Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

StarCraft 2


Like a boss
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
FRAK YEAHR MÖRDA DEM MED EN SKED

Ahem.

Sjukt stabilt spelat av Thorzain. Måste ge en eloge till Monster också; hålla sig på fler baser än Terran, vad är det?
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
60k tittare på streamen. Är det mycket really? :V
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
60k tittare på streamen. Är det mycket really? :V


Dragon snor 1446 tittare. Success!
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
bnla bla bla


Vad är det för videos du har uppe? Blev bra nyfiken?

Detta kommer bli sjukt nervigt. Thorzain är verkligen underdog. Men vore sjukt kul med en svensk vinnare på hemmaplan.
  • 0
Citerar RaZorwire:
Dragon snor 1446 tittare. Success!



Vi får vara glada att Stephano inte kommer streama förrän finalen är slut...
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Agh... Tyckte, återigen, att Thorzain hade första matchen i en lite ask, nästan. Han var iaf inte utspelad på något sätt även om Polt spelade bättre.

Citerar Qatsi:
Vad är det för videos du har uppe? Blev bra nyfiken?


Inget speciellt, jag lägger bara upp matcher jag spelar på laddern, med kommentarer och analys av vad jag gjorde rätt och vad jag borde förbättra i varje match, osv. Det är mest för skojs skull men jag har fått en del bra åsikter och tips från andra som hjälpt mig bli bättre.



Du kan kolla in dem här, om du vill:

http://www.youtube.com/user/Punktperson/videos
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
Agh... Tyckte, återigen, att Thorzain hade första matchen i en lite ask, nästan. Han var iaf inte utspelad på något sätt även om Polt spelade bättre.

Thorzain var överlägsen i det tidiga stadiet men hade inte en suck i late-game.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Gamesrule:
60k tittare på streamen. Är det mycket really? :V


Är det inte mlg samtidigt?
  • 0
Citerar Spool:
Thorzain var överlägsen i det tidiga stadiet men hade inte en suck i late-game.


En suck skulle jag nog absolut säga att han hade; hade han inte förlorat sin tredje (vilket såg ut att bara vara en positioneringsmiss) och inte fått sina tanks omringade vid Xel'Naga-tornet hade det inte varit några problem. Han hade en chans, även om jag håller med om att Polt spelade bättre.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
En suck skulle jag nog absolut säga att han hade; hade han inte förlorat sin tredje (vilket såg ut att bara vara en positioneringsmiss) och inte fått sina tanks omringade vid Xel'Naga-tornet hade det inte varit några problem. Han hade en chans, även om jag håller med om att Polt spelade bättre.

Jag undrar om han hade klarat sig, även om hans tanks hade överlevt. Det var dock väldigt synd att han förlorade sin tredje. Han hade väll en chans, men jag tyckte att Polt spelade bättre på alla sätt och vis.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Sqweek:
Är det inte mlg samtidigt?



MLG är slut.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Oj, härlig vändning. Modigt och bra spelat med Hellions!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Eller ja, jag trodde det var slut. Huh. Grymt bra Thor! Ge mig 2-1 nu<3
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Det kanske bara är jag, men jag har sällan sett den Terran som går mech i en TvT vinna.

Skönt att se Thorzain fixa det.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
Det kanske bara är jag, men jag har sällan sett den Terran som går mech i en TvT vinna.

Skönt att se Thorzain fixa det.

Håller med, det är ofta Marines och Medivacs som drar det längre strået.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
HAHAHA BUGG.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
WHAT?
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Spool:
Håller med, det är ofta Marines och Medivacs som drar det längre strået.


Ja, ofta kan man bara använda lite mobilitet och undvika att slåss tills man lyckas anfalla när tanksen är osiegade.

----------------

En bugg på kartan, what?
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Vad heter banan och vad var det för bug?
  • 0
Thorzains TvT...
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Imponerande! Thorzain som låg under så stenhårt och vänder hela matchen på någon minut! Well played!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
GG! SATAN! Jävlar den matchen vände fort.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar M7Jagger:
Thorzains TvT...




Alltså, inte för att jag haft något emot honom förut, men jag har verkligen underskattat honom. Blir sönderskjuten av banshees i fem minuter, kommer tillbaka och plöjer ned Polt. Seriöst, hans marinekontroll den där allra sista striden...
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!