Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Spelar Prototype 2

  • 0
Risen 2: Dark Waters

Spelade i 20 minuter för att snabbtesta (vann "20 Glory" genom att hugga ihjäl en råtta som hade ryggen vänd mot mig...kände mig tuff). Arrh!

Spelet verkar riktigt lovande med avsevärt bättre karaktärsmodeller än i ettan, fast nu ska jag låta det vila ett tag medan jag avslutar lite andra spel som jag spelar. Det känns alltid förnuftigt att vänta på åtminstone en patch innan man börjar spela på allvar.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Brothers in arms hells highway, roligt spel.
  • 0
Fallout New Vegas: DLC

Köpte alla DLC för några få kronor på en STEAM-rea i vintras. Sen glömde jag bort att jag hade dom tills för några veckor sen.

Nu plöjde jag hur som helst igenom hela gänget i ett svep:

Dead Money
Annorlunda om jakten på en skatt, också omväxlande i att själva miljön är extremt toxisk och dränerar hälsan konstant. Till att börja med lite trist på grund av enformig miljö men historien är intressant nog och den blir bättre längre in.
7/10

Honest Hearts
Ganska kass. Även här är miljöerna trista men i HH så blir de aldrig bättre. Man får möta en legendarisk Fallout:NV person som inte alls lever upp till myten och leka beskyddare åt en slags "ur-befolkning".
5/10

Old World Blues
Underhållande och ibland direkt komisk (även om den blir lite väl löjlig vid något tillfälle). Utforska en stor krater fylld med vansinnig vetenskap från tiden före det stora kriget.
8/10

Lonesome Road
Välskriven och lite filosofisk om nationer och tillhörighet. Spränga kärnvapen-stridsspetsar till höger och vänster allt medan man färdas genom "The Divide" fylld med muterade galningar & monster. Riktigt underhållande.
8.5/10
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Crysis 2 (X360)
  • 0
Skyrim...
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
The Walking Dead: The Game (PC)
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Midnight Club: Los Angeles (X360)
  • 0
Prototype 2 och Rage.
  • 0
Risen 2: Dark Waters

Har nu spelat det i 28 timmar.Typiskt, här hade man tänkt vänta på såväl DLC som eventuella patchar och spela annat under tiden. Usel självbehärskning helt enkelt.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Dante's Inferno (X360)
  • 0
Battlefield: Bad Company

Har börjat lira detta online igen, är riktigt kul när man väl kommer in i det. Är dock inte lika lätt att plocka upp kontrollen och bara röja på som i Bad Company 2. Har dock riktigt kul med det.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
The Elder Scrolls V: Skyrim (X360)
  • 0
TES: Skyrim.
  • 0
Portal 2.
"Ett citat."
  • 0
Saints Row: The Third
  • 0
The Legend of Zelda: Four Swords Adventure
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Borderlands. Grymt lir.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Skyrim... Fastnade tyvärr
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Super Smash Bros. Brawl
  • 0
FEAR 3 - för sista gången, fy bubblan vilket buggigt spel... hela konsollen hängde sig när man skulle spela co op.

Tillagt 2012-05-13 18:57:
Byter till Just Cause 2 och FEAR 3 hamnar tillbaka på GAME, man slapp iaf betala för skiten.
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Tomb Raider II

Har äntligen fått det att installeras, och blev överraskad hur pass bra det faktiskt är.
Helt klart bättre än de senaste spelen i serien.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Kingdoms of Amalur en kort stund. Inget särskilt intryck av det än så länge. (annat än att grafiken inte imponerar)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Tsukihime - PC Om det räknas som spel vill säga, det är ett Visual Novel.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Assassin's Creed Revelations, klart det bästa spelet i serien!
"The best defense to an armbar, is a punch to the face." - Matt Hughes
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!