Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

StarCraft 2


Citerar M7Jagger:
Det är detta jag menar, det tillför absolut ingenting till diskussionen, helt onödigt.


Det var inte heller din fruktansvärt fjantiga reaktion. Om du nu är så mån om att allt ska vara on topic bör du sluta reagera som en liten flicka. Gosh!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Det var inte heller din fruktansvärt fjantiga reaktion. Om du nu är så mån om att allt ska vara on topic bör du sluta reagera som en liten flicka. Gosh!


Det var inte bara den här enstaka gången. Du har iof inte hängt på detta forumet så jag förväntar mig inte att du ska förstå.

Läste inte din kommentar riktigt där, det är inte att han går off topic, det är det att hans jobbiga och hånande kommentarer inte löser någonting utan endast provocerar mig ännu mer.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Det var inte heller din fruktansvärt fjantiga reaktion. Om du nu är så mån om att allt ska vara on topic bör du sluta reagera som en liten flicka. Gosh!


Ta det chill nu.

Ando och Jagger har käbblat med varandra ganska många gånger, och det finns fler anledningar än bara det Ando skrev just här och nu som fick Jagger att ledsna.

Tar inte ställning för den ena eller andra, men det finns en längre historia bakom den här diskussionen som du kanske inte har så bra koll på om du inte varit här särskilt mycket.

----------------

Rent generellt:

När Classic försvann försvann också den enda giltiga anledningen till att vara otrevlig mot någon i den här tråden.

Kan vi ta det lugnt och vara sams?

Gruppkram?
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar M7Jagger:
Det var inte bara den här enstaka gången. Du har iof inte hängt på detta forumet så jag förväntar mig inte att du ska förstå.

Läste inte din kommentar riktigt där, det är inte att han går off topic, det är det att hans jobbiga och hånande kommentarer inte löser någonting utan endast provocerar mig ännu mer.


Jag må inte skriva här men läser här rätt ofta. Det enda jag märker är att du reagerar som en liten flicka. Ja, Andos attityd är dryg, det har den alltid varit. Jag förnekar inte att han ibland är för dryg. Han vet dock ALLTID vad han snackar om och gör han inte det så har han inget problem att erkänna det. Sluta ta allt som om det vore personligt och LÄS istället VAD han skriver. Småbarnsfasoner.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Sluta ta allt som om det vore personligt och LÄS istället VAD han skriver. Småbarnsfasoner.


Men....

Allt han gjorde var att be Ando att vara lite trevligare. Det är inte en särskilt stark reaktion. Säger inte att jag hade gjort samma sak, men vad är problemet?

Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Jag må inte skriva här men läser här rätt ofta. Det enda jag märker är att du reagerar som en liten flicka. Ja, Andos attityd är dryg, det har den alltid varit. Han vet dock ALLTID vad han snackar om och gör han inte det så har han inget problem att erkänna det. Sluta ta allt som om det vore personligt och LÄS istället VAD han skriver. Småbarnsfasoner.


Om han vet vad han skriver om skiter jag fullständigt i. Jag vill kunna vistas på det här forumet utan att behöva få dryga kommentarer när jag kanske inte har full koll på allt. Just den här gången kan jag förstå att det är rätt så roligt, men nu handlar det inte längre om att jag inte visste att det kostade mineraler att reparera med mina SCV's. Det har varit andra tillfällen då jag fått liknande svar ifrån honom och jag tycker inte om det. Det står i GR's policy (någonstans står det iaf) att man ska kunna känna sig välkommen på forumet och jag gör inte det när Ando beter sig om ett råvhål.

Detta är dessutom första gången jag säger ifrån på detta viset, så kom inte och ljug här nu. Jag har spenderat mycket mer tid på det här forumet än vad du har på sistone så jag har nog betydligt bättre koll på vad som försiggåtts än vad du har.

Btw, att du, utav alla på GR säger att jag reagerar som en liten flicka är bara komiskt.

Tillagt 2012-04-28 00:25:
Citerar RaZorwire:
Kan vi ta det lugnt och vara sams?

Gruppkram?


Typ det jag ville. T.o.m classic blev det när jag bad honom, lolz.

Tillagt 2012-04-28 00:25:
Citerar RaZorwire:
Men....

Allt han gjorde var att be Ando att vara lite trevligare. Det är inte en särskilt stark reaktion. Säger inte att jag hade gjort samma sak, men vad är problemet?


Precis, fattar inte det heller.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Det var inte bara den här enstaka gången. Du har iof inte hängt på detta forumet så jag förväntar mig inte att du ska förstå.



Ha, du skulle bara veta.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Ha, du skulle bara veta.


Veta vadå?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar RaZorwire:
Gruppkram?


+1.

Vore det inte trevligt om vi några i tråden lirade lite? Har bara lirat med Leo än sålänge. Kicka lite ass 2v2-3v3-4v4 på laddern kanske några är sugna på?
  • 0
Men omggg vad är det med den här tråden och drama? En hel sida med tjafs som ni borde ta över PM istället.
Do you have any good old ham?
  • 0
Tycker att du (Jagger) har överdrivit rätt ofta med dina reaktioner på hur folk skriver. Du kan också vara rätt så dryg av dig, alla vet att när Ando- skriver något ska man ta det med en nypa salt, inte ta till sig och garva. Elak är han inte, inte mer elak än de flesta andra som är/varit här inne.

Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Jag spelade nyss en timmeslång TvZ.

En timme.

Jag vann.

Helt utmattad nu, men fan vad skönt.

-----------------

Såg föresten just TLO vinna över Stephano på hans stream. TLOs stream är rätt trevlig i allmänhet, han har bra musiksmak.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Lordbeijer:
Tycker att du (Jagger) har överdrivit rätt ofta med dina reaktioner på hur folk skriver. Du kan också vara rätt så dryg av dig, alla vet att när Ando- skriver något ska man ta det med en nypa salt, inte ta till sig och garva. Elak är han inte, inte mer elak än de flesta andra som är/varit här inne.


Jag förstår inte hur jag har överreagerat. Jag vad honom att lägga av med sina kommentarer som subtilt ska innebära att jag är efterbliven. Jag skulle inte säga att han är elak elak, bara att hans attityd är störande, detta är ju första gången. Och om jag har varit dryg mot någon ber jag om ursäkt. Men tänker jag släppa detta iaf.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Khaldor släppte nyligen en väldigt intressant videoblogg ang. Naniwa och hans ro8 match mot IMmvp men även väldigt myket intressant information om Naniwas träningsrutiner samt vilken ställning han och Sase verkar ha i ST-huset.

http://www.youtube.com/watch?v=RH-FXJTZGxM&feature=player_
embedded
  • 0
Citerar sofanboy:
Khaldor släppte nyligen en väldigt intressant videoblogg ang. Naniwa och hans ro8 match mot IMmvp men även väldigt myket intressant information om Naniwas träningsrutiner samt vilken ställning han och Sase verkar ha i ST-huset.


Kollade på det och det var ganska intressant. Skönt att höra att Naniwa är fokuserad. Jag vågar inte hoppas för mycket, men han borde ha en hyfsad chans mot Mvp.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Du är svensk och håller på en korean?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Du är svensk och håller på en korean?


Måste man hålla på Svensken på grund av sin nationalitet?
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Citerar M7Jagger:
Du är svensk och håller på en korean?


  • 0
Citerar -Ando:
Förståeligt. Finns ingenting ordentligt att hålla på med Nani bortsett från nationaliteten imo. Otrevlig som få.



Måste säga att den här intervjun ändrade min åsikt om honom en hel del.


http://www.youtube.com/watch?v=zoSPkHKo_LI


(Intervjuaren är värdelös som vanligt dock)
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Lordbeijer:
Måste man hålla på Svensken på grund av sin nationalitet?


Tyckte bara det var konstigt, aldrig någonsin hört om någon som inte håller på sitt hemland. Och vart har ni fått ifrån att han är odräglig? Verkar trevlig ju.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Hmm, då förstår jag.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Ca 260minuters ladder idag, så jädra skönt när man äntligen får se resultaten av sitt arbete och dessutom får spela mot Masters på laddern!
Folkhushållningsminister, ledare för Folkhushållningsdepartementet i Gamereactorpartiet
  • 0
Citerar Lordbeijer:
Ca 260minuters ladder idag, så jädra skönt när man äntligen får se resultaten av sitt arbete och dessutom får spela mot Masters på laddern!



Och du boxar fortfarande dina trupper?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Naniwa är (eller har varit) lite av en drummel rent allmänt, men som någon nämnde verkar han ha lugnat ned sig lite på sistone (speciellt efter probe rush-incidenten), och hans attityd framstår för mig mer som att han helt enkelt är satans dålig på att inte säga allt han tänker samt obekväm i intervjuer, snarare än att han är direkt illasinnad. För det mesta framstår han nu som ganska sympatisk ( http://www.youtube.com/watch?v=n9-bPaiLqG0 ).

Jag stör mig på hans beteende då och då, men han är långt ifrån den värsta i Starcraft-scenen.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Naniwa är en reko kille. Dom saker han gjort har inte varit så farliga och han har gjort det av en anledning.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!