Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sunset Overdrive


Efter att ha använt den där icke populära sökfunktionen så såg jag att det ännu inte fanns någon tråd om detta spel (om jag mot all förmodan har fel så ber jag om ursäkt!)

Jo!

Jag ser verkligen fram emot detta spel, ser löjligt underhållande ut, de starka färgerna lockar ännu mer.

Vapnen ser mycket.. Stiliga ut och jag hoppas att dom är vad jag förväntar mig.

Diskutera allt som rör detta spel! Något ni är intresserade av, eller tycker är helt motbjudande? Motivera gärna varför ni tycker så
We are the scum of the earth
  • 0
Det är väldigt kul med ett spel som har en väldigt egen stil och så. Det känns som om den utpräglade orangea färgen och 90-tals estetiken är något man antingen älskar eller inte står ut med. Tyvärr är jag i den andra gruppen. Men härligt att se något nytt för en gångs skull.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Verkade som ett toppenspel när jag såg det första gången! Tyvärr tror jag inte det kommer vara så kul i längden :/
  • 0
Så, spelet fick en 8 i betyg här, låter lovande, trodde helt ärligt att det skulle hamna på en 6:a eller liknande.

Imorgon är det dags! Iallafall för oss som bokat inom sverige
We are the scum of the earth
  • 0
spelet ät riktigt roligt får 9 av 10 av mig ;)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!