Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1 - Officiell tråd


Hittade ingen sån här tråd så jag skapade en, lite märkligt kan man tycka

Har ni förhandsbokat spelet eller har ni tips på billigaste stället att köpa spelet?

549.- på Elgiganten, 599.- på webhallen inkl Hellfighter pack.

Vart köper ni?

Hyyypppeee!!
Teddycore på XBOX LIVE
Jag tankar nog bara ner det digitalt för runt 600. Ett spel som jag säkert kommer lägga minst 300tim på får kvitta för egen del. Någon som vet om Hardcore-läget är som vanligt då jag avskyr 3D spotting och Hit reg.
Tanka ner de digitalt till Xbox one kostar 699kr, 629kr med EA access. Då drar jag nog till Elgiganten och köper för 549kr.

Hardcore-läget måste ju finnas. Vore konstigt annars.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Hardcore-läget måste ju finnas. Vore konstigt annars.


Ja eller hur!
Minikarta har jag inget emot då ljudämpare fick en funktion i tidigare BF men annars så lite HUDs som möjligt för realismens skull. Kanske man kan pressa en potatis i mynningen som dämpare denna gång

Tillagt 2016-10-20 17:13:
Ja 629 får jag betala isåfall , men detta är kanske första fysiska spel jag skulle vilja hålla i handen denna gen
  • 0
Förhandsbokat från Webhallen, hoppas man får det imorn
Evil Is Back
  • 0
När man köper ett spel på skiva, låter de mer på Xboxen då än om man skulle ladda ner spelet helt? Eller är de ingen skillnad?
Annars är de ju nice med en förpackning

Drar förbi Elgiganten imorn
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Förhandsbokat på Gamestop för ett helt okej pris. Blir att spela ordentligt på lördag. Svårt att bestämma om man ska börja med kampanjen eller om man ska ge sig på multiplayer direkt.

Citerar Teddycore:
När man köper ett spel på skiva, låter de mer på Xboxen då än om man skulle ladda ner spelet helt? Eller är de ingen skillnad?


Kan låta lite när man installerar spelet men annars är det inget jag tänkt på när man spelar.
Scoreacek scores again
  • 0
Jag börjar alltid spela med kampanjen, då får men bättre känsla för spelet. Sen spelar man ju ofta på banor i multiplayer där man varit i kampanjen, då har man lite mer koll och får en känsla för storyn
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Är servrarna nere för er oxå?
Xbox one
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
spela med kampanjen,


Blev precis klar med friends in high places och måste säga att hittills så imponerar kampanjen stort. Snyggt som attan, varierande och roligt gameplay, intressanta karaktärer & historia och makalöst bra ljud. Roligt att se då det var ett tag sen vi fick en bra kampanj i ett battlefield-spel.

Citerar Teddycore:
Är servrarna nere för er oxå?
Xbox one


Ser ut som det finns anslutning, men kanske bara var tillfälligt.
Scoreacek scores again
  • 0
Jag har inte så många polare som lirar detta på pc.

Så adda gärna mig om någon vill spela! Scarfaace85 på Origin.

Grymt spel btw!
Köpte early enlister deluxe edition till xbox one. Finns det förresten någon som också spelar till detta förträffliga spel till xb1 och vill squada upp?
"Welcome back to the land of the livin'... NOW PICK UP A SHOVEL AND GET DIGGING!"
Jag lirar på PC, bara rank 10, ska lvla på
Evil Is Back
Citerar Af Vrede:
Köpte early enlister deluxe edition till xbox one. Finns det förresten någon som också spelar till detta förträffliga spel till xb1 och vill squada upp?

Adda mig gärna, Teddycore på xb1
Jag har inte hunnit levla så mkt hittills, lirat kampanjen hittills men i veckan då jävlar
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Citerar Af Vrede:Köpte early enlister deluxe edition till xbox one. Finns det förresten någon som också spelar till detta förträffliga spel till xb1 och vill squada upp?
Adda mig gärna, Teddycore på xb1
Jag har inte hunnit levla så mkt hittills, lirat kampanjen hittills men i veckan då jävlar


Kanon, har nu lagt till herrn på xb1
"Welcome back to the land of the livin'... NOW PICK UP A SHOVEL AND GET DIGGING!"
  • 0
Citerar Af Vrede:
Citerar Teddycore:Citerar Af Vrede:Köpte early enlister deluxe edition till xbox one. Finns det förresten någon som också spelar till detta förträffliga spel till xb1 och vill squada upp?
Adda mig gärna, Teddycore på xb1
Jag har inte hunnit levla så mkt hittills, lirat kampanjen hittills men i veckan då jävlar

Kanon, har nu lagt till herrn på xb1

Sweet!
Är det bara jag eller är hypen helt sjukt låg för BF1 här på Gamereactor?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
BF 1 har bästa ljudet och nice teamplay.

Dags att lvla upp lite
Evil Is Back
Jag försöker ta mig genom SP innan jag rör MP. Men allt som allt verkar det vara ett riktigt bra spel!
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
Citerar free_mountain:
Jag försöker ta mig genom SP innan jag rör MP. Men allt som allt verkar det vara ett riktigt bra spel!

Bra att det tar typ en kväll ;)
Adda Teddycore sen, om du lirar på xbox
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Adda mig på Origin om ni vill lira BF 1
Evil Is Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!