Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Brevkommentarer


Här kommenterar ni brev och brevsvar från "Brevlådan" på GR.se.

Om det är något roligt/dumt/onödigt brev ni vill kommentera, men inte skapa en egen tråd för, så kan ni kommentera det här.
There's no place like ::1
  • 0
Ska denna inte vara under GR sektionen?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
http://www.gamereactor.se/brev/53236/Xbox%2C+Playstation+2+
eller+Gamecube/


Ett standardsvar av GR, eller hur? Jag förstår att de inte kan erkänna att de gillar en konsol mer än de andra, men oavsett vad de säger så gör de det! Själv är jag helt neutral och har konsoler från både Sony, Microsoft och Nintendo, men gillar helt klart PS2 mest från den generationen. Spelen till PS2 är ju rätt överlägsna. Om man skiter i spelen så är nog GC bäst. Jag har haft två PS2:or som båda gått sönder och det är inte acceptabelt. Kontrollen till GC är ju rätt B ibland men den är iaf bättre än den till Xbox.

Så hur som helst, alla har en favorit. Alla
  • 0
Flyttad till GR sektionen.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Man behöver inte alls ha någon favorit, de har liksom nöjet att slippa välja bort någon av konsolerna och enbart se till spelen.
Dessutom, om det nu är så att de gillar någon konsol mer än någon annan, så lär det knappast vara samma konsol som alla gillat lite extra.
Sedan är det väl tämligen oväsentligt vilken konsol de gillar mest, då är det väl bättre att man läser det som skrivs om konsolerna och själv bedömmer vilken konsol som passar en själv bäst.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar G-Force:
Så hur som helst, alla har en favorit. Alla


Ursäkta? Jag har verkligen inte heller något favorit av GC'n, PS2 och Xboxen. De har erbjudit, precis som Mäki säger, väldigt annorlunda typer av upplevelser och ingen står mycket närmare mitt hjärta än den andra.

Däremot finns det självfallet spel till respektive konsol som gör det.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Ja, vissa har väl en favorit för att de har gått och köpt den speciella konsollen. Alltså, t.ex du är ny inom spel. Du köper ett Playstation 3. Du har inte mer pengar till att köpa en till konsol på ett tag. Alltså favoritiserar du din konsol eftersom du har den. Men, om man nu har alla konsoller som dom har på GR kan jag mycket väl förstå varför de inte har några favoriter.
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
Självfallet är det så, det är vanlig mänsklig psykologi Men självklart måste man i en sådan här fråga just utgå från att man/de har alla konsoler. Och därav behöver de inte favoriserar en enda, som G-force ändå påstår att man gör. Jag gör det i alla fall inte. Och säkert inte GR heller.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Citerar Silke Neryn:
Självfallet är det så, det är vanlig mänsklig psykologi Men självklart måste man i en sådan här fråga just utgå från att man/de har alla konsoler. Och därav behöver de inte favoriserar en enda, som G-force ändå påstår att man gör. Jag gör det i alla fall inte. Och säkert inte GR heller.


Håller med dig till 100%.
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
Vill bara pålysa att man kan diskutera precis vilket brev som helst som ligger under brevsaktionen här på hemsidan.

Angående brevet "Piratkopior till Wii?":
Där ser man hur det kan gå - även för redaktionsmedlemmar... ;)

Angående brevet "Wii och vänsterhänta?":
Riktigt smart gjort av Nintendo!
There's no place like ::1
  • 0
Deja vu
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Citerar Carlos_:
http://www.gamereactor.se/brev/55203/Sundberg+och+Xbox+360
/
Hehe ^^


WTF? Skönt brev ^^
  • 0
Varför skickade du in den, RajAlvi??
...
  • 0
Vet inte råkade bara.
  • 0
Citerar RajAlvi:
min är bäst
http://www.gamereactor.se/brev/55203/Sundberg+och+Xbox+360
/

Citerar Carlos_:
Varför skickade du in den, RajAlvi??

Citerar RajAlvi:
Vet inte råkade bara.

Jag vill hellre veta vad det egentligen skulle stå i det där brevet!
There's no place like ::1
  • 0
  • GTO
  • GTO
Citerar KGB:
Citerar Missuppfattad:Jag vill hellre veta vad det egentligen skulle stå i det där brevet!

Troligtvis något negativt.

Tillagt 2006-11-25 17:44:
Kolla den här då:
http://www.gamereactor.se/brev/55290/Varf%F6r+har+ni+inga+n
yheter+p%E5+l%F6rdagar%3F/


Det brevet gillar jag
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!