Vilket spel var det senaste ni spelade? 
Antal inlägg: 4325![]() ![]() | Resident Evil 5: Gold Edition till PS3. Rätt bra grafik, dock små framedrops när det mycket händer. Lite seg kontroll faktiskt, men annars är spelet bra. Inte läskigt men underhållande. if I only had more time... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Halo Anniversary Har nu spelat igenom hela spelet, ännu en gång. Lika bra som jag minns det, det är väl egentligen bara grafiken som är föråldrad i originalspelet - Anniversary känns bättre än det mesta som släpps idag. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Håller på med Binary Domain | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har blandat Mafia II: The Betrayal of Jimmy med någon timma RAGE. Inte särskilt imponerad av någondera än. One mans worthless, is another mans priceless... | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Spelar Dead Island | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Deus Ex Human Revolution PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Binary Domain Varför är jag inte förvånad att det här är den mest oemotståndliga och intensiva tredjepersonsskjutaren sedan Vanquish. Och även om Binary Domain inte når upp till det spelets höjder i spelkontroll och design, är det å andra sidan oerhört mycket mer engagerande när det kommer till story och berättande. Stundtals är allt så charmigt överväldigande att jag bara blir alldeles fnittrig. Esike desike luntan tuntan. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Batman Arkham City | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Syndicate 2012 Äntligen äntligen ett co-opspel för någon med en lika föränderlig personlighet som jag själv. Tillsammans med Fontäns album Wintherhwila som personligt soundtrack bjuder Syndicates nihilistiska, men också väldigt gruppsolidariska, flerspelarläge på oemotståndligt cyberpunk-cool, intensiv strategisk underhållning. Även om jag gråter lika mycket varje gång när någon annan väljer henne, före mig. Esike desike luntan tuntan. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dark Souls. Fler borde spela det. http://www.facebook.com/GLFront | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Borderlands (X360) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Gears of War 3 "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Angry Birds | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Syndicate 2012 Någonstans mellan att jag på ett extremt fiendedrabbat kontor lyckas hela tre halvdöda medspelare, hålla mig själv vid liv, och sedan med Fontäns låt Neon Snakes i crescendo ta i tu med de flesta av fienderna inser jag att en av anledningarna till att jag älskar co-op läget i Syndicate bygger på att jag faktiskt är lite bra på det. Esike desike luntan tuntan. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Fallout new vegas ultimate edition, ganska värt det även om det känn så fruktansvärt gammalt och lite trist jämfört med skyrim I got holes in my shoes, I play the down payment blues | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | BlazBlue: Continuum Shift Extend Roligt spel med ett jätteroligt spelsystem och jätteroliga karaktärer, men man måste vara tålmodig om man ska orka med VN-liknande Story Mode. Mr. Rubik, Mr. Rubik... | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Crysis (X360) | |
| ||
borderlands goty SSX street fighter X tekken funderar på att starta en char på dark souls igen snart med. samtliga titlar är på PS3:an hakuna matata | ||
| ||
The Impossible Game. Spelet är på väg att göra mig galen. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Mass Effect 3 "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
Amroth![]() ![]() ![]() | Jag klarade precis Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Det var ett av de tre bästa spelen jag någonsin spelat. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I Am Alive Precis när jag började undra vad jag egentligen tyckte om spelet klättrade jag uppför en skyskrapa, gled ned från den när jag skulle hem igen och tillsammans med en liten flicka säkert fastspänd på ryggen gav vi oss ned i tunnelbanesystemet där mänsklighetens allra värsta sidor fått chansen att frodas och när vi äntligen äntligen äntligen kom upp därifrån framstod I Am Alive som en av årets allra mest stämningsfulla upplevelser. Och så har det fortsatt. Esike desike luntan tuntan. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Blazblue CS2 Extend. Fantastiskt spel. Min Valkenhayn har börjat bli riktigt läskig. There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. | |
| ||
Fallout 3. Historiens bästa spel och kom inte och säg något annat! "If my body dies, let my body die, but do not let my country die." -Genghis Khan | ||
| ||
![]() ![]() | Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket. "Is it possible to give a game an 11? If so, this would be the game that would merit that score. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots" - IGN | |
| ||