LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Vilket spel var det senaste ni spelade?


      The Elder Scrolls II: Daggerfall (PC)

      Min Moriche-Battlemage börjar arta sig nu.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Killzone 2 :') <3
      Live long and prosper.
      • 0
      Team Fortress 2 såklart... Eller?
      See you later, Google translater !
      • 0
      Börjat så smått med STALKER: Clear Sky, prequel till "Shadow of Chernobyl". Nu är bara frågan om jag ska installera "*Complete*"-modden. Till SoC så var den suverän men det låter som CS versionen kan vara buggig.
      One mans worthless, is another mans priceless...
      • 0
      Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

      Mer eller mindre det enda spelet min skoldator klarar av (den markant kraftfullare stationära datorn är ockuperad av brorsan). Är det dock kul att man kan köra på ett annat sätt än tidigare.
      "Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
      • 0
      Fight Night Champion (PS3)

      Gav upp sista matchen i Champion Mode, så nu kör jag lite Legacy. Snuskigt drygt att ta sig någonstans i det läget, tyvärr.
      Mr. Rubik, Mr. Rubik...
      • 0
      heroes of might and magic IV

      bra trots förändringar diggar story banorna tycker dom har bra historier snyggt invävda i gameplay
      Normal is overrated
      • 0
      Senaste jag spelade var Aliens: Infestation (DS)
      • 0
      Blood.
      Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
      • 0
      lego star wars 3
      • 0
      Super Smash Bros Brawl
      "There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
      • 0
      The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS)
      • 0
      Har börjat spela Gears of War 3 igen, känns så jävla underbart ;)
      • 0
      Kirby: Mouse Attack (DS)
      • 0
      The Darkness 2 (X360)
      • 0
      Eden Eternal (PC)
      • 0
      Rush'n Attack, så svååårt!
      Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
      • 0
      Clive Barker's Jericho (x360)
      • 0
      Citerar GrönaFaran:
      Clive Barker's Jericho (x360)


      vad tykte du om det? det har fått onödigt hård kritik tycker jag skulle nog ge det 7/10 själv...
      Normal is overrated
      • 0
      Battlefield 3

      Äntligen fick jag testa den färdiga versionen, och jag blev riktigt imponerad.
      Nu ska jag bara se till att köpa ett online-pass så jag slipper "hjälpa" min bror när han spelar.
      "Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
      • 0
      @Zack strife
      Jag tycker det är jävligt coolt
      Har inte hunnit spela så länge men hittills tycker jag att det är ett schysst spel.
      • 0
      Prey (Xbox 360)

      Lika bra idag som när det släpptes, åtminstone i mina ögon. Kanske till och med bättre sett till konkurrensen med tanke på hur många andra spel som var bra 2006 som känns föråldrade idag.
      • 0
      Team Fortress 2.
      Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
      • 0
      super meat boy
      • 0
      Mass Effect 3 demo

      Linjärt skjutande varvas med billig sentimentalism, nej usch.

      Varför jag förmodligen ändå kommer att köpa det i mars vet bara gudarna.
      Esike desike luntan tuntan.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!