Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 4


Någon som fortfarande spelar BF4 (eller något annat battlefield)?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Inte alltså.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Någon som fortfarande spelar BF4 (eller något annat battlefield)?


Händer då och då. Men det blir mest när min bror frågar om vi ska spela. Spelar på PC.
  • 0
Lägg till Johanification om du vill spela.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Någon som vill köra co-op i battlefield 3 till ps3? Jag försöker få alla trophys så jag skulle uppskatta om det finns ngn som vill hjälpa mig.
  • 0
Citerar bjooo:
Lägg till Johanification om du vill spela.


Såg att jag redan har dig på Battlelog.
  • 0
adda mig på ps3 för bf4 och bf3
  • 0
psn namn: psy-d-13
  • 0
ok, hör av dig om du vill spela några co-op. jag är alltid på.

Tillagt 2014-10-24 15:40:
Jag har ingen mikrofon men jag tror inte att det blir ett problem. I några av coopuppdragen så måste man typ ta ner två fiender samtidigt så kommunikation mellan spelarna är viktigt men det går säkert att lösa.
  • 0
vad heter du på psn?
  • 0
devilmaydare
  • 0
Sen senaste patchen har jag lirat en del faktiskt. Främst classic mode, riktigt skoj. Har faktiskt gått över till det som mitt standard mode när jag lirar. Mycket bättre balanserat tycker jag. Helikoptrar osv har inte alls lika mycket makt när de inte har någon 3D spotting som hjälp. Fortfarande farliga, men inte som i normal mode vilket är jävligt skönt.

Gillar många av förändringarna de har gjort i allmänhet, timern man får som medic, att HUD element släcks ned när man siktar in och att man kan själv välja hur mycket de släcks ned, velat ha detta sedan BF3, hatar när man dog för att fienden stod i linje med en flagga på andra sidan banan och så ser man inte vad man ska skjuta på pga ikonen för flaggan syns mer än honom.

Gillar att DMRs har blivit mer användbara också , lirar en hel del med dem nu. Man måste lira mer försiktigt, i närstrid är de fortfarande dåliga och på medelavstånd är ARs fortfarande farliga, men de funkar iaf nu. Pisksnärten som hördes varje gång en DMR kula ven förbi har de minskat också vilket är mycket välkommet, var lite drygt faktiskt.

Drygt att det är tenta period nu..annars hade jag lirat en del, får nog bli lite ikväll iaf tror jag
  • 0
Har börjat spela igen efter att ha blivit hackad i januari. Kör mest med DMR och Sniper. QBU-88 med 4x sikte är så sjukt kul och köra med
  • 0
uppdraget är klart! vi ska till helikoptern
  • 0
Hej!

Spelar fortfarande Battlefield 4 till PS4! Det är bara att adda mig på PSN om ni är intresserade av att ha kul med mig oss mina kompisar! Kör för det mesta dels hardcore numera eftersom normal är rätt drygt att döda efter den senaste patchen .

PSN: OnlyDennisHotSwe
  • 0
Om man har premium till datorn, och köper bf4 till xbox one, måste man köpa nytt premium då? Är ju EA vi snackar om, skulle inte förvåna.
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar Dempzor:
Om man har premium till datorn, och köper bf4 till xbox one, måste man köpa nytt premium då? Är ju EA vi snackar om, skulle inte förvåna.


Det blir att skaffa ett helt nytt premium då.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kan ni förklara varför alla verkar hata BF Hardline så sjukt mkt?
Det verkar ju sjukt häftigt tycker jag.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Kan ni förklara varför alla verkar hata BF Hardline så sjukt mkt?
Det verkar ju sjukt häftigt tycker jag.


Betan var sådär/medioker, det tillför inget direkt nytt för serien och känns i många fall inte så hemskt Battlefield med sin märkliga inriktning.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
teddycore: För att under den (Halvöppna) alphan för nästan ett halvår sedan tyckte många att det var en reskin av bf4, man tyckte att bf ska vara storartade strider med tanks och annan skit, nu däremot tror jag att de flesta verkar vara mer öppna mot Hardline! plus: (Bf4 är ju kritiserat då det fortfarande inte funkar som utlovat vid releasen för mer än ett år sen!)
  • 0
Citerar Humanisten:
Betan var sådär/medioker, det tillför inget direkt nytt för serien och känns i många fall inte så hemskt Battlefield med sin märkliga inriktning.

Men den "märkliga inriktining" kan väl ingen ogilla? Tjuv & polis är ju alltid underbart roligt.
Jag tycker det är kul att de iaf en gång provar nåt lite nytt.
Jag minns när BF Vietnam kom som patch efter BF3, de va ju sjukt kul även fast inte banorna var så storslagna.

Nu känns Hardline som en blandning av BF, GTA och Need for speed
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Men den "märkliga inriktining" kan väl ingen ogilla? Tjuv & polis är ju alltid underbart roligt.


Men det är inte direkt "Battlefield". Det hade kunnat vara ett eget spel, vilket det troligen var från första början.

Citerar Teddycore:
Jag minns när BF Vietnam kom som patch efter BF3, de va ju sjukt kul även fast inte banorna var så storslagna.


Var det inte Bad Company 2? Och Vetnam var ett krig och en throwback till Vietnam-spelet. tjuv och polis passar inte för fem öre och dessa två grupper river inte hela städer när de tampas.

Citerar Teddycore:
Nu känns Hardline som en blandning av BF, GTA och Need for speed


Minns när Battlefield var Battlefield och inte "GTA" eller NFS.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Minns när Battlefield var Battlefield och inte "GTA" eller NFS.

You're living in the past man! ;)

Jag tycker de är kul att de mixar till det, de är ett spel, en liten break från allt krig.
Sen blir de krig igen, jag lovar
Jag säger hellre tjuv o polis än nån form av halo-framtidskrigsspel.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Jag säger hellre tjuv o polis än nån form av halo-framtidskrigsspel.


Varför måste det vara antingen tjuv och polis eller sci-fi? Varför inte bara, y'know, Battlefield och bra multiplayer i valfri historisk/nutida-ish konflikt istället för trist Far Cry 3-inspirerad stealth-action och superfåniga ultrastrider mellan rånade och poliser?

Citerar Teddycore:
Jag tycker de är kul att de mixar till det, de är ett spel, en liten break från allt krig.
Sen blir de krig igen, jag lovar


Den enda anledningen till att de ens kallar det för Battlefield är för att de inte trodde att spelet skulle vara intressant nog för kunder om det bara hette "Hardline" och inte agerade som BF-expansion.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag tror att dom inte vill övergöra modern tid också, dvs mätta marknaden för mycket. Jag skulle vilja se ett battlefield ww1 dock. Det kommer antagligen fler battlefield i modern tid nästan garanterat. Ett battlefield under kalla kriget skulle också kunna fungera väl. Scifi kicken kommer ju med Star Wars battlefront 3 2015-2017 osäkert när det släpps.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!