Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Reklamtråden


Ett tips, det försvinner ifall man uppdaterar sidan ännu en gång. Fortfarande jobbigt, men man slipper navigera med musen!
  • 0
Förstör den trygga känslan att vara på sidan totalt.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
VIVA LA REVOLUCION!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
oh, borta <3

För väl det, även om jag inte skulle bli förvånad om den dyker upp snart i igen i en mindre extrem tappning där sidan visas efter ett större antal sidvisningar än som nu var fallet.
  • 0
Underbart!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Jag saknar att startsidan dyker upp efter var sjätte uppdatering nu.

BRING IT BACK!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar KYRU:
MR Gamereachov, tear down this ad!


Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Varför är reklamen tillbaka?
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Here we go again.

Citerar nighthawk:
Varför är reklamen tillbaka?
Citerar Geezer:
För väl det, även om jag inte skulle bli förvånad om den dyker upp snart i igen i en mindre extrem tappning där sidan visas efter ett större antal sidvisningar än som nu var fallet.

Tidigare var det fem sidvisningar mellan reklamen, nu är det tio. Säkerligen så är det Petter som behöver mer pengar för hamburgare i USA.
  • 0
Citerar Geezer:
Tidigare var det fem sidvisningar mellan reklamen, nu är det tio.


Fortfarande störigt.
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Det är danskarna. Ja, så är det. Det är danskarnas fel.
"Övriga inställningar"
  • 0
Där jag befinner mig nu har jag galet segt internet och den extra sidan hjälper inte.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Tillbaka? Vad sysslar de med? Ifall de nu måste ha sådan här reklam kan de väl sköta det på ett snyggare sätt än att trycka upp det i ansiktet efter ett par sidvisningar. Blir omöjligt att navigera omkring på forumet utan att dra sig i håret.
  • 0
Som om att det inte finns tillräckligt med reklam på sidan redan. *suck*
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Förstör den trygga känslan att vara på sidan totalt.



Ja du har rätt hoppas dom tar bort den så snart som möjligt.
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
... kommentar överflödig.
:3
  • 0
Annonserna har återvänt!?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Det här är nog bland det värsta vi utsatts för i reklamväg, det enda som saknas är ljud.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Det här är nog bland det värsta vi utsatts för i reklamväg, det enda som saknas är ljud.


Ge dem inga idéer...
Fuck yeah!
  • 0
Inte igen!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Någon jobbar hårt på att göra siten mer användarvänlig ser jag.



  • 0
Din mamma den som kom på dehär. DIN MAMMA!
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!