Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Killzone 2.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Cypress_Ice:
Halif-Life e oxå grooovt överskattat...!...tycker jag


Sök hjälp.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Smash Bros.-serien. Har aldrig förstått vad som är så kul med dem. Du springer runt som en liten elektrisk hamster och slår ihjäl snubbar med svärd, pistoler och stora lasergevär genom knuffa lite på dem så att dem sprängs upp i luften och försvinner bort i horisonten.
  • 0
Jag hoppas verkligen att de som svarar inte bara har spelat single player. För det är multiplayern som är mästerverket i den spelserien.

Själv svarar jag Half Life-serien. Inga dåliga spel, abaolut inte, men jag kna inte förstå vad som är så speciellt med den.
Jag har spelat dödsspel och mördarspel som t.ex Call of Duty 4. Jag är därför en mördare, tränad till att döda med extrem precision och helt utan samvete.
  • 0
World of Warcraft, helt klart. Men Halo och Crysis också.
  • 0
Robocop
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Oblivion all the way.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Citerar Echo lake:
Oblivion all the way.


Amen.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Half-life, Halo
690min
  • 0
halo hela serien och robotcop

Tillagt 2009-07-23 16:13:
och så klart world of warcraft hatar det spelet
I'm not camping, I'm just standig on the same spot all the time
  • 0
hela Halo serien
  • 0
The Sims. Man kan väl för fasen plocka ur sin egen diskmaskin istället så gör man lite nytta samtidigt.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
CS... inte bra, inte bra..
  • 0
Citerar free_mountain:
Citerar Cypress_Ice:Halif-Life e oxå grooovt överskattat...!...tycker jag

Sök hjälp.


Hahaha
  • 0
Crysis. Det är inte bättre än nått annat medelmåttigt fps.
"Mr. Gram, why do you hate Americas children?"
  • 0
Dom äldre GTA-spelen, främst San Andreas som i min mening är rent uruselt.
  • 0
Grand Theft Auto IV är det mest överskattade spelet denna generationen!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Little Big planet - Efter bara några dagar var jag less

Killzone 2 - Snyggt och läckra fiender men jag upplever ingen variation.

GTA IV - Mycket bra men levde inte upp till hypen.

Halo 2 - Fullkomligt älskar ettan men fick aldrig den den där wow känslan av 2 an... 3 an var dock en härlig spelupplevelse!

CS - Finner det bara underhållande ett par minuter åt gången

Call of Duty - World At War - Älskar ryssarnas kampanj men varför finns amerikanarnas ens med? (Även om svaret är självklart...)

Metroid Prime Corruption - Nog var det bra men levde inte upp till hypen.

Det var dem spelen jag kom att tänka på nu...
  • 0
Killzone 2 - Snyggt och läckra fiender men jag upplever ingen variation.


Då har du inte testat det bästa med spelet RKR ftw!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Killzone 2 - Snyggt och läckra fiender men jag upplever ingen variation.


Då har du inte testat det bästa med spelet RKR ftw!


Nej, det har jag iofs inte. Var inne och kollade på er klan nyss. Ni verkar härligt seriösa alltså! Men så seriös är jag inte själv när det gäller online spel. Blir mer online spel lite då och då (cod 4) för mig.
  • 0
Det var inte jag heller innan. Men jag tycker det bara har blivit roligare desto mer seriösa vi har blivit.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
World of Warcraft - Levelgrinding är tråkigt och om man nu skulle bli maxad så är PVPn tråkig och vem pallar sitta i flera timmar en dag för att klara en instance och ha 1% chans att få det man vill ha för att sen bråka med 5 andra personer som vill ha samma item som du.
Pwnxorz
  • 0
Valvespelen är jag inte så förtjust i som många andra. Konstiga spel och väldigt udda.
Rihanna <3
  • 0
wow,halo finns rätt många överskattade


och jag tycker att cs är rätt underskattat cs är grymt bra
jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
  • 0
Citerar kingdom heart:
och jag tycker att cs är rätt underskattat


Du har antagligen ingen aning om vad "underskattat" betyder.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!