Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Share Reactor - Dela dina spel


Jag tänkte påbörja en tråd för Share Play funktionen i Playstation 4. Där ni kan dela spel med oss som är studenter eller arbetssökande eller funderar på att skaffa ett PS4 spel. Denna tråden handlar om att söka PS-kompisar, prata om PS4 spel samt dela med sig kunskap och åsikter om just tv-spel och Playstation 4.

Har du ett spel som jag inte har? Dela med dig.

Funderar du på att skaffa ett spel men vill testa det först? Skicka en vänförfrågan i tråden.

Vill du dela med dig ett spel med någon? Skicka en vänförfrågan och finn glädje.

Kom ihåg att halva glädjen är Hela glädjen!


Ni kan använda Share Reactor under 3 spellägen:

Share Screen.
- Activated as soon you invite someone in your Share Play session.
- Share your screen with a friend, allowing them to spectate you gameplay in real-time, without the lag that is present with other broadcast services such as Twitch. This is ideal for PS4 owners that want to watch their friends play a game and provide helpful tips.
- PlayStation Plus is not required to use this.

Hand over my controller.
- Activated as soon you virtually give your controller to your friend to play remotely.
- Pass your controller to a friend, virtually, and watch them play. Your friend does not need to own, or even download the game, in order to use this feature. This is perfect for introducing your friends to new games.
- Friend will play with your account earning trophies for you, and will have access only to the active game broadcast [no OS access].
- The host will need to be a PlayStation Plus member, but the guest does not.

Hand over the second player controller.
- Activated as soon you give virtual second remote controller to your friend.
- If a game supports local multiplayer, you can have your friend join as player two. Again, the visitor does not need to own, or download the game in order to use this feature.
- Friend will play coop game logged in only as a guest.
- Both players will need PlayStation Plus to use this feature.

För mer information besök NeoGaf.

Här får ni dela och spela!
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Jag gillar ideen! Jag vill testa Lords of the fallen!
PSN account: AkaDea90
Ps. Jag delar givetvis med mig av mina spel.
  • 0
Grym idé, NABIL

Spel jag skulle vilja testa är, Shadow Of Mordor (Ps4)

Har några jag kan dela med mig av, dock inte några av dom nyaste spelen.

Psn: Anexiuz33
Jag är bättre än dig!
  • 0
Tack så mycket! Jag uppskattar det verkligen. Jag ska be min kusin om han kan länka sin PS ID så han delar med sina spel. Glöm inte att lämna intryck och åsikter om spelupplevelsen och Share Play. Blogga gärna om Share Reactor tråden då vissa forum trådar har en tendens att försvinna efter ett tag. Påminn gärna andra att ni finns och att ni vill dela med er samt bli tilldelade lite speltid. Tack och hej!
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Har Driveclub, Shadow of Mordor, Evil Within och annat. Bara att adda "Peer165" om ni vill lira.
I can't deny, I've been here before...
  • 0
Det ska göras. Du har ett par grymma spel! Driveclub ser ut som ett spel värt att testa. Min kusin har också spel du kan testa, vi höres.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Flyttar tråden till spel-avdelningen.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Tack! Jag är en noob.

Tillagt 2014-10-29 02:29:
Citerar zwqase:
Flyttar tråden till spel-avdelningen.


Kan du ändra titeln till Share Reactor - Dela dina PS4-spel

Tack.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Jag är på,har spel som Destiny, Wolfenstein Tno, TLOU,NFS,Alien,WD,Driveclub, Bf4,Metro Redux, Second Son..adda grahn_81
  • 0
Citerar NABIL:
Kan du ändra titeln till Share Reactor - Dela dina PS4-spel


Tycker titeln med Share Reactor - Dela dina spel. Räcker bra .
  • 0
Ni får gärna testa mina spel. PSN: poetsmurfen.

Har inte så många än, men har: Killzone, Last of Us, Tomb Raider, Rayman Legends, Alien Isolation, Child of Light, Valiant Hearts, samt diverse ps plus-spel som Outlast, Dust, Velocity, Mercenary Kings etc. Kommer skaffa fler runt jul, vill ha Evil Within, Infamous och Contrast.

Oj, glömde nästan... Om tre veckor kommer jag ha Far Cry 4 för den som vill testa.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Citerar Sturesven85:
Citerar NABIL:Kan du ändra titeln till Share Reactor - Dela dina PS4-spel

Tycker titeln med Share Reactor - Dela dina spel. Räcker bra .


Okej, skönt att veta. Då får det stanna så. Tack.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Dags att skaffa en PS4 I guess
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Damn, denna tråd gjorde mig ännu mer sugen på PS4. Får se till att börja spara till en.

Riktigt skoj idé med, NABIL.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
supermousse99 heter jag på PSN, skulle gärna prova på Destiny!
  • 0
Citerar gurage:
Dags att skaffa en PS4 I guess


Jag står på samma sida av vågen.

Citerar Straholic:
Damn, denna tråd gjorde mig ännu mer sugen på PS4. Får se till att börja spara till en.

Riktigt skoj idé med, NABIL.


Tack, jag hoppas vi alla Share Playar (lät konstigt med "ar" på slutet, låter som Share Players and Pimps!) haha nej men tack.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Om någon vill testa Shadow of Mordor så går det bra att göra det nu och ett tag framåt

jag heter Banorick på PS4 så adda och skicka meddelande om ni är sugna.
Shit happens!
  • 0
Denna tråd dog snabbt.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!