Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
Sortering nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

HellSpawn
HellSpawn
Lirade Far Cry 4 och Dragon Age: Inquistion

Evil Is Back
psyduck
Trine 2 (PS4). Spelet ser imponerande ut i 3D!

vicente
vicente
Medieval 2: Total War. Underbart spel som fortfarande håller.

Shrimpman
crysis 2. bra spel med snygg grafik.

laban005
Child of light, nära slutet nu känns det som

GrönaFaran
GrönaFaran
God Eater Resurrection(PS4).

link122
link122
Obduction.

Gillade det skarpt. Underskön värld och trevliga koncept. Kunde vara bättre pussel, men samtidigt var det storyn som fick glänsa.
8/10

You know what they say: "To save the world, you have to push a few old ladies down the stairs."
Imperial scout
Moderator
Imperial scout
Dishonored 2 (PS4)

Även fast det mest bjuder på samma som förra spelet och inte känns lika innovativt som originalet gjorde när det släpptes, är det fortfarande ett riktigt bra spel som jag njutit mycket av såhär långt.

"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
FishySensei413
FishySensei413
Nier: Automata, helt jävla awesome lir.

Something's fishy around here...
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Citerar FishySensei413:
Nier: Automata, helt jävla awesome lir.

Ska kolla in det spelet sen också.

Växelspelar frenetiskt själv: Zelda Breath of the Wilds (Wii U), Ghost Recon: Wildlands, Need for Speed (senaste), Counter Strike: Go, Sniper Elite 4, Resident Evil 7, Civilization 6, Styx: Shards of Darkness och Mass Effect Andromeda.

"Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway"- Mary Kay Ash
grandtheftauto4life
grandtheftauto4life
My Summer Car. Har gett mig fan på att jag ska lyckas bygga bilen utan att läsa igenom någon guide till spelet. Istället kollar jag efter verkliga bilder/videoklipp på hur man bygger ihop en biljävel, vilket är väldigt frustrerande. Speciellt eftersom jag alltid lyckas krocka och dö så fort jag försöker åka ned till affären.

Saatana!!

"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
Cyber_8
Cyber_8
Spelar fortfarande Borderlands handsome collection hela dagarna

FishySensei413
FishySensei413
Final Fantasy XV.

Something's fishy around here...

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!