Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Naruto: Rise of a Ninja-tråden


Så detta spel som görs av - ubi soft montreal (skaparna av splinter cell och prince of persia) har nu lagt ut nåra bilder av deras nya (vad dem kallar) action-rpg som är som en ny AAA titel.
Japp,en AAA titel, de skrev tidigare att de ville anställa folk som vill arbeta med deras nya Naruto projekt som ska bli som ett fantastiskt AAA rpg äventyrs spel.

Nu överdriver dem kanske,men skaparna bakom splinter cell och prince of persia är ju inte precis noobs heller

http://www.enregistrersous.com/images/f7e2f6e9e32f95d52205aaa
dfb8c615e.jpg


http://www.enregistrersous.com/images/7d249ad4e4346baf2bd894
c56567ec96.jpg


http://www.enregistrersous.com/images/b3e5599ad7344c4d8ca7d6
c2255fe949.jpg


Var nästan orolig att spelet hade försvunnit men nu fick OXM in nåra bilder.

Cel-shading,ser nog mkt mkt bättre ut i rörelse,men bra att de blandat som i staden,ser lite ut som...Crackdown? där de mixrat med miljöerna för en realistisk ton men karaktärerna har den där "cartoonish" looken över sig.

Aja,jag som ett enormt Naruto fan bugar och tackar ubisoft för detta spel,orka med dessa fighting/beat'em up spel som görs till GC/PS2 känns så jäjkligt billigt och lamt.
Fantastiskt med ett äventyrs-rpg spel som även har en stor budget/studio att backa upp den. kan inte vänta längre,släpp spelet.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
roligt
(\__/)
  • 0
Bra att de gör det med den designen, men jag är inget fan av Naruto. FMA därimot skulle vara underbart.
Do you have any good old ham?
  • 0
Enligt bilderna verkar det skoj.
  • 0
Japp.

FMA(full metal alchemist) är grym den med.
Dock sluta filmen dåligt.

Och blir lika besviken/arg när jag ser dessa billiga fighting spel som släpps på dessa bra anime serier.

Därför jag är glad att Ubi soft montreal gör detta spel och verkligen tar arbetet seriöst.

Stadsbilden får hoppninvs reprsentera att man kan springa runt och ta quest osv i staden...eller kanske finns flera städer att questa i...
Aja,vi får väl se.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Quezen, jag älskade varje sekund av filmen såsom serien.
Allt var så perfekt, den va riktigt sorglig. Och säkert den enda animen som fått mig nästan att börja lipa.
Gamertag: WirreXx
  • 0
Kanske inte värt att köpa men demo
  • 0
Citerar wirrexx:
Quezen, jag älskade varje sekund av filmen såsom serien.
Allt var så perfekt, den va riktigt sorglig. Och säkert den enda animen som fått mig nästan att börja lipa.


Det jag menar.

Japp.

FMA är en klassiker.

Sony borde göra ett liknande spel som ubi soft gör nu.

Men den ska ha en stor budget och inte vara något lamt fightingspel.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
  • Jonas
  • Jonas
  • GR®
...och här kommer jag och tänkte göra en nyhet om exakt samma grej men så ser jag att Gamereactor rysligt snabba läsare varit före

Ser grymt ut, hur som helst!
Jonas Mäki / Gamereactor
  • 0
Naruto,Blue dragon,lost odyssey och too human,spanar som en hök efter nyheter/bilder till dessa spel.

Såklart jag är intresserad av fler spel,men där har man jämt tusentals människor som länkar direkt för t.ex. halo3 osv.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Citerar Jonas:
...och här kommer jag och tänkte göra en nyhet om exakt samma grej men så ser jag att Gamereactor rysligt snabba läsare varit före

Ser grymt ut, hur som helst!


Du gör väl fortfarande en nyhet om det? Alla kollar ju liksom inte här i tråden.
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Det blir ett köp ;). Ojoj vad man ska köpa mkt spel till 360 och wii nu ;D. Synd att detta inte utspelar sig i shippuden dock, men det kan man ju förstå .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Ser ut som ett avsnitt i 480p och hög kontrast. =/
  • 0
Det ser riktigt bra ut, hoppas man kan springa fritt runt i konoha som man kunde i Narultimate ninja 3, för det ser ut så på bild 3. Har nu stora förhoppningar på detta.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Hoppas att man kan vara Sasuke, och vara ond!
  • 0
  • Trog
  • Trog
jag är inte ensam om att tycka att de enda Naruto-spelen som finns nu som är mest köpvärda är de till GC. just för att det är så balanserad fighting.
Det här spelet hörde man om för länge sen, men de va kul att se lite bilder
I just dont know what went wrong
  • 0
  • emer
  • emer
Woha... Ser ju bra ut, till en viss del.

Men varför i hela friden skulle Ubi Soft Montreal göra detta? Det är ju liksom helt olikt deras tidigare titlar, ju.

Hoppas att de mot förmodan lyckas.
Inomine Patris, et Filli Espiritus Sancti
  • 0
Citerar emer:
Woha... Ser ju bra ut, till en viss del.

Men varför i hela friden skulle Ubi Soft Montreal göra detta? Det är ju liksom helt olikt deras tidigare titlar, ju.

Hoppas att de mot förmodan lyckas.

Har nog med att göra att Ubi soft vill ta licensen seriöst.

Naruto är sjukt populärt världen över också,och serien har en stor värld och mkt man kan utforska,speciellt nu när tv-serien har hoppat fram 2 år i narutos liv och han har växt osv,nu kan man fylla in de två åren med ett fantastiskt äventyr...hoppas jag iallfall
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Hoppas att det blir ett bra spel. Det liknar serien. På ett bra sätt d.v.s.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ser fantastiskt bra ut, hoppas bara man kan spela som någon annan karaktär än Naruto
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
this is going to be great, beleive it!
Du vet att du vill ha mig.
  • 0
Ubisoft har aldrig gjort mig besviken, och vanan upphör väl knappast nu
  • 0
jag gjorde en tråd om det här igår tror jag men den här är mycket bättre
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Jag tror att den här gjordes innan din också vilket betyder att du inte används sökfunktionen. Ajja bajja
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ser roligt ut synd att man inte har 360
!quote- Forever
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!