

Har varit också varit sugen på det här dean första nyheterna började sippra ut, coh största anledningen till att jag fick tummen ur och köpte PS4.

Jag är själv lite av en ensamvarg när jag spelar sålänge det inte går spela splitscreen, men det vore ändå kul att kunna gruppa upp med ett gäng stabila GR-gamers då och då för raider och liknande.
Och kanske lite PvP ibland.

Skickade en request på Bungie... Tack&bock!
PSN: Stromming
  • 0
Citerar dungen:
Citerar BenDöver nyggt, har skickat in CV och väntar på svar

Kommer mest teama upp för raids, strikes och crucible på PS4. Gillar att köra Story solo. PSN: RockTurboman

Ja herrejävlar. Varit intresserad av det sen det utannonserades men blev helt besatt runt jul av någon anledning ändå fram tills nu. Känns som en evig väntan snart är över. Har dövat smärtan med Guardian Radio podden varje tisdag. Nån annan som lyssnar på den?

Du är godkänd

Ja, nu börjar suget bli riktigt stort! Känns som att jag har kollat igenom alla videos på hela Youtube snart . Podcasten visste jag däremot inte om, ska kolla in den direkt.


Härligt!
Mountain Dew <3
  • 0
Det blir Destiny på xbox one för mig ändå! Ser fram emot att spela det
  • 0
Säger samma sak som alla andra. Kommer lira destiny på ps4 när det släpps. Om någon är sugen att spela med mig är min Psn: Drugsbunny_89

Hoppas vi möts online
  • 0
Gå med i Petters Pojkar på Bungie.net om ni vill hitta mogna svenskar att spela med Runt 20 medlemmar nu tror jag. Även Raid Confluence Sweden på bnet är för er som vill hitta vettigt folk att lira med. (man kan vara med i båda grupperna).
Mountain Dew <3
  • 0
Liten sidenote Jag skrev fel psnid. Mitt riktiga Psn id är: Drugs_Bunny89. Som sagt kommer vilja lira raids osv med folk från gr och har mic så bara att adda

La även in en request att joina petters pojkar gruppen
  • 0
Citerar BenDöver:
Gå med i Petters Pojkar på Bungie.net om ni vill hitta mogna svenskar att spela med Runt 20 medlemmar nu tror jag. Även Raid Confluence Sweden på bnet är för er som vill hitta vettigt folk att lira med. (man kan vara med i båda grupperna).


Tack för tipset
  • 0
Jag har skickat en request på bungie.net.
PSN: Nuzze

Jag är grymt taggad! Kommer främst att spela efter jag slutat jobbet och tränat på vardagar. Helger kommer bli lite när som. Tackar inte nej till en fet raid heller!
(fan vad det är skönt att man inte har några ungar eller nåt).
  • 0
Riktigt trevligt att vi börjar bli ett bra gäng i Petters Pojkar nu! Ni som precis har joinat, glöm inte att skriva en liten presentation i gruppforumet. Bifoga även PSN-ID/ Gamertag och kanske även ditt nick här på GR så att vi kan hålla lite koll på vem som är vem

Separat tråd för gruppen här på GR eller hålla allt på Bungie.net, vad tycker ni?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!