Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Binding of Isaac: Rebirth


Hej gamers!

Jag hittade ingen tråd om The Binding of Isaac: Rebirth, därför tänkte jag starta en! Jag hittade en artikel där man har resenserat spelet här och den tyckte jag var spot on. Dock tycker jag att det är lite trist att det inte finns några mer trådar om det. Hur kommer det sig? Gillar inget spelet eller vet man inte om att det finns?

Jag har typ 200 timmar sammanlagt på The Binding of Isaac och Rebirth och jag kan inte få nog! Även om spelet visas som rätt simpelt så är det sjukt bra replay-value!

Igår började jag lägga upp en let's play serie på Youtube där jag spelar in mina rundor. Jag tittar mycket på Northernlion och Cobaltstreak när de spelar. Men jag har aldrig sett någon som kommenterar på svenska, så då tänkte jag försöka mig på det

https://www.youtube.com/channel/UCtUiMbVxR1mvBYzkGuSBFxA/

Finns det något på detta forum som spelar detta spel? Eller finns det någon som bara har testat det och inte tyckte att det var kul?

Ha det gött
Dhiammara
  • 0
Är det ingen alls som älskar detta spela lika mycket som jag?
  • 0
Jag har spelat Vanilla i ca 215h och Rebirth 145h, jag har dock aldrig kommit till Platinum God, utan tar allt i min takt för att uppskatta spelet så mycket så möjligt.

I nuläget är det helt klart ett av mina favoritspel, och är riktigt taggad inför Afterbirth som kommer 30:e Oktober
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!