Vilket spel var det senaste ni spelade? 
Antal inlägg: 4330![]() ![]() | Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket. Var det lätt att få beta koden eller var det bara en ren slump? Jag spelade senast Mw2 till Ps3 btw. Don't ask me?! | |
| ||
Fallout New Vegas xbox360 | ||
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Citerar TheWorldTable: Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket. Den beta koden jag fick tag i, var en av de 100 som Gamereactor delade ut, så det var lätt och en ren slump med andra ord. Har försökt få tag på koder via tävlingar innan gr delade ut och att anmäla mig som "beta tester" på battle.net men har inte haft någon lycka via det. "Is it possible to give a game an 11? If so, this would be the game that would merit that score. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots" - IGN | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | RAGE Hyfsat bra spel, dock med många skavanker och (smärre) irritationsmoment. Absolut spelvärt/köpvärt är det dock. One mans worthless, is another mans priceless... | |
| ||
![]() ![]() | Citerar Forzum: Citerar TheWorldTable Nice, jag skulle också vilja ha en beta kod men man kan ju inte få allt här i världen...! Don't ask me?! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Ninja Gaiden 2 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Crysis (X360) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | The Darkness 2 (X360) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Just Cause 2 (X360) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tales of Monkey Island Chapter 1 - Launch of the Screaming Narwhal... Köpte de fem episoderna för några korv-ören på en STEAM-rea i höstas, ska bli kul att se om humorn och de uppfinningsrika pusslen lever upp till originalserien. One mans worthless, is another mans priceless... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Phoenix Wright: Ace Attourney (Wii/VC) Spelar om det ca. 2 år efter första varvet eftersom jag aldrig spelade igenom det femte extra-kapitlet, och eftersom jag är sugen på de två uppföljarna. Mr. Rubik, Mr. Rubik... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Börjat lite grann med Dragon Age II, som jag köpte med största tvekan på GAME för någon månad sen. Såg att någon bonus skulle sluta gälla i slutet på mars, så det kändes tvunget att installera. Spelet kostade bara 49 kr, så förlusten kan ju inte bli alltför stor. Även om efter endast 10 minuter spelande, så har redan en av mina "companions" kastat en fireball rakt i skallen på sig själv... One mans worthless, is another mans priceless... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sonic Generations Sonic sa nog det själv bäst. "Then I guess we must run like there is no tomorrow, or else there won't be a tomorrow!" Spring för allt du kan, hoppa, boosta och sjung med i låtar som fastnar på hjärnan. Sonic är bra för själen, den får den att frodas när man efter flera försök tillslut klarar springa igenom hela Green Hill zone under en minut. Spel är verkligen kul. Fwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom! Kujj | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Håller på med sista achievementen i The Darkness 2. | |
| ||
Fortsätter min erövring av Japan med Total war: Shogun 2 | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Fortfarande The Darkness 2... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dragon Age II, verkligen långt ifrån samma klass som ettan. Rent besynnerligt vad många olika saker som försämrats i denna uppföljare. Funderade på att köpa ett par DLC från Bioware, i förhoppningen att åtminstone få en hyggligt intressant "companion" med i gänget. Pris: 1600 Bioware Points=149 Kr....med andra ord 3 gånger så mycket som jag betalade för huvudspelet. Nej tack! One mans worthless, is another mans priceless... | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Sonic Adventure DX till XBLA. Alla 130 emblem är nu äntligen mina. Dra åt helvete Big the Cat! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tribes Ascend To anyone that ever told you you're no good.. they're no better. | |
| ||
The old republic. Det var ganska otrevliga spelare i den goda sida | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Uncharted: Golden Abyss Paj är svaret på livets alla frågor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sine Mora Allt som jag älskar och hatar med Gradius-spelen fast på detta ljuva, egendomliga språk som är ungerska och med ett soundtrack av Yamaoka som är allt annat än lika trallvänligt - det är så svårt i arkadläget att jag inte vet vart jag skall ta vägen men story mode går bra, det står sig, berättelsen är fint filosofisk, jag kommer framåt. Esike desike luntan tuntan. | |
| ||
via mobil Call of duty 2! Slår alla andra cod och battlefield på fingrarna rejält. Bra mycket roligare än mw3 och bf3. Kul att så pass många fortfarande lirar detta. Finns hur mycket servrar som helst. Inte spelar cod 2 på säkert 1 år då jag köpte ny dator och fodralet försvann i en flytt. Men hitta det idag! Så nu har man nåt kul att spela året ut En signatur är inte alltid en signatur. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Grand Theft Auto IV Necessity is the mother of invention. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mount&Blade: Warband (cRPG) "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not." | |
| ||