Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Reklamtråden


Den här är ju Risen 2.0 (på irriterande nivån) Jag råkar bara snudda vid PSP GO reklamen (vet inte hur) och sen började killen(rösten) prata att PSP GO är bäst i världen
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.gamereactor.se/minabilder/Ridley/?id=70024


Haha, så sant!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.gamereactor.se/minabilder/Ridley/?id=70024


Hahahah! Älska ansiktsuttrycket på första bilden. xD
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.gamereactor.se/minabilder/Ridley/?id=70024


Hihi, jag fick vara med.
  • 0
  • V
  • V
Är det ingen som kollar hur reklamen ser ut på sidan, eller är de bara helt IQ-befriade och fattar inte att man vill kunna vara kvar på en sida i två minuter utan att sätta igång en ljudreklam?
YAWP!
  • 0
Brütal Legend-reklamen är fruktansvärt störande. Om jag klickar på en länk på GR och sedan ska upp till flikarna för att byta till någon annan sida, så drar jag muspekaren förbi reklamen, och då slutar internet ladda den länk som jag tryckt på, och jag stannar på den sida som jag var på. Rätt irriterande att man stannar på sidan som man är på bara för att man råkar dra förbi muspekaren.
  • 0
Citerar V:
Är det ingen som kollar hur reklamen ser ut på sidan, eller är de bara helt IQ-befriade och fattar inte att man vill kunna vara kvar på en sida i två minuter utan att sätta igång en ljudreklam?

Det är exakt vad jag vill veta. Bortsett från ljudreklam och liknande finner jag då och då på sidan reklambanners etc. i usel kvalitet; och även på andra språk än svenska. Senast med Disney XD-bannern där reklamen för Zeke & Luther är på... norska, danska?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Kan någon ta bort Extreme Rules reklamen? Tröttsamt att varje gång man skriver någonting att en Lucha Libre med världens mest psykade blick kollar på en....hela tiden.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Ballad of gay Tony reklamen är faktiskt rätt läcker endå.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Är det bara jag som tror (eller ens bryr mig om) att Herr Guetta i DJ Hero-reklamen inte spelar alls utan bara låtsas?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag HATAR DJ Hero reklamen med David Guetta! Han gör massa grimaser hela tiden och sen hackar sig tillbaka till början så fort den är slut!!
Världsherravälde
  • 0
Jag tycker att denna reklam är väldigt bra: http://www.youtube.com/watch?v=lfosFn10KVc (Glöm inte bort att vrida upp volymen lite extra.)
Hippopotomonstrosesquippedaliofobi - Rädslan för långa ord
  • 0
  • Penn
  • Penn
Damn vad popup-reklamen är jobbig. Jag ser dessutom inget "X" eller liknande, så jag har ingen möjlighet att stänga ned rutan, utan man får snällt sitta och vänta tills den är borta. Verkligen massakrerar sidan något oerhört.

I'm out of here. Kommer tillbaka om nån vecka för att se om den (förhoppningsvis!) är borta, jag tål inte väntetider på att kunna se sidor. Och nej, det motiverar inte mig till ett köp av spelet heller.
  • 0
Vad himla läcker den nya Left 4 Dead 2 reklamen är då.
Jag blev förvånad när jag såg att jag inte var inloggad, blev ännu mer förvånad över den danska texten, blev väldigt förvånad när skärmen börjar skaka.. Sen kom alla zombies..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
håller med Penn. Gillar inte popup reklamer!
  • 0
Guah, Sony Ericsson reklamen är otroligt störande.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Just nu dyker L4D 2 reklamen upp hela tiden....
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Det brukar dyka upp en tom pop up-ruta när jag loggar in här, något som vet specifikt vad det är för någe?
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Det brukar dyka upp en tom pop up-ruta när jag loggar in här, något som vet specifikt vad det är för någe?


Troligen är det Terminator-reklamen, som du då inte ser.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Hoho! Så många som klagar. Ingen reklam hittills har ju vart ens i närheten av Dead Space-reklamen, spelade ingen roll vart man klickade in sig innan man alltid möttes av ett hemskt gäll.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Varför är Petter med i Football Manager-reklamen?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Varför är Petter med i Football Manager-reklamen?

Njä, så lika är de inte.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!