Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

StarCraft 2


Wow, grym match mellan Violet och Heart. Violet är nog den enda Koreanen jag håller på.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar Gamesrule:
Alltså snälla, vilken moderator som helst, få denna ungens tröga as bort från forumet.


lol, oroa dig inte. Du och alla andra dryga muppar ska få ha det här forum för er själva. Jag tänker inte bli korrumperad av er smittsamma idioti.
Bring everyone. Evvvvvvveryyyyyyoneeeeee !
  • 0
Citerar Classic:
lol, oroa dig inte. Du och alla andra dryga muppar ska få ha det här forum för er själva. Jag tänker inte bli korrumperad av er fullständiga idioti.


Jag saknar dig redan.
  • 0
Polt är en boss som vanligt. Ret kämpade på bra, men verkar inte riktigt lika stabil i ZvT som i ZvP.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Classic:
Du och alla andra dryga muppar ska få ha det här forum för er själva.

Det måste vara skönt att inte vara dryg, va?

Citerar RaZorwire:
Polt är en boss som vanligt. Ret kämpade på bra, men verkar inte riktigt lika stabil i ZvT som i ZvP.

Jag tycker inte att Ret gjorde tillräckligt bra jobb med sin armé, även om han hade 70 gånger bättre Macro, än Polt.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Classic:
lol, oroa dig inte. Du och alla andra dryga muppar ska få ha det här forum för er själva. Jag tänker inte bli korrumperad av er smittsamma idioti.


Den största smittrisken är nog du här, jisses.
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Jaja lol.

Skönt med Polt i finalen, men kom igen nu Thorzain.
Do you have any good old ham?
  • 0
Tackar -RadiuZ-.

Tillagt 2012-04-22 21:41:
Citerar -RadiuZ-:
men kom igen nu Thorzain.


Ja, verkligen! Tyckte han spelade väldigt stabilt innan, väldigt felfritt!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Spool:
Jag tycker inte att Ret gjorde tillräckligt bra jobb med sin armé, även om han hade 70 gånger bättre Macro, än Polt.


Tänkte på det med. Vet inte hur många infestors jag såg som trallade rakt in i fiendearmeer. Lägg till ett antal halvsmarta engagements och det såg illa ut. Men Ret är en riktigt grym spelare och en av mina favoriter.

Vore lite halvtråkigt att se Polt vs Monster i finalen. Får hoppas på Thorzain nu.
  • 0
Haha! På riktigt?

Thorzain VS Monster nu, KOMIGENDÅ!
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Citerar Qatsi:
Tänkte på det med. Vet inte hur många infestors jag såg som trallade rakt in i fiendearmeer. Lägg till ett antal halvsmarta engagements och det såg illa ut. Men Ret är en riktigt grym spelare och en av mina favoriter.

Verkligen, det var bedrövligt. Brood Lordsen gjorde ingen nytta heller, det var så många onödiga "investeringar".
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Fyfan vilken tråkig final det skulle bli mellan Monster och Polt.

Tillagt 2012-04-22 21:51:
Öh, inga medivacs?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Sa ju det! Ultras så jädra kung!
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Trist med en förlust i första matchen. Thorzain blev helt enkelt lite för modig.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Agh, Thorzain spelade så bra.

Citerar M7Jagger:
Öh, inga medivacs?


Tyckte också att det var rätt konstigt. Han borde nog ha tryckt in några marauders när han såg Ultralisks komma plöjande, också.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Lordbeijer:
Sa ju det! Ultras så jädra kung!


Om man har tre tanks mot sex ultras så är de bra. Har man dock lika många eller fler tanks så suger ultras hästpenis.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar RaZorwire:
Han borde nog ha tryckt in några marauders när han såg Ultralisks komma plöjande, också.

Det är lätt att säga efter, även om jag håller med dig.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Faaan, TZ spelade ju briljant i allt utom de 30 sista sekunderna. =/
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
YES!
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Han vann ju! Trodde först att det var han som gg:ade, men ICKE!
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
YEESSSSS!
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar RaZorwire:
Han vann ju! Trodde först att det var han som gg:ade, men ICKE!

WHAT? Trodde likadant!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Stör mig på att det är en Bo3 i en semifinal, borde vara Bo5 imo.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!