Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Custom-avatarer


Citerar kolle92:
Citerar RajAlvi:
Kan någon göra min Bling Bling guld?


Om jag kommer in på photoshop...


Ok
  • 0
Jag vet inte hur det blev med kolles, så jag gjorde en istället:

http://static.pici.se/pictures/zySFtfqxo.jpg
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Skulle någon kunna göra en bild där Pit och Link spelar wii. Eller Kirby och Metaknight spelar wii. Det räcker med att de håller wiimotes och nunchuks om det blir enklare så. Om någon skulle vilja göra det skulle jag bli riktigt glad. Skicka bilde i så fall i ett PM.
Gatorade Me Bitch!
  • 0
Hur får man tillgång till Photoshop? Är väldigt intresserad... Vad kostar det? Var hittar man det?
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Hur får man tillgång till Photoshop? Är väldigt intresserad... Vad kostar det? Var hittar man det?

Google is your friend!
Man hittar det där man brukar hitta program, antingen på internet eller i butik. Det kostar allt från ett par hundra till många tusen beroende på hur avancerat man vill ha det.

TwentyOne: http://static.pici.se/pictures/YmbYfbSke.gif
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar wii_alle:
Skulle någon kunna göra en bild där Pit och Link spelar wii. Eller Kirby och Metaknight spelar wii. Det räcker med att de håller wiimotes och nunchuks om det blir enklare så. Om någon skulle vilja göra det skulle jag bli riktigt glad. Skicka bilde i så fall i ett PM.


Som min?
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar TheWii:
Citerar wii_alle:
Skulle någon kunna göra en bild där Pit och Link spelar wii. Eller Kirby och Metaknight spelar wii. Det räcker med att de håller wiimotes och nunchuks om det blir enklare så. Om någon skulle vilja göra det skulle jag bli riktigt glad. Skicka bilde i så fall i ett PM.


Som min?


Lite. Fast med två figurer istället för en.
Gatorade Me Bitch!
  • 0
Citerar Ridley:
Google is your friend!
Man hittar det där man brukar hitta program, antingen på internet eller i butik. Det kostar allt från ett par hundra till många tusen beroende på hur avancerat man vill ha det.


Tusan, vad dyrt! Tja, vad ska man göra?

Kanske jag skickar en bild som du kan pimpa upp, Ridley. Någon gång i framtiden.
  • 0
Citerar Jontex_x_x:
wtf hur läkar man

Koden är;

<a*href="http://www.länk.se">Vad du vill att det ska stå.</a>

Ersätt * med ett mellanslag.
  • 0
Jag gjorde min egen avatar helt själv.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
wtf det går ju inte!


tack
  • 0
Borta*
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
hejsan hugienloda samt ridley skulle vilja ha en bild på materchief inga speciella krav men e tuff bild du kan väl skicka ett pm med en länk om du snickrar ihop en
tack på förhand.
si vic pacem parabellum
  • 0
Den stora frågan är HUR man lägger till en avatar .

Yepp, jag är ny här.
It's time to kick some ass and chew bubblegum, and I'm all outa' gum.
  • 0
Citerar Duke_Nukem:
Den stora frågan är HUR man lägger till en avatar .

Yepp, jag är ny här.


Du måste vänta en stund (tror att det är runt en timme) innan du kan lägga upp en. När du väntat är det bara att gå in i ditt krypin och välja Personlig bild.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Ridley, tack för att du blandade min apa med Phoenix Wright. Nu behöver jag aldrig mer ha ett "oj vilken avatar ska jag ha dilemma". Skulle du kunna göra en wallpaper åt mig med samma motiv?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Tjena Ridley eller nån annan som kan det här med Custom-avatarer !

Jag har ett litet önskemål om en liten bild...
Jag skulle vilja ha katten Findus (Pettson o Findus) som har Master Chiefs´s dräkt på sig,(fast utan hjälm) och i högerhanden så vill jag att han ska hålla en Assault Rifle från Halo 3 och i vänsterhanden en plasma-granat (eller något som ser ut som en blått lysande boll) som precis ska sprängas,det ska alltså se ut som en blå kula med inte så jätte mycket lysande blått runomkring. Om det inte är alltför svårt så skulle jag också vilja att han stod uppe på en klippa med lite mini-klippor runtomkring. bakgrunden ska se ut som om det vore åskväder... Om du inte fattar så kan du skicka ett PM för närmare förklaring .
Hej.
  • 0
Citerar Mazzo:
Tjena Ridley eller nån annan som kan det här med Custom-avatarer !

Jag har ett litet önskemål om en liten bild...
Jag skulle vilja ha katten Findus (Pettson o Findus) som har Master Chiefs´s dräkt på sig,(fast utan hjälm) och i högerhanden så vill jag att han ska hålla en Assault Rifle från Halo 3 och i vänsterhanden en plasma-granat (eller något som ser ut som en blått lysande boll) som precis ska sprängas,det ska alltså se ut som en blå kula med inte så jätte mycket lysande blått runomkring. Om det inte är alltför svårt så skulle jag också vilja att han stod uppe på en klippa med lite mini-klippor runtomkring. bakgrunden ska se ut som om det vore åskväder... Om du inte fattar så kan du skicka ett PM för närmare förklaring .


Snacka om höga krav!
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar Mazzo:
Jag skulle vilja ha katten Findus


Nej, det vill du inte alls.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
Citerar Arcane:
Nej, det vill du inte alls.

Nej inte alls. Det sabbar originaliteten på forumet då detta redan är Arcanes rollfigur.
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
kan någon halloween pimpa min bild?
hej
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!