Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mirror's Edge


Citerar skilliæ:
Men min polare vill ha dem..


Vad ska han göra med de bilderna?

Look at my eyes and tell me the truth!

Look at my eyes!
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar skilliæ:Men min polare vill ha dem..

Vad ska han göra med de bilderna?

Look at my eyes and tell me the truth!

Look at my eyes!


Jag vet inte, men jag antar att han ska ha de i ett konstnärligt syfte....
  • 0
Hittade Mirrors Edge i en reaback för någon vecka sedan. 90 kronor jämnt, vilket klipp tänkte jag.

Men ack nej.

Jag kommer inte längre än till ett rör på första banan. Saken är den att när jag försöker klättra upp klättrar hon ner. Det är inga kontrollinställningar, det är jag säker på. Jag tittar upp, trycker på W, hon tar ett tvekande steg uppåt, sen tittar hon automatiskt neråt och kasar nerför hela röret. Sedan går det inte att klättra upp igen.

Någon som vet hur jag ska göra? Jag blir otroligt förbannad. Kör på Windows 7 64-bitars om det spelar någon roll.
  • 0
Har aldrig spelat PC versionen, men det måste ha något med kontrollinställningarna att göra, vad annars?
  • 0
Nej, det har inte med kontrollinställningarna att göra. Har ändrat alla kontroller till andra knappar för att kolla om det funkade då, men icke. Tack för svaret, i alla fall.

Det är mer som en bugg. För att hon tar ju ett halvhjärtat steg upp innan hon "tvingas" ner.
  • 0
Prova med New Game, sök efter patcher m.m.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Eller så kanske du bara inte kan spela detta underbara spelet.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Murdoc:
Eller så kanske du bara inte kan spela detta underbara spelet.


Säg inte så D:

Men, såvitt jag vet har det bara släppts en patch? Den har jag nämligen installerat.
  • 0
Citerar skilliæ:
Citerar torbli79:Citerar skilliæ:Men min polare vill ha dem..



Min polare vill också ha den...

Haha.. men det är sant!


Ha, kan inte din polare fråga då?
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Citerar skilliæ:Citerar torbli79:Citerar skilliæ:Men min polare vill ha dem..



Min polare vill också ha den...

Haha.. men det är sant!

Ha, kan inte din polare fråga då?


Nej..
  • 0
Det här spelet är nästan det bästa spelet som finns (A) Jag sa nästan.
  • 0
Citerar 0pPerAxz0r:
Det här spelet är nästan det bästa spelet som finns (A) Jag sa nästan.


Damn right! Ett av de mest nyskapande spelen den här sidan millennieskiftet. Ångrar inte mitt köp för fem öre.

Tillagt 2009-12-02 17:50:
Fast jag menade inte att spelet kostade fem öre. Det är ett talesätt. Köpte spelet från Game för 299:-.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Ångrar inte mitt köp heller. Men jag köpte det för 699 i Elgiganten, någongång i januari.
  • 0
Jag köpte det i somras, riktigt nöjd. Gillade inte bristen på variation av fiender dock.
  • 0
Citerar Swe 08:
Jag köpte det i somras, riktigt nöjd. Gillade inte bristen på variation av fiender dock.


Ähh, vem bryr sig om fiender, det är parkour-delen man älskar och tänker på.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Saknar spelet såååååååååååååå!

Men har stukat handen så borde inte spela ändå. T_T
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Murdoc:
Saknar spelet såååååååååååååå!

Men har stukat handen så borde inte spela ändå. T_T


Fötter människa, fötter!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Ähh, vem bryr sig om fiender,


Kändes tråkigt när det kom fem stycken vanliga poliser och alla såg likadana ut, men som du sade, det har ingen stor betydelse.
  • 0
Åhh vad jag gillar det här spelet. Dock har jag svårt att bara plocka upp det utan om jag inte kan pressa mina gamla tider blir det snabbt ointressant och det tar för många timmar för att jag ska göra det.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Dock har jag svårt att bara plocka upp det utan om jag inte kan pressa mina gamla tider blir det snabbt ointressant.


Hm, jag kanske plockar fram spelet senare under månaden så kan jag försöka knäcka dina rekord och vice versa.
  • 0
Citerar Th3 End:
Hm, jag kanske plockar fram spelet senare under månaden så kan jag knäcka dina rekord och vice versa.

Tappade lusten att jaga stjänor och tider totalt när jag laddade ner DLCn som nollställde alltihop.
  • 0
Citerar Axitica:
Tappade lusten att jaga stjänor och tider totalt när jag laddade ner DLCn som nollställde alltihop.

Aj då, hände inte mig som tur var.

Citerar Th3 End:
Hm, jag kanske plockar fram spelet senare under månaden så kan jag försöka knäcka dina rekord och vice versa.

Ja det skulle kanske vara något. Blir mycket mer intressant då.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
  • Jokz
  • Jokz
Jag köpte spelet på steam, för 37kr. Men till min besvikelse så är kontrollen verkligen urkass till pc. Testade demot förut på 360 och var hundra gånger bättre kontroll där.
  • 0
Kan tänka mig att det är bättre till 360/PS3. Kontrollen är klockren där och det finns bara ett par små missar med små föremål och lister som ställer till det ibland. Funkar toppen när man använder så pass få knappar.
You are what you love, not what loves you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!