Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Liga FIFA 14 på Xbox ONE(även 360)


**Idag Söndagen den 13/4 är det en FIFA turnering! Sign ups mellan 20.30-21.45 och turneringen startar 22.00!***


Tjena!

Absolutegaming är en engelsk liga med många spelare på Xbox 360/Xbox One. Jag har haft svårt att hitta en bra sida med skön atmosfär och som har Xbox One ibland ligorna. Även Xbox 360 ligor/turneringar finns.

NU försöker de hitta fler medlemmar för att utöka ligorna, blir lätt så när några är kvar på 360 och vissa kör på Xbone.

Det finns många turneringar och ligor att spela i, och det känns verkligen som folket där är lätta att ha med att göra, och sidan osar potential till ännu större.


För att få vara med i ligorna så ska man spela lite Laddergames för att klättra på deras rankingsystem samt också för att visa att man är aktiv på sidan. Så vem som helst får inte platserna.

Systemet är automatiserat så man lägger in resultatet via drop down menyer. Allt är väldigt enkelt.

De går in på sin 21:e säsong på FIFA ligorna och är dock mitt uppe i en säsong nu men som sagt, finns turneringar under tiden man väntar, samt laddergames.

Sen så finns det herran på täppan i FIFA, så man får utmana nuvarande FIFA-kungen så blir man kungen om man vinner

Dom har på måndagar också Forza turneringar vid sidan av för dom som vill, men det är framförallt FIFA ligan dom står för

Gå till Absolutegaming.co.uk, regga er idag. Jag tycker det verkar riktigt bra, jag har bara varit medlem i ett par veckor men allt verkar riktigt bra.

Vi ses där
/Ljungkullen
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!