Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vem vann vad i julkalendern?


Hej.

Var hittar man vinnarna i julkalendern?
  • 0
Vinnarna ska ha fått besked via PM, tror jag. Har dock inte sett någon nyhet om detta, det brukar de lägga upp.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Vinnarna har fått besked via PM. Allihopa. Om du inte fick ett Grattis!-PM, vann du dessvärre inget av de över 100 priserna. Men tack för att du deltog.
Petter Hegevall / Gamereactor
ok då vet jag. Tack
  • 0
Jag tror mitt PM kom bort på vägen, ni får skicka igen
Citerar ifongard:
Jag tror mitt PM kom bort på vägen, ni får skicka igen


Samma här!
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Hej! Har vinnarna för 2017 julkalender dragits än?
  • 0
Citerar AIR172:
Hej! Har vinnarna för 2017 julkalender dragits än?

Ungefär hälften av dem har gått ut, ja.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Coolt! Så man ska fortfarande hålla tummarna. Hållit dem så länge nu att jag har fått lära mig att använda fötterna som händer...
  • 0
Är de dragna än?
  • 0
Nyfiken!!
  • 0
Citerar Petter:
Citerar AIR172:Hej! Har vinnarna för 2017 julkalender dragits än?
Ungefär hälften av dem har gått ut, ja.


Nu då?
Någon som vunnit något? Grattis!
  • 0
Ho Ho....?!?!?
I changed by not changing at all
  • 0
Gamereactor tävlingar är lite av ett "bedrägeri". Gamereactor presenterar aldrig vilka som har vunnit. bara det är olagligt, har man tävling måste man informera vem som har vunnit i tävlingen, Annars kan ju Gamereactor bara hitta på massor med vinster som inte finns.

Har gnällt förra året om det här också..
Roger
Citerar goggeli:
Gamereactor tävlingar är lite av ett "bedrägeri". Gamereactor presenterar aldrig vilka som har vunnit. bara det är olagligt, har man tävling måste man informera vem som har vunnit i tävlingen, Annars kan ju Gamereactor bara hitta på massor med vinster som inte finns.

Har gnällt förra året om det här också..

Förut lades det upp nyheter om vinnare i tävlingarna, jag saknar det. Det hör liksom till, annars får man inget avslut på det hela.


Citerar goggeli:
https://www.spelinspektionen.se/globalassets/dokument/informationsdokument/kommunala-lotterihandlaggare/skillnaden-mellan-lotteri-och-tavling.pdf

"Information ska finnas om var och när namnen på pristagarna kommer att publiceras. Resultatet av tävlingen ska presenteras på lämpligt sätt, till exempel i en dagstidning eller på en webbplats. Det räcker inte att bara meddela vinnarna personligen."

Där ser man.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Ridley:
Förut lades det upp nyheter om vinnare i tävlingarna, jag saknar det. Det hör liksom till, annars får man inget avslut på det hela.

Bidde väl för dyrt och nu är det ruffel och båg som gäller, varför annars slutade man upp med att upplysa alla medlemmar om vinnarna? :=
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar goggeli:
https://www.spelinspektionen.se/globalassets/dokument/informationsdokument/kommunala-lotterihandlaggare/skillnaden-mellan-lotteri-och-tavling.pdf


Nice!
Finns ett gäng företag som skulle behöva läsa den.
Och nu har jag något att hänvisa till när man anar ugglor i mossen.
I changed by not changing at all
  • 0
Det är ju konstigt också att bara hälften av 2017 vinster har delats ut till vinnarna..
Betyder ju att gamereactor har inga vinster att dela ut när dom har tävlingarna pågår, Dom väntar på sina sponsorer/samarbetspartner att dom ska skicka sakerna som är med i tävlingarna.

Småmygel är det tyvärr... OCH det är "danskarnas" fel som vanligt..
Roger
  • 0
Citerar goggeli:
Det är ju konstigt också att bara hälften av 2017 vinster har delats ut till vinnarna..

Hur vet du det, om inte vinnarna redovisas?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Petter
den 8 januari 2018 kl 15:19.

Citerar AIR172:
Hej! Har vinnarna för 2017 julkalender dragits än?

Ungefär hälften av dem har gått ut, ja.
Roger
  • 0
Citerar goggeli:
Ungefär hälften av dem har gått ut, ja.

Fast det där skrev han ju för ett år sedan, bara en dryg vecka efter att tävlingen avslutats. Man får väl anta att det är uppklarat sedan dess.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Petter:
Citerar AIR172:Hej! Har vinnarna för 2017 julkalender dragits än?
Ungefär hälften av dem har gått ut, ja.


Presentera namnen på vinnarna i Julkalendern 2018.

Snälla......
I changed by not changing at all
verkar lite skumt hela förfarandet, helt klart
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!