Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Naruto: Rise of a Ninja-tråden


SWEEEET!!!

Hoppas på en 8/10 iaf!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
http://www.xboxyde.com/stream_3915_en.html

Såklart de blir,alla som sett spelet har blivit väldigt positivt överraskade.

Och Ubi soft montreal är en av världens bästa spelstudios.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Citerar Quezen:
http://www.xboxyde.com/stream_3915_en.html

Såklart de blir,alla som sett spelet har blivit väldigt positivt överraskade.

Och Ubi soft montreal är en av världens bästa spelstudios.


Sant så sant, men det finns många nadra bra spelutvecklare men Ubi har spottat ur sig mycket bra!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Ubisoft Montreal skapar spel med passion.
  • 0
Citerar Th3 End:
Ubisoft Montreal skapar spel med passion.


Jag kan inte hålla med helt, Splinter Cell: Double Agent saknade passionen och Überglädjen som 3:an hade!

Dock är deras spel väldigt snygga och bra gjorda!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Splinter Cell Double Agent skapades av Shanghai teamet, Ubisoft Shanghai, inte Montreal.
  • 0
mm,det är viktigt att tänka på att ubi soft montreal har tappat sina titlar till andra billigare studios när ubi soft velat ha ut uppföljare snabbt.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Citerar Quezen:
mm,det är viktigt att tänka på att ubi soft montreal har tappat sina titlar till andra billigare studios när ubi soft velat ha ut uppföljare snabbt.


Jag vet, och det är jävligt (ursäkta språket) dumt eftersom att hela "Fanbasen" blir sur på dem och spelen säljer ju inte like mycket, men ändå mer än om de inte skulle släppt ett spel alls.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Jag gillade minigames- sektionerna när man gjorde jutsus. Längtar som fasen . Ska skicka in min 360 på måndag, så den kommer säkerligen vara tillbaka tills hösten ;). Detta spelet ligger nästan högre upp än Halo 3 på önskelistan.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Citerar baathen:
Detta spelet ligger nästan högre upp än Halo 3 på önskelistan.



För mig gör det faktist det.
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
  • Dve
  • Dve
Ja har hört att det ska vara engelskt tal.. Hoppas att det är textat på engelska istället och att dom fortfarande pratar japanska annars förstör det ju hela spelet.
thats pure gonzo
  • 0
är det inte det då vet jag inte vad jag tar mig till...
Akamaru! Gatsugaaa!!!
  • 0
Japanskt tal har konfimerats även för engelska versionen.

bl.a. på narutofan.com och någon annan sida jag glömt bort.

Så nu vet ni det
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Citerar Selerz:
Hoppas att man kan vara Sasuke, och vara ond!

Sasuke blir ju inte ond förrens Episod 107 och spelet går ju bara till Episod 80.
  • 0
Man kommer kunna ha japanskt tal och engelsk text,vilket är bra. men om man vill kan man ha engelskt tal också(vf skulle man vela ha det)
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Citerar Oscsko:
Man kommer kunna ha japanskt tal och engelsk text,vilket är bra. men om man vill kan man ha engelskt tal också(vf skulle man vela ha det)


För att inte behöva läsa igenom all text? ;) men blir japanska för mig med.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
När släps denna spel ?
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Citerar nook_:
När släps denna spel ?


Vi får hoppas att vi får se mer på E3 iaf.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Konoha bilden ser brutalt snyggt ut.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Details on Naruto: Rise of a Ninja's gameplay modes

Teasing us with a trailer and screenshots and then leaving us hungry for months, Ubisoft Montreal has finally released new information on the newest Naruto game to be released on the Xbox 360.

Wanting to stay true to the anime series, writers for Naruto: Rise of a Ninja started the game right from the beginning of the series and focused on Naruto's training into becoming a ninja. You will be following his adventures, misadventures and mischiefs. Sasuke, Sakura, and Kakashi will, of course, be there.

The game will have three modes of gameplay. The RPG mode will start Naruto's story in the village of Konoha - the same village that a nine-tailed demon fox attacked twelve years before and was sealed in the body of a baby (i.e. Naruto himself).

The story will progress by earning money and acceptance as a respected ninja. The Adventure mode will be mission-based and players will get to use Naruto's transformation techniques with Tenchu-style action. The Fight mode allows players to beat the living crap cat whiskers out of each other, ninja-style.

Gameplay will have you learning everything you need to know to become a ninja (in the Naruto universe, so don't start throwing shurikens IRL). Players will learn taijutsus and ninjutsus, master chakra, and of course slice and dice with an arsenal of ninja weapons.

Non-Naruto fans will now have a reason to get hooked themselves. Pick up a copy of Naruto: Rise of a Ninja out this October.

http://xbox360.qj.net/Details-on-Naruto-Rise-of-a-Ninja-s-gamepla
y-modes/pg/49/aid/96872
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Citerar nook_:
När släps denna spel ?




i october ^^
  • 0
Jag tror det blir försenat. Vet inte varför men jag tror det kommer Januari 2008.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Du tror nog det för att 360 får så många ägspel just nu men det har nog en stor chans att släppas nu i oktober.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!