Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Plats för nästa Assassins Creed?


Ja, jag vet att de kommande spelen i serien inte ens har släppts än men jag har fortfarande börjat spekulera i vart jag önskar att nästa del i serien tar plats och jag är 100% säker på att vikingatiden skulle vara det brutalaste!
Ni som kollar serien Vikings kan lätt dra paralleller mellan Ragnar Lodbrok och en lönnmördare, vilket hade varit en helt fantastisk kombo!
Att ta de djupa nordiska skogarna och djurlivet, havslivet och plundring och alla fantastiska sidouppdrag som man kunde ta från denna tid. Ta detta och dundra in med en fantastisk upplösning, enastående spelkontroll och allt annat och jag tror konceptet hade varit vinnande från starten.
Är det någon som håller med mig?
  • 0
Vikingar är trevliga. Men för min del finns det på tok för få höga byggnader att klättra runt på vilket alltid varit det bästa med serien för mig. Så nej.

Jag är nyfiken på Shao Juns historia och det vore trevligt att skutta runt som en ninja i Kina. Vill ha en mer exotisk plats än tidigare som man vet väldigt lite om. Gamla Egypten och eventuellt lite afrikanska nationer som få hört talas om. Vore coolt. Persien vore mysigt med.

MEN om jag får gissa var nästa spel kommer ta plats så chansar jag på Ryssland under revolutionen.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
gillar hur du tänker. Kina hade varit något intressant
  • 0
Du har en klipsk poäng, haha ett viking spel med samma grund utan lönnmördandet ;)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!