Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Petters Pojkar - GR-klan för Destiny!


Tjena allihopa!

Vi är ett gäng GR-medlemmar som har startat en klan på Bungie.net med namnet "Petters Pojkar". För närvarande är vi närmare 30 personer med riktigt bra stämning i gruppen. Vi är dessutom med i alliansen Raid Confluence Sweden tillsammans med ca 5 andra klaner.

Vi har klaner för både Xbox och PS, men vi skulle gärna se fler Xbox-spelare joina då PS-folket är ganska många fler.
Så passa på att gå med i en riktig gamerklan utan tvång på prestation eller speltid, utan bara folk som tycker om att spela tillsammans!

Dessutom vankas många in-game rewards om man spelar med folk från sin egen klan


Denna tråd är mest tänkt som en rekryteringstråd då det mesta av informationen går över Bungie.net eller PSN/ XB Live, men är ni sugna på att joina så gå in och lägg en ansökan idag!

Direktlänk: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/175245
  • 0
Ansökt men inte fått svar =(
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
När ansökte du?
Prova igen, måste ha blivit något fel.
  • 0
samma här ! ansökte för 5 min sedan
  • 0
Jäkligt mystiskt. Jag har inte fått några ansökning. Men jag tror att Bungie.net ligger under hård press just nu.

Om ni skriver vad ni heter på b.net så ska jag bjuda in er!
  • 0
skickade en request nu, hade varit gött att få spela med lite svenskar då de jag spelat med idag enbart varit engelsk talande.
You´re blocking my view
  • 0
skickat en request. assassinatemeee.
men kommer inte kunna spela förrän jag får tillbaka min X1 från reparation. kommer köra X1 iallafall.
  • 0
Skickade in en req. nu. Vore kul att ha lite folk att lira med då jag på hemmaplan inte har några PS4 vänner som lirar Destiny i nuläget.
Spelar så ofta jag hinner, vilket tyvärr inte är ofta nog. Mitt jobb och träning tar mycket tid, men hoppas ändå att någon kan tänka sig att lira lite ihop.

Tack!
  • 0
Skickat Req och fyller på Xbox kontot lite =)
  • 0
Har skickat request för att gå med har xbox 1 och har SwedishDemon som namn!
  • 0
Har skickat för att gå med..heter grahn_81 och spelar på Ps4
  • 0
hejsan. har ansökt precis till er. ps4 helgovitsch. hade varit najs o spela me lite svenskar
  • 0
Låter intressant, spelar själv på Xbox. Vet någon om man kan vara medlem i flera klaner samtidigt? Ungefär som i Guild Wars 2, vara medlem i flera fast representera en klan i taget?
"I won't see you end as ashes... You're all diamonds."
  • 0
Schysst! Xbone här, bara träffat tyskar och danskar än så länge hehe :p gt ConducingCone !
  • 0
Några av er som lirar på 360? Skulle behöva lite folk att köra lite Strikes med osv
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
  • 0
Ansökte just! Ser fram emot att sammarbeta med Petters pojkar!
  • 0
Ansökte precis! Ska bli kul att lira med er.
  • 0
Är det folk från PS3 med?
  • 0
Ansökte precis spelar på ps3 men inom snar framtid på ps4
  • 0
Skickade en request nyss. Heter Th3_Hokage på PSN.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Skickat request
  • 0
Requestat

Tillagt 2014-09-16 19:51:
Heter Franzzon och lirar ps4
  • 0
Har också ansökt nu, men om det inte skulle gå så är min psnID Ang3lus214

Är lvl 24!
  • 0
Jag tror jag råkade ansöka när jag pillade på lite ikoner på klanen men hittar inte ''Meet & Greet-tråden'' haha. Min gamertag är Incurvatus och jag spelar på Xbox One.
Entering zero gravity
  • 0
Ansökt! Hittar dock ingen meet and greet tråd.. Spelar på Xbone, Gamertag: Buskatobbe
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!