Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Hmm, efter att ha kört pyttelite Xbone och jämfört lite sida vid sida så känns det som att Xbox One har liiiiite mer jaggies. Det är dock väldigt lite och upplösningarna kommer ändå matcha vid release så det kvittar troligen att det är lite i Betan.

Dock så känns det som att Xbox One har lite varmare färger som sköljer över bilden lite medan Ps4 har en lite mer naturlig färg. Båda HDMI-kanalerna har samma bildkalibrering så det kan ha med konsolernas output att göraoch går säkert att korrigera för att få en matchande upplevelse.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
ifall någon har en Ps4 kod över tar jag den gärna PM:a mig
  • 0
Har 2st nycklar till PS4 över.

De som frågat runt tidigare (Bletch, zupreme, solid_link) kan få förtur om de inte fått ännu
Håller på dom en halvtimma eller så - bara skicka pm

P.S Har någon vänlig själ över en till PS3 så bollar jag gärna över den till min bror ;)

Edit: 1 kvar
  • 0
Har en kod över till 360!
T979X-7D7KG-PY6FF-9M3VF-9HTMZ
Vill ni lira så adda andreas5642, jag håller på att utforska klasserna, kör gärna lite coop!
Alkion har inte läst meddelandet än
  • 0
hur skriver man in beta coden? har nämligen sammanlagt 12 siffror när man ska ha 9 för ps4?
  • 0
Njaa, den 9-siffriga var nog nyckel för att kvittera ut dina 3 betakoder på Bungie.net.

I PSN kunde man mata in en av de 12-siffriga under 'redeem codes' om jag inte minns fel för att låsa upp betanedladdningen....

ingen aning hur ms store ser ut dock

*häh, såg ditt nick och antog att det var till kexbox - som ovan till PS4 då =d
  • 0
Knycker gärna en betakod till 360 någon som vill rädda min semester? ;)
1/10
  • 0
  • Missing Avatar
  • aeld
En nyckel till 360 för den intresserade.


MRX4Y-9799Q-G67PC-M49PM-FW4WZ
  • 0
Nån som behöver nyckel till PS4?

Ev har jag xbone också. PM:a!
Mountain Dew <3
  • 0
Någon vänlig själ som råkar ha en XOne kod över till min son? Via PM tack!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag har också extrakoder till PS4 ifall någon vill lira
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Stort tack till BenDöver för xbox-nyckeln. Nu får grabben jobba hårt i hushållet som tack när fassan fixar grejer
  • 0
Citerar PappaBosse:
Har 2st nycklar till PS4 över.

De som frågat runt tidigare (Bletch, zupreme, solid_link) kan få förtur om de inte fått ännu
Håller på dom en halvtimma eller så - bara skicka pm

P.S Har någon vänlig själ över en till PS3 så bollar jag gärna över den till min bror ;)

Edit: 1 kvar


Tackar PappaBosse för nyckeln !
  • 0
Citerar bosken:
Stort tack till BenDöver för xbox-nyckeln. Nu får grabben jobba hårt i hushållet som tack när fassan fixar grejer


Hehe! Varsågod, hoppas inte han blir riktigt lika beroende som jag ;)
Mountain Dew <3
  • 0
jag skulle gärna vilja få en nyckel till ps4 Tack i förhand
  • 0
Nu var dom dessvärre slut.
Mountain Dew <3
  • 0
Har en kod över på betan till PS4. PMa mig bara!
Diggin' my way in
  • 0
Jag har 2 koder till xbox one kvar. Bara att PMa mig så skickar jag över
  • 0
jag skulle supergärna vilja ha en kod till Xbox One!
www.trinet.se
  • 0
Så att alla vet är nu betan öppen för alla, en kod krävs inte.
  • 0
Var det bara jag som vart besviken på grafiken. (Jag spelade Destiny på PS3.)
  • 0
Citerar Bjork:
Var det bara jag som vart besviken på grafiken. (Jag spelade Destiny på PS3.)


Jag tycker det ser riktigt bra ut på PS4. Kan inte säga hur det ser ut på PS3 dock
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
var lagom hypad vid annonsering då jag aldrig riktigt gillat halo. Men som den mmo fantast man är så måste jag säga att det var många år sedan jag såg fram till ett spel så mycket som Destiny efter att ha kört betan. Bungie vet vad dom gör!
  • 0
Förbokade för nyckel till PS4 först och testade på PS3 efter Betan blev öppen.

Blev otroligt imponerad när jag spelade på PS4 - riktigt tight spelkontroll och ruskigt vackra omgivningar, trots att allt ska se nedgånget, rostigt och risigt ut.
Ibland lät jag karbinen vila bara för att stå och glo fånigt upp bland molnen, till mina krigarbröders stora förtret

PS3-versionen gör i alla fall ett tappert försök att erbjuda samma vackra vyer men allt blir ju så mycket simplare och kornigare och det känns verkligen att man byter ner sej.
Jag tyckte även att spelkontrollen inte kändes lika tight på PS3 samt att det kändes som jag hade ett mindre synfält och därigenom sämra koll på fienderna, men det skulle kunna vara den lägre upplösningen som ställer till det för mej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!