![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Öööö....nice? Halo! You were supposed to destroy COD not join it! You were supposed to save the FPS genre, not leaving it in darkness! You were my brother Halo, I loved you... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Good... typ? Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Hmmm... bra? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bra att det är Japaner, då får vi åtminstone välformade kvinnor FUS RO DAH!!! | |
| ||
![]() ![]() | Njaäe. Skeptisk. Som fan. Även om jag älskar Mass Effect. Japaner har en otäck förmåga att löka till allt västerländskt de rör vid. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Man kan aldrig få nog av Mass Effect! "I love facing insurmountable odds, because someone's gotta make it". - Joshua Homme | |
| ||
DonutDuDe![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Praise the sun! | |
| ||
![]() ![]() | Gött | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dont know if want http://tinyurl.com/7wbpx9g | |
| ||
Tyckte varken om Dante's Inferno eller Dead Space filmerna, tycker inte om den stela hårda animationen, så om det ska bli en Mass Effect film så bör de teckna den bättre! | ||
| ||
hoppas den blir tecknad i spelgrafik och inte serietidningsvägen | ||
| ||
![]() ![]() | nooooooooo Swim away Fugu fish... Swim away! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jag tror de flesta har blivit lite avskräckta efter Dead space filmerna och Dantes inferno. Men ingen av de animeringsbolag kommer var inblandade här. Jag har höga förhoppningar. | |
| ||
![]() ![]() | ÄNTLIGEN!!!!!! Hallo are you there? I can sill not hear you. Maybe you should put your phone to your ear. | |
| ||
| dougremer | Tror det kommer bli bra. Bara de inte blandar in Shepard för mycket, eftersom han/hon har man ju skapat själv, skulle förstöra. - Is it god? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Inte najs. Alla de där filmerna har ju sugit. Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yess fyfan vad gött. Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet. | |
| ||
| jonastaghizadeh | Idag kom det idag massvis med ny info om ME3 om rpg elementen, vilka karaktärer som återkommer och hur spelet inleds. Varning för spoliers: http://www.gamefaqs.com/boards/995452-mass-effect-3/58730036 | |
| ||
![]() ![]() | ||
| ||
![]() ![]() | var taggad när jag började läsa artikeln och sen såg jag att det var en japansk studio som skulle skapa filmen. yep, det kommer suga | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kan bli intressant. Living is a Problem because everything dies | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det är inte att det är en japansk studio som oroar mig, snarare T.O. Entertainments långt ifrån imponerande meritlista. I'm just a blind man on the plains, I drink my water when it rains, and live by chance among the lightning strikes. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hoppas på att den blir bra isåfall! Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION! | |
| ||
![]() ![]() | Mjölka, mjölka, mjölka. Jag är varken för eller emot, jag fyller bara min kvot, om du inte respekterar min åsikt är du en idiot. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Wohoo! Always look on the bright side of life. | |
| ||