Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Lego Star Wars Complete Saga


Har Någon Kört Det. Är det bra?
You Mad
  • 0
ta bort "till Wii" i rubriken så kan det är få vara en officel tråd för all versioner av Lego Star Wars Complete Saga.
Never give up, never surrender.
  • 0
Testade lite snabbt på EB-Games idag och det verkade mycket trevligt (360).
  • 0
Det är sjukt bra till alla format (grafik/kontroll spelar inte så stor roll i det spelet) Ett givet köp
Just keep up the good mood
  • 0
hej jag har precis köpt psp och undrar om det är nån som vet vart man skulle kunna få tag på Första lego star wars spelet till psp? tacksam för svar (har letat på spelbutiken,cdon,discshop,pixmania,webhallen)
Fi! Fy! Fo! Fum! I smell.....The fingerprints of scum!
  • 0
Citerar Bebbeyaga:
Har Någon Kört Det. Är det bra?

Jag har testat Wii-versionen, vilket var väldigt nice, myes.
(egentligen död)
  • 0
LSWCS är ju bara för skoj! Ska köpa när mig har kexbox.
  • 0
  • olle
  • olle
men omg. hur gör klarar man värld 4 del 2 som jag kallar den???
min kusin vill veta
PLEASE, DO NOT WASH YOUR FEET IN THE TOILET!
  • 0
kanske ska beskriva stället han fastnat på.......
Just keep up the good mood
  • 0
Är lite nyfiken på detta spel då Redaktionen faktiskt givit det en hel del bra kritik. Men ändå känns spelet på något sätt lite.. barnsligt.
  • 0
Citerar Geccod:
Är lite nyfiken på detta spel då Redaktionen faktiskt givit det en hel del bra kritik. Men ändå känns spelet på något sätt lite.. barnsligt.

"I'm happy to grow up. But I won't pretend fun things aren't still fun out of fear of looking silly." //Xkcd - A webcomic of romance,
sarcasm, math, and language.
(egentligen död)
  • 0
Citerar Geccod:
Är lite nyfiken på detta spel då Redaktionen faktiskt givit det en hel del bra kritik. Men ändå känns spelet på något sätt lite.. barnsligt.


Alla har vi det barnsliga inom oss
Är Star Wars tilogierna något du diggar, tycker jag absolut Complete saga är något värt att satsa på. Du stirrar dig blind på ordet lego, vilket får spelet att kännas barnsligt. Du får dock mkt rolig speltid med det.
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Har en fråga?

Det är så här att jag råkade komma över 2st lego star wars complete saga
Ett till PS3 och ett till Wii.
Min fråga är då vilket är bäst???? tänkte nämligen sälja ett och vill inte öppna båda för att pröva utan tänkte sälja det andra inplastat!

Wii verkar ju ha så man kan svinga lightsabern med hjälp av wi remoten!
Är det kul!
Men är grafiken sämre på wii??

Så vilket skall jag sälja och vilket skall jag spara????
  • 0
Citerar Mofred:
Har en fråga?

Det är så här att jag råkade komma över 2st lego star wars complete saga
Ett till PS3 och ett till Wii.
Min fråga är då vilket är bäst???? tänkte nämligen sälja ett och vill inte öppna båda för att pröva utan tänkte sälja det andra inplastat!

Wii verkar ju ha så man kan svinga lightsabern med hjälp av wi remoten!
Är det kul!
Men är grafiken sämre på wii??

Så vilket skall jag sälja och vilket skall jag spara????


Jag hade sålt Wii versionen och behållt PS3 versionen. för ja grafiken har stor betydelse även i ett sånt här spel. sen passar Lego Star Wars för det normala kontroll schemat bra.
Never give up, never surrender.
  • 0
Citerar Mofred:
Har en fråga?

Det är så här att jag råkade komma över 2st lego star wars complete saga
Ett till PS3 och ett till Wii.
Min fråga är då vilket är bäst???? tänkte nämligen sälja ett och vill inte öppna båda för att pröva utan tänkte sälja det andra inplastat!

Wii verkar ju ha så man kan svinga lightsabern med hjälp av wi remoten!
Är det kul!
Men är grafiken sämre på wii??

Så vilket skall jag sälja och vilket skall jag spara????


Men det är ju inte styrning med wiimoten. man slåss med a eller b-knappen
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Har kört det på ps3 och det är otroligt roligt och skutta omkring eller fjanta runt med olika karatärer. Ett tips är att testa och bara gå med dem Eller lyssna på dem eller liknande. Men det är dessvärre roligare om man kör 2 istället för 1.
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Okay kanske blir PS3 versionen jag spar ändå då!
är det ingen som tycker jag ska köra på wii versionen?


"Men det är ju inte styrning med wiimoten. man slåss med a eller b-knappen"
ursäkta min tröghet men vad menar du?
  • 0
Citerar Mofred:
ursäkta min tröghet men vad menar du?


Man slåss likadant som på dom andra versionerna, genom att trycka på knapparna helt enkelt.
  • 0
Citerar Mofred:
"Men det är ju inte styrning med wiimoten. man slåss med a eller b-knappen"
ursäkta min tröghet men vad menar du?


Jag skulle helt klart gissa på att du inte slåss genom att vifta med Wiimoten - utan helt ordinärt knappar på <a>- och <b>-knapparna. Vilken betyder att Wii-versionen av spelet inte utmärker sig på något sätt, och du kan därför lugnt köpa Playstation-versionen.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Mofred:
Ni har fel det gör man visst!


Det är helt klart någon som sitter och spelar på vanligt vis, bakom kameran...
Ta det tillbaka
  • 0



Yeah right!
  • 0
hej

Jag har ett litet problem fick precis ikväll alla Golden Briks men ingen achivment för det? spela med en kompis online när vi tog den, varför fick inte jag achivment för det? någon som vet vad den bugg beror på. orkar fan inte spela om hela spelet igen för en sådan sak.
Never give up, never surrender.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!