Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Logga in medlem
amigo

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
Välj forum
Sök forum
Tråd:

Vilket spel var det senaste ni spelade?

Antal inlägg: 4325
play05
Resident Evil 5: Gold Edition till PS3. Rätt bra grafik, dock små framedrops när det mycket händer. Lite seg kontroll faktiskt, men annars är spelet bra. Inte läskigt men underhållande.
if I only had more time...
Homer S
Halo Anniversary

Har nu spelat igenom hela spelet, ännu en gång. Lika bra som jag minns det, det är väl egentligen bara grafiken som är föråldrad i originalspelet - Anniversary känns bättre än det mesta som släpps idag.
GrönaFaran
Håller på med Binary Domain
Mort2
Har blandat Mafia II: The Betrayal of Jimmy med någon timma RAGE. Inte särskilt imponerad av någondera än.
One mans worthless, is another mans priceless...
GrönaFaran
Spelar Dead Island
Sony boj
Deus Ex Human Revolution
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
Silke Neryn
Binary Domain

Varför är jag inte förvånad att det här är den mest oemotståndliga och intensiva tredjepersonsskjutaren sedan Vanquish.

Och även om Binary Domain inte når upp till det spelets höjder i spelkontroll och design, är det å andra sidan oerhört mycket mer engagerande när det kommer till story och berättande.

Stundtals är allt så charmigt överväldigande att jag bara blir alldeles fnittrig.
Esike desike luntan tuntan.
GrönaFaran
Batman Arkham City
Silke Neryn
Syndicate 2012

Äntligen äntligen ett co-opspel för någon med en lika föränderlig personlighet som jag själv.

Tillsammans med Fontäns album Wintherhwila som personligt soundtrack bjuder Syndicates nihilistiska, men också väldigt gruppsolidariska, flerspelarläge på oemotståndligt cyberpunk-cool, intensiv strategisk underhållning.

Även om jag gråter lika mycket varje gång när någon annan väljer henne, före mig.
Strife
Dark Souls. Fler borde spela det.
http://www.facebook.com/GLFront
GrönaFaran
Borderlands (X360)
Spalak
Gears of War 3
"You cannot fuck the future, sir. The future fucks you."
GrönaFaran
Angry Birds
Silke Neryn
Syndicate 2012

Någonstans mellan att jag på ett extremt fiendedrabbat kontor lyckas hela tre halvdöda medspelare, hålla mig själv vid liv, och sedan med Fontäns låt Neon Snakes i crescendo ta i tu med de flesta av fienderna inser jag att en av anledningarna till att jag älskar co-op läget i Syndicate bygger på att jag faktiskt är lite bra på det.
Mcgeady
Fallout new vegas ultimate edition, ganska värt det även om det känn så fruktansvärt gammalt och lite trist jämfört med skyrim
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
Cubefreak
BlazBlue: Continuum Shift Extend

Roligt spel med ett jätteroligt spelsystem och jätteroliga karaktärer, men man måste vara tålmodig om man ska orka med VN-liknande Story Mode.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
GrönaFaran
Crysis (X360)
Noc
borderlands goty
SSX
street fighter X tekken
funderar på att starta en char på dark souls igen snart med.
samtliga titlar är på PS3:an
hakuna matata
Robert N
The Impossible Game.

Spelet är på väg att göra mig galen.
Spalak
Mass Effect 3
"You cannot fuck the future, sir. The future fucks you."
Amroth
Jag klarade precis Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Det var ett av de tre bästa spelen jag någonsin spelat.
Silke Neryn
I Am Alive

Precis när jag började undra vad jag egentligen tyckte om spelet klättrade jag uppför en skyskrapa, gled ned från den när jag skulle hem igen och tillsammans med en liten flicka säkert fastspänd på ryggen gav vi oss ned i tunnelbanesystemet där mänsklighetens allra värsta sidor fått chansen att frodas och när vi äntligen äntligen äntligen kom upp därifrån framstod I Am Alive som en av årets allra mest stämningsfulla upplevelser.

Och så har det fortsatt.
Äggskal
Blazblue CS2 Extend. Fantastiskt spel. Min Valkenhayn har börjat bli riktigt läskig.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Miltiades
Fallout 3. Historiens bästa spel och kom inte och säg något annat!
"If my body dies, let my body die, but do not let my country die." -Genghis Khan
Forzum
Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket.
"Is it possible to give a game an 11? If so, this would be the game that would merit that score. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots" - IGN
Skriv ett inlägg

För att diskutera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Omröstning Vad tycker du om Xbox One hittills?
  • 5% Grymt imponerad
  • 21% Känns ganska lovande
  • 27% Hade hoppats på mer
  • 43% En besvikelse
  • 5% Va, har den visats?
Resultat
Avoca: "Call of Juarez: Gunslinger" är ju helt fantastiskt. Inte alls haft bra koll på det här spelet men köpte nyss och blev väldigt imponerad :)Följ
2013-05-24 22:23
weirdwolf81: Tjofadderittan ledsynFölj
2013-05-24 21:43
GhostofCain: Nu blir det mat hos mor och far.Följ
2013-05-24 20:12
KentaKobbe Jr: Kommer ni att se Justice League: The Flashpoint Paradox? http://www.gamereactor.se/blog/KentaKobbe+Jr/553461/Följ
2013-05-24 19:40
T-Boy: Då var mina onlinespelande dagar över. I varje fall med det här usla bredbandet.Följ
2013-05-24 19:35
Playarn: Viagame har skapliga kampanjer för tillfället. Fallout: New Vegas UE för endast 39kr. Frågan är om man ska slå till..Följ
2013-05-24 18:23
Patrikseve: En blogg om terrorism http://www.gamereactor.se/blog/patrikseve/552841/Följ
2013-05-24 18:02
AG Jati: 99 starka år fyller idag min mammas faster! Detta ska firas ordentligt med familjen!Följ
2013-05-24 17:46
Antontheman: GTA V: Collector's Edition bokat!Följ
2013-05-24 13:38
Antontheman: GTA V: Collector's Edition bokat!Följ
2013-05-24 13:38
5murfen: P4G halva natten eftersom jag inte kunde somna. Inget att klaga på... nyförälskad!Följ
2013-05-24 10:29
Galdir: Idag är inte vilken dag som helst, för idag fyller jag år! :DFölj
2013-05-24 10:13
Rösti: ‪‫‬‭‮ Följ
2013-05-23 22:24
weirdwolf81: Har nyligen tagit alla achievements i Mark of the Ninja. Riktigt kul spel. Tror jag ska slänga ihop en liten recension...Följ
2013-05-23 22:01
YumeLord: Snart fredag!Följ
2013-05-23 21:11
AG Jati: Dahlbäck in action! http://open.spotify.com/track/2qZdSkOXYJ5qtyQIYUAE2pFölj
2013-05-23 20:11
Playarn: Crysis 3 damp ner i brevlådan idag, och jag snackade med chefen på min praktikplats om sommarjobb, fick jobba i minst 2 veckor! =)Följ
2013-05-23 17:58
The Vision: Biljett fixad till förhandsvisningen av Only God Forgives! :DFölj
2013-05-23 17:24
Aaandy: Forumet verkar vara i sin ordning nu, men nyheter är fortfarande väldigt utdragna.Följ
2013-05-23 16:23
Mr Smiley: Forumet verkar vara lite nostalgisk.Följ
2013-05-23 14:42
Lotus: Raderade någon just de senaste fem årens foruminlägg?Följ
2013-05-23 14:26
czaros1994: Totalt 6 st spel denna vecka till Wii U - 4 vanliga och 2 Virtual ConsoleFölj
2013-05-23 13:44
BETA +