Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect 4 - Officiell Tråd.


Citerar torbli79:
Har jag missat något?


Såvitt jag vet har det inte hänt någonting alls.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Såvitt jag vet har det inte hänt någonting alls.


PERFEKT! Jag hade, helt ärligt, blivit orolig om spelet verkligen var på gång, med release nära inpå.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Kan tänka mig dock ett ordentligt utannonserade nästa år. Dom verkar ha kommit en bit i utvecklingen. Potentiellt släpp 2016-2017 tror jag.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Patrikseve:
Dom verkar ha kommit en bit i utvecklingen. Potentiellt släpp 2016-2017 tror jag.


2017 är lite väl sent för att starta en ny trilogi till de nuvarande konsolerna tror jag. Det blir också väldigt mycket pengar på så lång tid.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag tänkte tidigt 2017, vid eventuell försening i värsta fall, men jag håller med.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Har hört att folk tycker Mass Effect 2 är det bästa i serien.

Spelade ut 1:an och det var awesome mot slutet, bet sej fast och ville knappt släppa taget.

Spelade 2:an och bitterhetens väg togs då man ställde sej frågorna:
Varför förändrade man så mycket med striderna och talent trees? Ville det vara ett Action/RPG eller ett renodlat RPG?

Klarade knappt att spela ut hälften innan jag var tvungen att om installera datorn och försökte inte mer efteråt.
Första tanken som slog mej var att dem hade gjort en form av Copy/Paste med Mass Effect content över Dead Space 2 motorn.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Varför förändrade man så mycket med striderna och talent trees? Ville det vara ett Action/RPG eller ett renodlat RPG?


Well, de sade innan Mass Effect 1 släpptes att de ville försöka finna en perfekt hybrid mellan rollspel och shooters.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Well, de sade innan Mass Effect 1 släpptes att de ville försöka finna en perfekt hybrid mellan rollspel och shooters



Åh fasen, visste inte om det. Sköt nämligen upp serien i flera år tills nu då. Som du säkert redan räknat ut, men jag kan inte blunda för att dem gjorde en ordentlig miss med alla förändringar.

När jag nu tänker efter så får jag samma känsla som när jag startade DA2.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Jag älskar stridssystemet i tvåan och trean, i alla fall på PC. Att kunna binda båda dina och dina polares förmågor till tangenter leder till så mycket mer naturlig action där man inte behöver stanna upp hela tiden som i ettan. Dock är ettan bättre på allt annat. Jag saknar verkligen hela armor/weapon-aspekten. Det är synd att nyare RPGs tenderar att ha mindre "stats-val".

Så ja, till fyran skulle jag inte ha något emot om de lät oss bestämma mer över sådana aspekter.
Do you have any good old ham?
  • 0
Är det någon härinne som gillade multiplayern i trean och fortfarande lirar? Jag upptäckte Mass Effect ett par år för sent så jag har inte hunnit tröttna på det än, även om det var ett bra tag sedan jag köpte det nu.

Ett liknande onlineläge i fyran hade varit trevligt. Annars hoppas jag det blir mest som tvåan, kanske p.g.a att det var det första spelet i serien jag spelade.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Är det någon härinne som gillade multiplayern i trean och fortfarande lirar? Jag upptäckte Mass Effect ett par år för sent så jag har inte hunnit tröttna på det än, även om det var ett bra tag sedan jag köpte det nu.

Ett liknande onlineläge i fyran hade varit trevligt. Annars hoppas jag det blir mest som tvåan, kanske p.g.a att det var det första spelet i serien jag spelade.


Jag älskade MP i ME3! Tyvärr blev det för enkelt och tråkigt efter senaste dlc. Flyttar snart så har packat ner mitt PS3 och kör bara PS4:a. Annars hade jag kanske lirat nån gång ibland.

Jag hoppas verkligen på ett liknande onlineläge i 4:an!
  • 0
Personligen hoppas jag man skippar Multiplayer i fyran. I alla fall om de bara ska ha ett Horde Mode med mikrotransaktioner.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Personligen hoppas jag man skippar Multiplayer i fyran. I alla fall om de bara ska ha ett Horde Mode med mikrotransaktioner.


Håller med om mikrotransaktioner.
Som sagt, hoppas verkligen på ett MP i 4:an. Och hade verkligen sett ett utan mikrotransaktioner!
  • 0
Har inte varit aktiv på Gamereactor på ett par år (skönt att se att saker är sig lika!), lyckades inte hitta en officiell Andromeda-tråd. Jag måste ha sökt fel, för sannerligen kan det inte vara så att ingen här på forumet inte är taggat på BioWares kommande rymd-epos?!

PS. Någon gammal räv man känner igen på forumet som fortfarande är vid liv? Th3 End? DS
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Har inte varit aktiv på Gamereactor på ett par år (skönt att se att saker är sig lika!), lyckades inte hitta en officiell Andromeda-tråd. Jag måste ha sökt fel, för sannerligen kan det inte vara så att ingen här på forumet inte är taggat på BioWares kommande rymd-epos?!

PS. Någon gammal räv man känner igen på forumet som fortfarande är vid liv? Th3 End? DS


Klart man är taggad, och vid liv. Trevligt att se att du är vid liv också!

Hoppas Andromeda inte blir linjärt likt ME2, senaste trailern ser lovande ut.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!