Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Pokemon, gul, röd och blå. Officiell.


Citerar The Zelda player:
Citerar saber_scorpion:Green? Aldrig hört talas om.
Green är Blue. I Japan heter det Green. I resten av världen heter det Blue.

>Omslaget<


Det visste jag faktiskt inte ZeldaPlayer

Blå <3 Det första som kom ut, love it .
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Pokemon Blue var överlägset bäst.
  • 0
Citerar Solid Snake1:
Pokemon Blue var överlägset bäst.

Yellow tycker jag. Man kan hitta alla Pokémon i det spelet. Mew och Omanyte/Kabuto (beroende på vilken man väljer) är undantagen. Dessutom är det jättesött med Pikachu hack i hällarna.
  • 0
Aww... Vilka minnen. Vi var väl 3-4 grabbar i 3:an som hade varsitt gameboy med Pokémon. Det var det enda vi gjorde på rasterna . Själv hade jag Pokémon Röd. Han dock inte klara det innan mitt Gameboy blev stulet . Jag blev förkrossad och köpte ingen spelkonsol förren mitt Xbox. Nu har jag dock ett DS som jag ska köpa Pearl eller Diamond till.
  • 0
  • inaz
  • inaz
Ahhh, mitt första spel, Pokémon Red. Nostalgiiiii!
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Ägspeeell!! Jag blir så nostalgisk.
  • 0
  • inaz
  • inaz
Nu blir jag ju sugen, * rotar runt bland gamla spel* Success hittade mitt gamla röda spel, nu ska jag spela!
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Pokemon spelen kan vara kul ett tag sen tröttnar man så grymt mycket och ser ingen mening med att bara lvla lvla lvla och lvla sina pokemon hela tiden.
LOL på er !!
  • 0
Dessa är några av världens bästa spel. Helt underbara.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar jonix93:
Pokemon spelen kan vara kul ett tag sen tröttnar man så grymt mycket och ser ingen mening med att bara lvla lvla lvla och lvla sina pokemon hela tiden.


Gotta' Catch 'Em All
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar Reader:
Dessa är några av världens bästa spel. Helt underbara.




Om det var exakt samma spel fast det var ett Mmorpg spel så man kunde spela online mot andra över världen med sina pokemon man fångar i gräset.

Då hade det varit underbart.
LOL på er !!
  • 0
Citerar jonix93:
Då hade det varit underbart.

Pearl, diamond, Platinum, battle revolution och snart soul silver och heart gold.

Alla går att spela online med
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Alla går att spela online med



Ja hela bunten!
LOL på er !!
  • 0
Citerar jonix93:
Om det var exakt samma spel fast det var ett Mmorpg spel så man kunde spela online mot andra över världen med sina pokemon man fångar i gräset.


Nope. Spelen behöver inte ändras på något sätt.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!