Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det sämsta med ditt favorit spel


Mass effect: Jag var tvungen att döda min kärlekspadda
  • 0
Citerar moviefreak:
Antar att man vill hålla sig trovärdig och inte ha avancerade radarsystem på 60-talet, men jag gillade att den slopades.


Men fick man inte typ en batteridriven liten radar? =) Nått sånt var det väl? Kommer inte riktigt ihåg. Hur som helst så håller jag med om att kameran är det stora problemet i MGS-serien, fast det är egentligen inget jag stör mig så jättemycket på!
My name is Jeff.
  • 0
Halo 3: Grafiken imponerar inte, The Cortana, The Flood, delvis rankingsystemet, singeplayer
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar AnZen:
Älskar Call of Duty 4.
men hatar Nooblauncher!


NoobTube, NoobLauncher...
Den går med många namn...

Halo 3´s Cortana lider jag lite av, Ace Combat 6 när man måste flyga 360 flera gånger om för att inte bli nedskjuten, Half-Life seriens HeadCrabs, Team Fortress 2´s campare samt Medic-kombon. Och Call of Duty 4´s spawn system och vissa perks.

Jag kan göra den här listan kilometer lång...
My name is Legion, for we are many.
  • 0
CS 1.6 : Det är för dålig grafik och nästan ingen spelar det längre.
Bowser´s ultimate plan to take over the world - 1985. 1. Kidnap the princess, 2. Tell everbody where she is, 3. Put Mushrooms and Stars to help my enemy,4. ....,5. Yay the world is mine!!!
  • 0
Jag älskar Half-Life 2, men det lilla problemet med spelet är att det inte finns någon slow-motion.. Det hade inte varit illa. Ett något bättre ordersystem när man leder rebellerna hade varit skitbra. Men spelet är fortfarande en fullpottare, om inte mer..
Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
  • 0
Det största problemet med mitt favolir Ocarina of Time är nog bilduppdatering och animationerna som är så satans ryckiga och fula.
Havet har inget liv
  • 0
Problemet i Grim Fandango är att det inte fungerar perfekt på XP (för mig iallafall) från början, så man måste böka med en massa jädra inställningar, patchar och testa att spela spelet med andra operativsystem.

Inte så stort problem egentligen, men det tog ett tag för mig att fixa så att videosekvenserna inte laggade.
  • 0
ATt alla mina favoritspel är för korta, som någon nämde.
Sist jag åt majs smakade det Broccoli
  • 0
Ett Half Life 2 utan laddningstider vore underbart, och utan lagg, och utan några som helst systemkrav. Då vore jag glad.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Halo 3, floodbanan
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Ett Half Life 2 utan laddningstider vore underbart, och utan lagg, och utan några som helst systemkrav. Då vore jag glad.


Tycker inte HL2 har så långa laddningstider, och jag spelade det nästan utan lagg på en medelmåttig dator från 2003
Havet har inget liv
  • 0
Att det var för kort och att Free ride-läget inte var roligt,
spelet är givetvis MAFIA
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Super Smash Bros. Melee:
Helt enkelt att spelet är för obalanserat. En spelare med mewtwo eller pichu har ingen rimlig chans att spöa en spelare med Fox eller Falco om dem båda ligger på samma nivå.
Och att en hel del av banorna är helt hemska. Vad tänkte dem på när dem designade icicle mountain?
  • 0
Citerar samskogan:
Men fick man inte typ en batteridriven liten radar? =) Nått sånt var det väl? Kommer inte riktigt ihåg. Hur som helst så håller jag med om att kameran är det stora problemet i MGS-serien, fast det är egentligen inget jag stör mig så jättemycket på!


Jo. Det är så det är.
  • 0
Grand Theft Auto San Andreas - Ljudeffekterna

Vapnen låter så vansinnigt dåligt. Det går inte att beskriva med ord hur jävla dåligt de låter. Jag kan inte fatta hur man kan screwa up det på det viset. Vice City's vapen lät ju kanon.
  • 0
Mass Effect: Jag fastnar i väggar och kan inte flytta på mig..

World of Warcraft: Jag har tappat glöden..
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Call of duty 4 - Att personer med kassa linor får spela det.
Gears of War - Att personer med kassa linor får spela det.
Halo 3 - Att personer med kassa linor får spela det.
Mass Effect - Sidouppdragen är lite väl homogena.
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Citerar eyeless-:
Att det inte finns fler banor i heroes 3


Du har väl Complete editon? En jäkla massa banor
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Resident Evil The Remake


Ingen Magnum 44 till Chris
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Hövdingen:
Mass effect: Jag var tvungen att döda min kärlekspadda


Man var inte tvungen att döda honom, om du åtminstonde hade haft lite i antingen Charisma eller Intimidate (själv har och hade jag fullt i både) så hade du inte behövt döda Wrex.
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Gears of war, förlite färger
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Call of Duty 4 Last stand, n00b luncher
Halo 3 Forgen borde kunna ta framm och bort mer grunkor.
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
  • Zime
  • Zime
Mafia säger jag. Spelets Free Ride tröttnar man på efter en halvtimme.
  • 0
Tar Gta: Sa
Öhm, vet faktist inte något jag skulle villja ändra på. . . . .
Ljudet på vapnen kanske
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!