Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Den officiella PSP-tråden


måste fråga er jag funderar på att skaffa mig ett psp igen jag funderade på psp go först men jag må säga att den inte e så bekväm men man kanske vänjer sig jag kommer mest använda det när jag reser osv lr tycker ni jag ska insskaffa ett psp 3000 + 16 gig minneskort? inget fan av umd skivor!
  • 0
skulle Scullcandy Hesh lurar funka till PSp-3000?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
skulle Scullcandy Hesh lurar funka till PSp-3000?


Dom borde väl fungera som alla andra hörlurar?
  • 0
ok,
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Ska spela PSP idag efter ett uppehåll då jag spelat WoW. Men vem något ett roligt RPG spel som man kan sitta med länge ?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Nvm, Hittade mitt nya favorit spel Och rekommenderar för er som hittills inte testat. Köp Final Fantasy I och Final fantasy II till PSP. Grymt spel, har bara spelat första än så länge
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Är det någon som vet varför jag inte kan skapa ett PSN konto varken från mitt PSP eller på hemsidan ?!!? Jag väljer skapa nytt, fast kommer inte längre än till där man ska fylla i sin e-mail och lösenord. Det står att E-mail adressen eller lösenordet är felaktigt ...... WHY !!?!?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Är det någon som vet varför jag inte kan skapa ett PSN konto varken från mitt PSP eller på hemsidan ?!!?


Vad jag vet så måste du ha ett PS3 för att skapa ett PSN konto
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Aztec:
Vad jag vet så måste du ha ett PS3 för att skapa ett PSN konto


Ne, jag fick till det tillslut.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Aztec:
Citerar Alex09:
Är det någon som vet varför jag inte kan skapa ett PSN konto varken från mitt PSP eller på hemsidan ?!!?


Vad jag vet så måste du ha ett PS3 för att skapa ett PSN konto


nej det måste man inte
  • 0
Citerar Alex09:
Ne, jag fick till det tillslut.


Då har jag felaktig information

Kan du ladda hem LBP banor nu?
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
dålig aktivitet på detta forum
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Ja.. Förutsätt att folk sitter och spelar och har inte tid att skriva i forumet. Det bara måste vara så
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Ja.. Förutsätt att folk sitter och spelar och har inte tid att skriva i forumet. Det bara måste vara så


eller att inte folk har något att prata om i denna tråd?
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Aztec:
eller att inte folk har något att prata om i denna tråd?


SÄG INTE SÅ !!!!!????
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Någon som tycker dessa tre PSN spel är värda sitt pris:

Crystal Defenders 90:-
Pinball Dreams 50:-
Tetris 50:-

Har funderat på att köpa dem. Och tipsa mig om några bra PSone klassiker.

När kommer Digital Comics till sverige egentligen?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Tetris


Det är väl alltid Värt sitt pris?
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
jo, det är klart. Men jag har redan Lumines 2 så om ett pusselspel till skulle vara bra visste jag inte. Jag köper alla tre samtidigt som om 190:- var ett bra pris för de 3 spelen var frågan?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
jo, det är klart. Men jag har redan Lumines 2 så om ett pusselspel till skulle vara bra visste jag inte. Jag köper alla tre samtidigt som om 190:- var ett bra pris för de 3 spelen var frågan?


Tycker jag
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar The LOL object:
jo, det är klart. Men jag har redan Lumines 2 så om ett pusselspel till skulle vara bra visste jag inte. Jag köper alla tre samtidigt som om 190:- var ett bra pris för de 3 spelen var frågan?


Tetris, Pinball och något defender spel?

Mycket prisvärt.
Köp, köp
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Har lyckats tappa bort min PSP-laddar-sladd.
  • 0
Citerar 0pPerAxz0r:
Har lyckats tappa bort min PSP-laddar-sladd.


Nu har du 3 alternativ.

Hitta den innan du sliter huvudet av dig av att du inte har spelat något psp senaste dygnet

Köp en ny så du kan fortsätta ditt Dagliga spelandet som är ungefär 24/7

köp ett ds
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Aldrig ett DS, men tror jag köper en ny, orkar inte söka.
  • 0
Citerar 0pPerAxz0r:
men tror jag köper en ny, orkar inte söka.


Testat att Städat?
Mycket kommer upp då
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Aztec:
Citerar 0pPerAxz0r:men tror jag köper en ny, orkar inte söka.

Testat att Städat?
Mycket kommer upp då


Jag är inte bra på att städa.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!