Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Skriv era gamertags


iNimbit
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
ExOne777

Spelar Fifa 14 för det mesta, men har även Ryse och COD. Såklart Titanfall så småningom adda gärna.
  • 0
  • tazi
  • tazi
Har glömt bort den här tråden. Kul iaf att det är några här som lirar xbox one =)

Gamertag: Tooli

Jag lirar cod ghosts, fifa 14, bf4 och titanfall betan. Adda mig och skriv något så jag vet att adden kommer från gamereactor =)
  • 0
sture127. jag spelar bf4, cod, forza 5 och ryse =)
  • 0
DottyIndiana - Spelar Ryse, Zoo Tycoon, Assassins Creed 4, Deadrising 3, Fifa 14, Killer Instinct och Battlefield 4.
Men väntar på Titanfall och Thief.
Är ett väldigt stort fan av Halo

  • 0
ThaGurk
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
alla bara adda tattoogamer1985 spelar ghost och titanfall och killer instinkt eller hur fan det stavas
  • 0
Blockad

Titanfall, Plants vs. Zombies
  • 0
GT: SavageMessiah92

Äger för tillfället Ryse och Dead Rising 3, inväntar PvZ: Garden Warfare som bör anlända imorgon.

Spelar för det mesta på helger eftersom jag jobbar i veckorna och är en zombie efter jobbet (Industri, Svetsare = Dålig luft, giftiga ångor och tunga lyft = lägga sig och dö efter jobbet)

Funderar på att skaffa BF4 trots att jag redan har det på 360, inte helt bestämd ännu dock..

Jag har 2 vänner varav ena är Sambon och den andra är aldrig aktiv, så det är synd om mig som aldrig har någon att spela med
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
GT ubita Gärna folk i 30isch åldern. Inga illa menat åt er yngre
BF4 spelas på X1:an
  • 0
GT: Spalac
Om någon vill adda.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Blodpixel SWE
Gamertag: II Linus II
  • 0
  • Prey
  • Prey
GT: Kekpenguin
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Gamertag TacklessJeppe64


har Bf4 Assassin's creed 4 Watch dogs Call of duty ghost Titanfall ska köpa Destiny när det kommer och Halo 5


(kanske ryse Forza och Dead rising till sommarn)
  • 0
  • tazi
  • tazi
Någon som vill ha invite till Beta Preview? =)
  • 0
Citerar tazi:
Någon som vill ha invite till Beta Preview? =)
till vadå?
  • 0
Heter TheRippah64 bara att adda
  • 0
Aurahead

Xbox One kommer till veckan dock >_<

Fast det är väl samma Gamertag som på 360.
"Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
  • 0
LLTTLE MERRY så ni fattar att det är två L
i'll Be Back
  • 0
Adda mig!

GT: Kn0batnight

Titanfall, bf4 Premium.

Införskaffar mer spel snarast 26 och spelar inte med p12or ;)
  • 0
GT: Adaell
Spelar Titanfall och senare Halo när de släpps till maskinen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
GT: Teddycore
Börjar lira Forza 5 på fredag!
Sen FIFA 15 den 25e sept
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Trifixbox - Forza 5, Madden 15, Destiny och sen Forza Horizon 2.
www.trinet.se
  • 0
ThaGurk - Titanfall, Trials och kommer bli mycket FIFA 15 senare!
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!