Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Vilket spel var det senaste ni spelade? Mitt var Super Mario 64 (N64)
  • 0
oblivion till 360...
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
NHL 07 till 360, kör på med Rangers i dynasty-mode.
Kick it up a notch!
  • 0
Battlefield 2...
  • 0
Pro Evolution Soccer 5 så klart. Spelar just nu en cup med slumpade klubblag. Jag spelar med Lyon för första gången. Frisparkar med Juninho är kul det.
  • 0
Quake III demon som vi lirar i skolan så att det ryker om datorerna!

Hur det fungerar:

Gå in på www.gamershell.com
Sök dig fram till Quake III demot, och när du laddar ner det; tryck "Kör" istället för "spara"..

På detta sätt går det kalas att spela i skolan.. Se bara till att undvika lärarnas sura miner med ett lätt tryck på
§, Q, TAB-knappen och enter för att stänga ner..

Lycka till!
You used to light up the dark..
  • 0
Nordinov: Du också? Det är en väldigt vanlig sysselsättning på datorlektionerna i min klass.
  • 0
Vi har ganska mycket lektioner som involverar datorer.. Så det är ju som det är..

Vad går du i för skola?
You used to light up the dark..
  • 0
Har inte spelat idag, men igår var det senast BF2
...
  • 0
Jag går i ett gymnasium i Nacka. Jag är ingen bra på dator-FPS, men det är kul ändå.
  • 0
Har knappt spelat på två dagar nu, Får skärpa mig lite : ) Har vart så mycket annat. Men när ja väl spelar så är det troligen Dead or Alive 4 som är igång. Som vanligt med andra ord.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Gun på 360. Grymt spel men way för kort. Jag försöker spöa spelet på svårighetsgraden 'Insane' för att få massa gamerscore.
  • 0
Mafia (Pc) förra veckan enligt mig världens bästa spel!
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Nordinov & Lanky:

Lirade som en galning förra året!

Går ni i Nacka Gymnasium?
  • 0
Rome:Total War.
NJET
  • 0
Halo 2

Körde en vääääldigt ojämn match mot min lillebror. Vi körde på 'Turf', då jag inte fick använda följande vapen: Rocket Launcher, Energy Sword, Beam Rifle, Sniper Rifle, Brute Shot och Shotgun PLUS att jag var tvungen att ha "Severe Handicap" så jag bara hade 35% av min sköld/liv. Jag fick inte köra något som hellst fordon heller, och inte använda mig av en turret heller.

Final Score:
25 - 4 (4 till mig)

Jag kunde enbart döda honom genom 'assassinations'.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Det underbart roliga Psychonauts. Har bara klarat första "banan" och älskar det redan
WAAAGH!!!
  • 0
"Nordinov & Lanky:

Lirade som en galning förra året!

Går ni i Nacka Gymnasium?"




Jag gör det.
  • 0
Nu har jag precis kört lite Far Cry Online (HAHAHA Jag skrev Far Dry först!).
  • 0
Jag körde Dead Rising för typ 3 dagar sedan hos en kompis, mitt Ps2 har gått sönder så det blir inte mycket spelande här hemma.
We own your fucking dreams!
  • 0
Battlefield 2

Gick sådär, några bra ronder blandat med dåliga. Kör numer endast på Karkand av nån anledning, ska nöta den banan tills 2142 kommer tror jag. När det släpps så ska jag välja en bra stadsbana där och nöta den tills nästa bf spel kommer (konsoll spelen räknas inte)
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Oblivion.

Klarade questen jag ville och reparerade mina items. Bra dag!
  • 0
Garrys Mod, steam.

Färdigt nerladdat å klart
Naruto: Rise of a Ninja är antagligen en av de prisvärdaste spelen till Xbox 360, om du är Naruto fan d.v.s
  • 0
Citerar Lanky:
Jag gör det.


Haha, Quake 3 demot var verkligen något som många i min klass uppskattade.
  • 0
The Chronicles of Riddick...fan va bra det är xD
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!