Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Destiny


Någon av er som har en kod över till 360 elr ps3? Har inte hunnit testa och om jag förhandsbokar så är koder slut vid det laget så jag vill kunna testa innan jag köper den, har blivit lurad såhär flera gånger..
  • 0
Citerar Greencloud:
Någon av er som har en kod över till 360 elr ps3? Har inte hunnit testa och om jag förhandsbokar så är koder slut vid det laget så jag vill kunna testa innan jag köper den, har blivit lurad såhär flera gånger..


Betan är öppen för alla sedan ett par dagar tillbaka, du behöver ingen kod.
  • 0
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Jake_the_snake:
Citerar Greencloud:Någon av er som har en kod över till 360 elr ps3? Har inte hunnit testa och om jag förhandsbokar så är koder slut vid det laget så jag vill kunna testa innan jag köper den, har blivit lurad såhär flera gånger..

Betan är öppen för alla sedan ett par dagar tillbaka, du behöver ingen kod.


Nej jag kan inte ladda ner den från varker 360 eller ps3 säg isåfall hur? Har kollat hela ps och xbox store men står bara pre order. Fick reda på detta idag och den finns inte kvar att ladda hem för att söndag är antagligen sista dagen.
  • 0
Kommer man ha kvar sitt gear i retailversionen? Funderade på att lagra i valvet, men om Bungie bestämmer sig för att resetta allt, så kommer troligtvis allt försvinna både karaktären och allt gear- oavsett var det ligger. Lite trist när man hittat en grym sniper och uppgraderat den...
  • 0
Citerar MrKalleOh:
Kommer man ha kvar sitt gear i retailversionen? Funderade på att lagra i valvet, men om Bungie bestämmer sig för att resetta allt, så kommer troligtvis allt försvinna både karaktären och allt gear- oavsett var det ligger. Lite trist när man hittat en grym sniper och uppgraderat den...


Tror att det enda man får med sig är ett emblem om man var med och gjorde månuppdraget när det var aktivt. Resten återställs troligen.

Men det är annars inte så svårt att hitta sin gear igen (kört med Cydonia AR3 i både alfan och betan), och den kommer ändå troligen vara föråldrad sen när man kan levla över level 8 ändå.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar MrKalleOh:
Lite trist när man hittat en grym sniper och uppgraderat den...


Har en "blå" (vet inte vad det innebär för raritet) sniper som kräver lvl 10. Vill använda den D:
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Greencloud:
Citerar Jake_the_snake:Citerar Greencloud:Någon av er som har en kod över till 360 elr ps3? Har inte hunnit testa och om jag förhandsbokar så är koder slut vid det laget så jag vill kunna testa innan jag köper den, har blivit lurad såhär flera gånger..

Betan är öppen för alla sedan ett par dagar tillbaka, du behöver ingen kod.

Nej jag kan inte ladda ner den från varker 360 eller ps3 säg isåfall hur? Har kollat hela ps och xbox store men står bara pre order. Fick reda på detta idag och den finns inte kvar att ladda hem för att söndag är antagligen sista dagen.


Du måste ha ett konto på bungie.net
  • 0
Jake_the_snake

Jamen jag har mer än ett konto där redan vad nu?
Det står på bungies hemsida jag behöver fylla i en kod och jag försökte förhandsboka men de ger inte koder längre. Hatar detta och inte ens koder funkar nu, någon som ens har sett och vet lösningen som kan uttala sig?
  • 0
Citerar Greencloud:
Jamen jag har mer än ett konto där redan vad nu?
Det står på bungies hemsida jag behöver fylla i en kod och jag försökte förhandsboka men de ger inte koder längre. Hatar detta och inte ens koder funkar nu, någon som ens har sett och vet lösningen som kan uttala sig?


Eftersom betan är öppen så ska det bara vara att ladda hem den. Säker på att du kollat ordentligt..? Prova att söka efter "beta" istället för Destiny.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Nu har man fått reda på vad som kommer att finnas i det hela spelet när det släpps.

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2bv20d/spoil
ers_this_is_what_we_can_reasonably_expect_at/


Summering: 22 Story Missions, 11 Crucible Maps, 6 Strikes, 4 Exploration Areas, 1 raid

Tycker det är sjukt lite uppdrag och jag blev nu ännu lite mer ointresserad av Destiny... det som lät så bra i från början
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Nu har man fått reda på vad som kommer att finnas i det hela spelet när det släpps.

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2bv20d/spoil
ers_this_is_what_we_can_reasonably_expect_at/

Summering: 22 Story Missions, 11 Crucible Maps, 6 Strikes, 4 Exploration Areas, 1 raid

Tycker det är sjukt lite uppdrag och jag blev nu ännu lite mer ointresserad av Destiny... det som lät så bra i från början


Det ska påpekas att det där inte är bekräftat ännu, men jag håller med om att det låter väldigt lite. Betan är med andra ord nästan en fjärdedel av spelet (6 story, 1 strike, 1 exploration och 3 (?) crucible) och man kunde enkelt plöja igenom allt på en dag. Jag hade hoppats att man skulle kunna se nya saker i en vecka med det fulla spelet i alla fall.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Det är ju näst intill bekräftat, då informationen kommer ifrån DeeJ - en community manager hos Bungie.

Bungie i sig har väll inte tekniskt sätt bekräftat det, men det är ju en relativt startk källa..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Nu är den ju uppdaterad med fler storyuppdrag så det här ska man nog ta med en nypa salt. Dessutom är det vid release, kommer säkert byggas på med mycket mer. Sen fick vi väl bara testa en bråkdel av alla saker i betan så man behöver nog inte vara orolig alls. Måste ju finnas en anledning att levla o uppgradera sin karaktär dessutom
  • 0
Citerar laban005:
Nu är den ju uppdaterad med fler storyuppdrag så det här ska man nog ta med en nypa salt. Dessutom är det vid release, kommer säkert byggas på med mycket mer.


De har två expansioner utannonserade. Som kommer kosta, så jag tror inte de kommer att lägga till så hemskt mycket gratis.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Bara att avboka då
  • 0
Jag hoppades att Destiny skulle bli bra. Själva gameplayet var bra men jag blir orolig nu när det kanske är så att det är så få uppdrag :/
  • 0
Många free-roamspel brukar ha runt 30 storyuppdrag och de brukar räcka gott och väl, sällan det brukar finnas 148 grejer totalt i såna spel också. Bara 23 strikes kommer nog ta sin lilla tid om dom är lika eller ännu längre än den i betan.
  • 0
Jag personligen tycker det är helt sjukt hur folk kan ha så mycket åsikter om ett spel som inte är släppt än. Det man kan döma utifrån betan är i princip två saker - grafik och gameplay/system. Vet vi ens hur gammal betakoden är?

Jag har precis suttit och läst kommentarer på Kotaku där folk gnäller på att storyn är för tunn eller förklaras för dåligt. Men...det är ju en BETA!? Ett TEST! Vad hade folk förväntat sig? Jag har fått en smak av atomsfären i spelet, det räckte alldeles utmärkt för mig!
www.trinet.se
  • 0
Bungie lovade nått helt nytt, nått magiskt. De var stor i mun helt enkelt, och jag kan fortfarande inte komma in till betan, har prövat söka ''beta'' inte det heller för h.
Betan e ju slut.
  • 0
Citerar Greencloud:
Betan e ju slut.


Tog/tar slut idag. Men den har varit både stängd, alltså krävt en kod, och varit öppen. Så du skulle ha kunnat deltagit om du bara hade hittat nedladdningen. Har inte hört någon som inte lyckats få hem den, som ville det, så jag förstår inte hur du kunde missa den..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
<quote author="Playarn" Har inte hört någon som inte lyckats få hem den, som ville det, så jag förstår inte hur du kunde missa den..</quote>

Hördu fick reda på det den 26:e och försökte då och i söndags ladda hem det men det stod inte på framsidan elr nånting i marketplace eller playstore om nån beta så var tvungen och söka efter destiny men fanns ingen mer alternativ. Men en vän sa i söndags att den är låst och inte går att ladda hem längre. Var borta i 2 dagar och försökt få en kod i 2 veckor så jag försökte. Så vilseledande. Det därför jag är lack.
  • 0
Citerar Greencloud:
<quote author="Playarn" Har inte hört någon som inte lyckats få hem den, som ville det, så jag förstår inte hur du kunde missa den..


Hördu fick reda på det den 26:e och försökte då och i söndags ladda hem det men det stod inte på framsidan elr nånting i marketplace eller playstore om nån beta så var tvungen och söka efter destiny men fanns ingen mer alternativ. Men en vän sa i söndags att den är låst och inte går att ladda hem längre. Var borta i 2 dagar och försökt få en kod i 2 veckor så jag försökte. Så vilseledande. Det därför jag är lack.</quote>

Den var på startsidan på 360 för mig både fre,lör,sön.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
<quote author="properskillz" Den var på startsidan på 360 för mig både fre,lör,sön.</quote>

Då hade jag väll fett med otur som vanligt. Samma som i lotto vinner aldrig nått.
  • 0
Citerar Greencloud:
Då hade jag väll fett med otur som vanligt. Samma som i lotto vinner aldrig nått.


Lotto har inget att göra med tur. Det är baserat på skicklighet, precis som bingo och skraplotter.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!