Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har du hängt på GR?


Själv har jag hängt här mer än 4 år. Under annat nick, givetvis.
http://dcplusplus.sourceforge.net
  • 0
Ungefär lika länge som dig... I guess... Kul att se dig här igen.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Ungefär som er. Även om jag inte ses så ofta nu för tiden.
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
  • Joe
  • Joe
Sen 03, så ja över 4år. Samma nick som alltid
Ja.. mysa e mysigt.. älskar att mysa.. liksom pussåpilldärduvill
  • 0
  • Penn
  • Penn
Sedan April förra året, har jag för mig.
Alltså rätt ny.
  • 0
Det blir ungefär 2 år nu. Förundransvärt att så mycket har hänt under den tiden.
Heil
  • 0
Över fyra år. Fast är inte lika hyperaktiv som jag var förr.
  • 0
över 3 år
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Dryga halvåret.
  • 0
Blev medlemm ett par månader innan 2.0, men läste bara nyheter och sånt i stort sett. Tog ett tag innan jag ens upptäckte att det fanns ett forum...
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Tror jag blev medlem oktober -06, men blev inte "aktiv" förrän januari -07. Så jag skulle säga 1 år.
Ze magic... I has it.
  • 0
Citerar Puncture:
Tror jag blev medlem oktober -06, men blev inte "aktiv" förrän januari -07. Så jag skulle säga 1 år.

No shit!? Samma här!
Glory to Arstotzka!
  • 0
Aeven då jag inte varit aktiv under hela perioden, påbörjade jag mitt medlemsskap juni 05.
Ta det tillbaka
  • 0
Ett år, cirkus.
  • 0
Jag har varit medlem(med denna användaren) i mindre än ett år. Men totalt så har jag varit med i cirka 3-4 år.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Själv började jag läsa GR redan på den tiden då sidan var röd-vit. Långt innan det blårutiga nätet. Men då var jag inte medlem. Bara trogen läsare. Skapade dock en användare senare på den blå-vita tiden.
  • 0
Citerar Ciriux:
Själv började jag läsa GR redan på den tiden då sidan var röd-vit.


Själva tidningen lästa jag tidigare än jag blev medlem på sajten. 2002 började jag tog jag mitt första nummer tror jag
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Aho
  • Aho
4 månader,det känns som mycket mer...
  • 0
8-9 månader
  • 0
Sedan 2004, även om det tog några månader innan jag blev "aktiv" på forumet.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Runt 1 år.
Zombies ate my fridge, and stole my liquor!
  • 0
Jag började att besöka sidan 2005, men jag blev inte medlem förens juni 2006.
  • 0
Jag tror jag har varit med över 3 år, kan dessvärre inte kolla detta då mina första inlägg blev borttagna i och med att 2.0 infördes. Typiskt!
Men 3-4 år tror jag iaf, vet ej säkert.
"To Fear Death, Is To Limit Life."
  • 0
Så länge att jag inte minns, men jag var ju med på 1.0
FU™
  • 0
snart 4 månader
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!