Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam Community


http://steamcommunity.com/id/sthlms_finest/

Tack på förhand

"Bow chicka bow wow" by Lavernius TuckeR in the Machinima Red vs Blue
"Bow chick bow wow" by Lavernius Tucker in Machinima Red vs Blue
  • 0
Vart sitter ~ knappen som man får upp developers console?
Går det att ändra, eftersom jag har ett mac tangentbord och den finns inte med.
Någon som vet?
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
Citerar thrall:
Vart sitter ~ knappen som man får upp developers console?
Går det att ändra, eftersom jag har ett mac tangentbord och den finns inte med.
Någon som vet?


Har du ändrat på Egenskaper?
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Har du ändrat på Egenskaper?


Om du menar på Options grejen så finns det inte med, jag kan sätta igång devolpers console, men jag hittar inte ~ knappen, eller någonstans där jag kan ändra det.
Kan någon kanske ta en bild på vart man ändrar det, eller vart knappen sitter på ett mac tangentbord?
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
Högerklicka och välj properties på ett spel i spelistan på steam, sen klicka på set launch options.
Där skriver du in -console

Välj sen ok, och starta spelet, då borde konsolen finnas i menyn, ta fram menyn sen när du spelar.
och skriv in fusk osv..

Länka också till din steamprofil så bjuder jag in dig i steamgruppen.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Hm, jag skaffade precis CS på min nya dator, har inte spelat mycket tidigare. Har inte spelat mycket Steamspel alls tidigare, hehe.
It's not lame to clap, it's only lame to get the clap.
  • 0
Citerar Sanguis:
Hm, jag skaffade precis CS på min nya dator, har inte spelat mycket tidigare. Har inte spelat mycket Steamspel alls tidigare, hehe.


Dig vill jag möta på 1.6!
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Kan inte logga in , det står att steam har problem med anslutningen till steams servrar.

När jag mailar kommer det inte fram.

Det är inte fel lösenord heller.

Vad ska man göra?
  • 0
Citerar hawk1:
Kan inte logga in , det står att steam har problem med anslutningen till steams servrar.

När jag mailar kommer det inte fram.

Det är inte fel lösenord heller.

Vad ska man göra?


Händer för mig också. Det är nog bara och vänta.
  • 0
Tänkte förnya lite med en ny bild till vår grupp.
Den vi har ny är bara en förstorad version av GR-djävulen.
Om det är någon med lite paint/photoshop skills som vill göra en ny så är det bara att posta den här!

Vi börjar närma oss 100 medlemmar!
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Steam är en välsingnelse för din hårdisk.

Möjligheten att ladda hem och bort sina spel, utan att för den delen förlora dem, är användbart då du skrapar datorn på utrymme.

Datorer gillar inte att bli skrapade!
Jag kan sova som få.
  • 0
Går det och lägga till ett spel som inte valve gjort till exempel call of duty 4 till steam om man har köpt det i en affär och om det går hur?
  • 0
Citerar Stuprör:
Går det och lägga till ett spel som inte valve gjort till exempel call of duty 4 till steam om man har köpt det i en affär och om det går hur?


Vissa spel ska gå. Jag vet att Prey är ett av dom. Borde ju finnas en lista någonstans.
Do you have any good old ham?
  • 0
Stuprör:

Du går in på flike "My Games" på Steam och längst ner typ så ser du en knapp där det står "Add non-steam game..." När du klickat där letar du bara upp CoD4 mappen och markerar CoD4. exe eller vad start filen heter och trycker "Add selected programs" så vipps finns det en genväg till CoD4 inne på ditt steam acc.

Om det är så du menar?
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Citerar Dark Xion:
Stuprör:

Du går in på flike "My Games" på Steam och längst ner typ så ser du en knapp där det står "Add non-steam game..." När du klickat där letar du bara upp CoD4 mappen och markerar CoD4. exe eller vad start filen heter och trycker "Add selected programs" så vipps finns det en genväg till CoD4 inne på ditt steam acc.

Om det är så du menar?
Nja inte så jag menade jag menade om det gick och lägga till det som t.e.x CS så att man kan ladda ner spelet via steam på olika datorer och att ens kompisar kan komma in lätt på samma server genom och högerklicka med mera.
  • 0
Citerar Stuprör:
Nja inte så jag menade jag menade om det gick och lägga till det som t.e.x CS så att man kan ladda ner spelet via steam på olika datorer och att ens kompisar kan komma in lätt på samma server genom och högerklicka med mera.


Skriv bara in din cd key på fliken aktivera produkt på steam, det står brevid lägg till ickesteam spel.Så tror jag att det funkar,testa
I love the smell of napalm in the morning
  • 0
kan nån berättta hur jag raderar min profil
mess with the best die like the rest
  • 0
Jag har joinat Gamereactor Group nu, med förhoppningen att det skulle finnas folk som ofta spel L4D där. Men nej.

Vad brukar ni spela i den gruppen?
  • 0
Jag är med som RG.

Citerar joelipoika:
Vad brukar ni spela i den gruppen?


Team Fortress 2 tror jag dom spelar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!